23 augustus Veldhoven??

Hoe komt het dat ik jou zo vaak over het hoofd zie dan :p

Geen idee, normaal altijd epc shirt aan met mijn naam achterop, en met mooi weer in me bloote pens.
Dit jaar alleen lely gemist zover ik weet. kzal wel ff roepen als ik je zie lopen zondag ;)
of je moet me groene alfa spotten.
 
de streetmagic zal dan in de open70 vallen denk ik?
ligt ook aan de onderdelen die erop zitten..

en die nsf past idd nergens tussen denk ik
 
voor ons is het geen probleem om buiten classement mee te rijden hoor.

NSF mischien bij de pitbikes idd (alhoewel ik liever bij de +10 of open 70 meerijd)

en de street bij de open 70 zou ook leuk zijn
(een 70cc met een 19mm en .....)
 
Niet echt.
Brommer staat zo afgesteld zodat hij zeker een heel seizoen blijft bollen.
Minder vermogen, maar ook minder werk/kosten.
Ik ben me dit seizoen even op de nsf cup aan het storten.
De street is dit seizoen voor mij maar wat extra amusement.
 
In het kort dat de SBO stopt met racen per direct en Inne per direct opstapt uit het bestuur.

Zal wel een verklaring komen van haar zelf lijkt mij. Ik ga er niet meer op in.
 
Even een verslagje van de dag:

1e training:
Die ging niet helemaal zo als ik gehoopt had er lag extreem veel rubber op de baan dus de grip was erg ver te zoeken voor mijn gevoel. Ik kreeg de scooter niet echt lekker onder controle. Na wat spelen met de vering was het al beter, maar nog steeds niet echt tevreden. Daarna van de baan af en overleggen met het team hoe hun het vonden gaan. Gelukkig ondervonden hun ook wel de nodige problemen met de baan dus het lag niet aan mij. Altijd fijn om te weten.

Tussen de training en de kwalificatie krijg ik opeens heel erg last van hoofdpijn. Verdomme het is echt heel erg, zo kan ik niet rijden. Gelukkig had er iemand een ibuprofen bij en ben ik even een half uurtje op bed gaan liggen in de Camper van Mike en Jimmy. Dat hielp en mijn hoofdpijn trok grotendeels weg. In ieder geval genoeg om nog een beetje degelijk te kunnen rijden.

Kwalificatie:
Omdat de rijders uit de S6 basic en Pro allemaal samen moesten rijden was het erg druk op de baan en ben ik er maar niet direct opgegaan. Een minuutje of 5 de kwalificatie in zagen we dat het al minder druk werd en zijn we met zijn drieen de baan opgegaan. De baan zag er al beter uit. Veel rubber was er al weer afgereden en de grip vond ik al stukken beter. Nou dan met mijn halve hoofdpijn en redelijke baan er maar het beste van maken. In het begin reden er erg veel mensen in de weg en kon ik niet echt een snelle tijd neerzetten voor mijn gevoel. De bochten kon ik allemaal goed nemen voor mijn gevoel, maar ik werd gewoon constant gehinderd. Uiteindelijk kwam ik op een mooie plek terecht met zeeen van ruimte ik wist dat ik er nu voor moest gaan en dat heb ik ook gedaan. Daarna weer een stapje terug en op zich was ik niet supertevreden, maar bij de top 5 dacht ik wel te zitten.

De baan af en wachten op de uitslag. Een 3e tijd in de kwalificatie, super dus. Gewoon weer lekker vooraan wegrijden. Nou op dat moment kwam ons ten ore dat de wedstrijd dus buiten beding was. Ja wat doen we nu... Toch maar rijden, want anders is het helemaal zonde. De open70 reed voor ons dus die wedstrijd gingen we even bekijken. Toen zagen we dat Rik helemaal achteraan startte en dat leek ons eigenlijk ook wel een tof idee. Dan konden we lekker inhalen en was het tenminste nog een beetje een race dus zo gezegd zo gedaan.

Race:
De opwarmronde lekker een beetje de banden warm rijden en voor start-finish laten Jimmy en ik iedereen voor gaan. We spreken nog even af dat we lekker bij elkaar blijven rijden en daar gaan we van start. De 2e bocht zijn we al een plek of 10 naar voren gereden en een rondje later zitten we al strak achter Mike. Nou en daarna eigenlijk doorgestoten tot 6e en 7e plek. De nummers 3,4 en 5 (Chris, Erik en nog iemand) strak voor ons met zijn 3en in een leuk groepje dat best wel doorreed, maar we moesten ze voorbij. Ik reed voorop en Jimmy een eindje achter me die had wat moeite gehad met de persoon die op dat moment nog tussen ons reed voorbij te komen. Uiteindelijk kom ik de nummer 5 voorbij omdat die een foutje maakt en de nummers 3 en 4 (Chris en Erik) lastig vallen. Ze reden erg netjes en omdat de nummer 4 (Chris) ook al constant aan het steken was bij de nummer 3 (Erik) viel er voor mij niet echt een gat. Toen een rondje gewacht tot het rechte stuk deze net wat anders ingestuurd zodat ik lekker vroeg op het gas kon en ik kon ze allebei tegelijk net uitremmen aan het einde van het rechte stuk. Hele mooie actie vind ik van mezelf en ik ben ze ineens allebei voorbij. Een rondje of 2 later lukt het ook Jimmy om er voorbij te komen en rijd hij het gat naar mij dicht. Omdat Jimmy op een paar plekken op het circuit een stuk sneller als mij is laat ik hem passeren om zo van hem te leren. En dat lukt heel aardig. Uiteindelijk rijden we samen de wedstrijd uit en hebben we het van helemaal achteruit tot een 3e en 4e plek weten te schoppen iets waar we allebei supertrots op zijn en wat nog een leuke race was.

Al met al toch nog een erg geslaagde dag vind ik zelf!
 
Back
Top