SBO Race - Spa-francorchamps - 29 juni

mijn echt verslag komt nog op me site.

maar klein verslagje.

met me aangepaste schokdempers reed ik toch best snelle rondjes ook al draaide me scooter niet super 13.000

goede start plaats 4de plek.

1ste reeks lekker kunnen vlammen maar slechte start dacht dat ze met lichten gingen werke:S
maar oke laatste ronde caine kunnen pakken.
en net de laatste bocht pakte caine me terug door me me niet te kunen terug komen op de baan zeg maar.

maar dat is race.

2de reeks.

ging redelijk lekker tot dat ik onderuit ging(ze zeggen dat me carterdeksel raakte op de grond)voelde ook wel iets van tik.
waardoor caine tegen me scooter aan reed.en uit viel.

sorry maar kan er niks aan doen.
toch heb ik me nog stukje naar voren kunnen rijden zodat ik einde van de dag 6de plaats heb behaald:)


Endurance.

ik reed alleen:)

Jos en edwin reden ook met jos zijn scoot.

met de start kwma ik goed weg. maar wist niet dat ik de kilswitch moest aan doen.
dus onder het rijden aan gedaan.
maar kreeg hiervoor 2 straf ronde:S

na een uur rijden was ik echt kapot.

maar toch nog 1ste geworden:)
 
goh dempie leuk he dat je naar je kleine broertje luistert .Ik zei nog dat je die gaskabel moest vervangen maar je zei:mijn gaskabel is vet relaxt en ik vervang hem niet. had je het nou maar wel gedaan beunhaas!

Goh Volgens mij rij ik nu met een 19mm carb en moet je je gaskabel vervangen om hem goed passend te maken. En heb ik gewoon een nieuwe gaskabel gemonteerd. Dus je kan hier wel weer de betweter uithangen, maar aangezien jij in je bed lag toen ik mijn scooter aan het maken was, moet jij gewoon je mond houden.
 
Ahjoh...

Zonder spanning geen avontuurlijk raceweekend toch? Ik zag je inderdaad vrij laat, sorry :X.
Maar ik wilde alles op alles zetten.. Als ik niet uit hoefde te wijken, had ik hem wel gehad... dus het is allemaal jouw schuld!!!!! :*:p

Volgende keer krijg je een stok tussen je spaken :*
 
Ik baal er echt van dat ik niet heb kunnen rijden :( Ik heb tentamens, en daar moet ik er eigenlijk best wel wat van gaan halen :X
 
Goh Volgens mij rij ik nu met een 19mm carb en moet je je gaskabel vervangen om hem goed passend te maken. En heb ik gewoon een nieuwe gaskabel gemonteerd. Dus je kan hier wel weer de betweter uithangen, maar aangezien jij in je bed lag toen ik mijn scooter aan het maken was, moet jij gewoon je mond houden.

krijg je er van he als je tot 3 uur moet werken maar wel goed gemonteerd zo te zien aan je scooter hahahah
 
Wat was de eerste manche van de open70 weer eens ouderwets vet zeg. Daar heb ik echt van genoten gewoon. De acties van Jos en Rik waren echt :W
Tijd geleden dat we zoiets gezien hebben. Waren verder veel leuke groepjes op de baan o.a. met Jopa en Thomas. Hoop dat we in Lelystad weer zoiets zien 8)
 
Okej..

Even Stage6-Klassement uitgerekend:

#17 193 pntn
#28 182 pntn -11
#32 153 pntn -40
#102 153 pntn -40
#33 141 pntn -48
#26 138 pntn -51

Daarna had ik geen zin meer in uitrekenen :p
 
Wat was de eerste manche van de open70 weer eens ouderwets vet zeg. Daar heb ik echt van genoten gewoon. De acties van Jos en Rik waren echt :W
Tijd geleden dat we zoiets gezien hebben. Waren verder veel leuke groepjes op de baan o.a. met Jopa en Thomas. Hoop dat we in Lelystad weer zoiets zien 8)

:winner:
 
Kwaliteit is leuker dan ik had verwacht, geluid loopt 2 seconden achter maar dat komt door mn pc want op tv is het geluid wel normaal. Helaas had ik hem te laag gemonteerd, hij leek op gelijke hoogte te staan met mijn ogen maar in praktijk is dat dus niet het geval. Volgende keer beter

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=5SEq69PwXIk"]YouTube - Spa onboard patrick[/ame]

ps. moest stoppen vanwege een losgetrilde flens:D


@ jimmy, die van jou is precies hetzelfde, zo laag gemonteerd. als je hem wilt hebben voeg me even toe op msn. Groenpatrick48@cetera

@Geoff Ik heb je helemaal niet gezien en je was ook niet naar me toe gekomen??


klein verslagje race dag.

quali ging kut 2,5 seconden langzamer als vorig jaar. 23ste plek 3de startpositie B groep.

1ste manche flens losgetrild.
2de manche koppakking gesprongen in de warm up lap.

Elke race aanwezig 0 punten algemeen klassement.


Tot in lelystad;)
 
jo pat , neej heb je niet direkt gevonden op spa? |(
volgende keer zeker! deze race had ik constante vering problemen, ging een mooi resultaat geven helaas :p
 
Back
Top