SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Met het lekkere weer van de laatste dagen rijd ik op de straat natuurlijk wat harder in de bochten dan normaal.

Heb eens wat zitten denken en als ik over een tijdje financieel de mogelijkheid wil ik toch zeker wel gaan circuitrijden, lijkt me echt gaaf, ook als je hier de filmpjes en foto's ziet.
 
Wil ik inderdaad binnenkort eens doen als het hier in de buurt eens is. Word er toevallig door jullie een wedstrijd gereden op seven hills in berghem ?

Heb net trouwens het regelement door zitten lezen maar als ik het goed begrijp mag je niet rijden met een Speedfight met een Piaggio blok of wel ? Trouwens ook wel jammer dat je origineel stuur moet gebruiken. Anders had ik gewoon mijn straatscooter omgebouwd naar circuitracer wanneer ik een auto heb.
 
Trouwens ook wel jammer dat je origineel stuur moet gebruiken. Anders had ik gewoon mijn straatscooter omgebouwd naar circuitracer wanneer ik een auto heb.

Ja...want een origineel stuur monteren is natuurlijk zoveel werk en kost zoveel geld :? Je blok is idd een ander verhaal.
 
Rij je nou zondag ook Pronk?

Nee gaat hem weer niet worden helaas. Afgelopen week elke dag bijna 15 uur gewerkt, daardoor nu compleet naar de klote eigenlijk. Geen tijd gehad om iets aan de scoot te doen en zaterdagnacht om 02:00 nog mijn vriendin van schiphol halen. Dan ben ik dus pas om 04:00 thuis en zie ik het niet zitten om rond 06:00 weer de deur uit te gaan :D

Had echt zo gehoopt dit seizoen nog te kunnen knallen, maar voorlopig ziet het er niet echt rooskleurig uit.
 
Nee gaat hem weer niet worden helaas. Afgelopen week elke dag bijna 15 uur gewerkt, daardoor nu compleet naar de klote eigenlijk. Geen tijd gehad om iets aan de scoot te doen en zaterdagnacht om 02:00 nog mijn vriendin van schiphol halen. Dan ben ik dus pas om 04:00 thuis en zie ik het niet zitten om rond 06:00 weer de deur uit te gaan :D

Had echt zo gehoopt dit seizoen nog te kunnen knallen, maar voorlopig ziet het er niet echt rooskleurig uit.

flauw hoor pronk, Dacht dat je uit ander hout was gesnede:rolleyes:
 
Ja...want een origineel stuur monteren is natuurlijk zoveel werk en kost zoveel geld :? Je blok is idd een ander verhaal.

Nee gaat mij er om omdat ik nu met een recht stuur rijd en vind ik ook een stuk fijner als het originele stuur, maar de stuurkap die ik ook nog heb liggen is beetje kapot.

Maar morgen ga ik niet kijken, heb al andere plannen maar heb in de agenda gekeken op de SBO site en waarschijnlijk kom ik naar Veldhoven.
 
@EW:eric werd jij zo net aangehouden op de A2 afslag Vinkenveen?
ik dacht jou zip te zien staan op een aanhanger?
 
staat je zip nog wel in je garage/schuur/loods of iets?? aangezien ik toch echt zeker weet dat ik jouw zip zag! voorop waren er van die rode sterren op geplakt! bitubo vering achter etc.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top