SBO Race 21 September Spa-francorchamps

Timmy... Ik moet het even zeggen: Jij hebt echt vorderingen gemaakt dit seizoen... Vroeger reed je top10.. Nu continu top 5 en heb je af en toe nog een uitstapje naar de top3...

Prima! :winner:[/QUOTE]

thnx

ik heb gewoon dit seizoen wat tijd in me scooter gestoken.
wegligging is nu gewoon goed:)

scooter loopt steeds harder:)

en ik stuur ook steeds beter.

alleen dit seizoen paar keer last van los komend stuur,weet wel waarom(beugel van me teller zit onder de bout zeg maar.

moet ff anders gemaakt worden.

ik weet dat ik top 3 kan rijden,maar de chrono`s gingen altijd kut,nu rijd ik gewoon als een gek :p
 
Timmy said:
scooter loopt steeds harder:)

je hebt echt goede vorderingen gemaakt dit seizoen Tim +ralf+ reed je met yasuni uitlaat op spa of nog steeds met je malossi?

jammer genoeg door drukte op mijn werk/school/stage, de laatste 2 race niet aanwezig kunnen zijn..

deze winter maar eens goed aan de slag voor volgend seizoen :W
 
Last edited:
je hebt echt goede vorderingen gemaakt dit seizoen Tim +ralf+ reed je met yasuni uitlaat op spa of nog steeds met je malossi?

jammer genoeg door drukte op mijn werk/school/stage, de laatste 2 race niet aanwezig kunnen zijn..

deze winter maar eens goed aan de slag voor volgend seizoen :W

laatste 2 races met de yasuni
 
Ik ben idd benieuwd wat je op een motor kan. Ik denk dat je qua niveau een klasse apart bent in deze wereld. Maar als jij er nog uitdaging in ziet dan is het goed natuurlijk.

zolang mijn grote vriend Fred met mij verder wil scooter racen blijf ik het doen!! Ik bedoel wat moet ik nou zonder hem???:love:
 
Jongens..... :

LIEF SPELEN SAMEN!!!

Laat iedereen in z'n waarde, persoonlijke geschillen vecht je maar uit over de telefoon..
nee man in het echt:+

resultaten komen online asap. zit ff met een probleemje van 50.000 stickers die volgende week vrijdag klaar moeten zijn.... iemand tijd over in de buurt van kerkdriel? het is alleen maar snijden, want ze zijn al gedrukt.
 
Back
Top