19 augustus SBO Race Spa-Francorchamps

Jah dat snap ik maar ik doelde ook op de link die ralf had gezet!
Ik denk dat als het voor hem zo minder werk is dat het prima is! En zo kunnen de mensen gewoon zelf kijken of ze erop staan, en hoeven ze ook niet te mauwen om een foto!
(Mis alleen men voor de zwarte vlag foto) :)
 
Opzich een goed idee Ralf, alleen je moet idd uitkijken dat mensen de foto's niet overal neer gaan zetten zonder vermelding enz enz.

Je bent in ieder geval weer als vanouds aan t schieten geweest :D
 
Gastrijder Mark Piechota (#155) moest weer even wennen aan de korte wielbasis, het rijgedrag en de vermogensafgifte van een scooter, maar was toch blij dat hij niet de weerberichten had gevolgd en zo bijna thuisgebleven was.

:# :#
 
Prima dag geweest zo te horen!! Heel erg vet!

Op 2 September ben ik er weer bij. Ik hoop dat Pronk dan een eigen cilinder heeft gevonden, want de mijne mag je niet nog een keer lenen... Je gaat veel te hard rond zo ;).
 
En voor Six:

ik zei toch dat t een Peugeot was (links van het nummervlak), lekker stil dieseltje :p

spa101.JPG

idd was er toch echt zeker van dat het niet zo is, maar dit is toch wel onomstotelijk bewijs 9||6
 
Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn.. Nu ik zie dat het daar droog was en hier in Italie niet.. Baal ik al helemaal :( Maarja 2 September ben ik er weer bij!
 
[ir]http://www.scooterbase.net/includes/image.php?name=event_1327&location=/var/www/vhosts/scooterbase.net/httpdocs/images/events/2007/1327.jpg&width=640&height=480&copyright=1[/ir]
Die kop van twan :X
 
zou er voortaan mss ook een aparte fotomap voor het geel zwarte team in de open 70 gemaak kunnen worden ;)

wel super mooie fotos weer !!!

Denk je niet dat het al genoeg werk is om al die foto's uit te zoeken? Pluk ze der lekker zelf tussen uit man...
 
Denk je niet dat het al genoeg werk is om al die foto's uit te zoeken? Pluk ze der lekker zelf tussen uit man...


OMG hahaha..!!


naja voor mij was het wat minder leuk 11de plek merged.. spa ligt mij sinds de idsm (eerste keer droog) al niet.. 2 x op spa gereden 2x vertanding naar de klote.. geen excuus want manche 1 liep me brommer perfect.. op emmen zal ik de rest weer een poepie laten ruiken..
 
Ik heb een vraagje, de uitslagen staan natuurlijk gewoon op mylaps maar ik mis de stand van het stage 6 kampioenschap nog. Die is nog niet bijgewerkt. Klopt dit ?? :)
 
Back
Top