SBO Race 21 September Spa-francorchamps

ik vecht niet meer !!!!!!!!!!!! dat kan pijn doen
hahaha maar naar de reactie van rik als de eerst 5 stoppen maak ik pas kans op de camp titel.
dat is punt 1
dus van mij mag je blijven een plaatsje meer of minder maakt niet uit .
maar zouw wel leuk zijn als je arie van de troon kunt kegelen en met jouw c.v. is denk wel een goede sponsor te fixen
maar buiten dat ik denk dat het nergens zo dicht bij elkaar licht qua kampioenschap als open 70 en s6 cup dus rikk heeft een goed punt
 
het is te laat voor rik om nu nog een serieuze carriere als wegracer te beginnen ... dan had hij al moeten overstappen toen die nog 17/18 was.

denk dat hij dr goed aan doet te rijden wat hij graag wil rijden ... dat ie talent heeft weet hij net zo goed als de rest. echter zie ik hem op deze leeftijd niet meer een debuut in de wsbk/motogp maken. maja dit verhaal geld naar mijn idee ook voor wilco/jim/ge ...

denk echter wel dat rik de boel aan kant zou rijden in de onk 600/1000 ... kijk maar naar yrjo/raymond schouten/arie vos ook allemaal mannen die van de scooter over zijn gestapt. de enige die in mijn idee in de buurt komt van rik was yrjo
 
je kunt op een latere leeftijd echt nog wel op een dikke 1000 een debuut maken in het wsbk. als je maar gek genoeg bent in je hoofd en levensmoe kom je een heel eind:+
 
troy corser om maar een voorbeeld te noemen als het gaat om leeftijd.
haga om maar een voorbeeld te nemen als het gaat om goed gek en levensmoe:+
 
vind de wsbk sowieso meer indruk maken als het gaat om sturen en vechten. moto gp is in mijn ogen geen klasse meer voor de beste coureur, maar voor het beste team met het meeste geld. net als de F1
 
vind de wsbk sowieso meer indruk maken als het gaat om sturen en vechten. moto gp is in mijn ogen geen klasse meer voor de beste coureur, maar voor het beste team met het meeste geld. net als de F1

dat heb je in elke tak van sport!

voetbal
basketbal
etc. etc.

zelfs in t scooterracen is dat voor een gedeelte zo..
 
kenny,

er staat dat ik in spa in manche 1 geen punten heb behaalt.maar dit klopt niet. want ik heb hem gewoon uitgereden.

iig in de dag uitkomst lijst
 
Rik, volgens mij heb je het plaatje gelinkt vanaf je email of iets.
Dan kan niemand hem zien.

Beter ff het plaatje uploaden (op www.tinypics.com ofzo) en dan hier de link posten met [lMG] ervoor en [/lMG] erna
 
Back
Top