ik heb vorige jaar, mijn gips eraf geknipt(alle 3 de enkelbanden afgescheurd). Daarna goed ingetaped. En gewoon gereden, wel op safe want vallen was geen optie dan zou ik de wond weer open trekken(operatie). Als je wilt pronk, kan ik wel even wat tape meenemen om je enkel goed in te tapen. Ben er best goed in. Het is tenslotte een zittende hobby!. En Inne de race dagen dat ik er ben, wil ik best de tijdwaarnemingen enzo doen. Ik doe voor de wielerbaan sloten soms ook alles online zetten op mylaps.
Nou voor mij zit het seizoen er waarschijnlijk ook op Ik heb afgelopen weekend mijn enkelbanden verrekt/gescheurd. Gelukkig is het niet zo erg als de keer ervoor (aantal jaar geleden, toen kon ik 6 weken niet lopen) , maar mag de komende weken nog niet sporten in ieder geval.
Spa wordt dus sowiezo niet rijden voor mij, dat wordt al mijn 2e race die ik ga missen door ziekte/blessure, dus voor mij heeft de rest van het seizoen dan ook niet erg veel zin meer. Waarschijnlijk kom ik de leuke droge races nog wel rijden dit seizoen, maar niet meer competitief iig. Vond het sowiezo op lelystad allemaal een stuk minder leuk dan 'vroegah'. Met 11 rijders in de open70 is het mij iets te rustig...hopen dat volgend seizoen weer drukker wordt amders gaat einde dit seizoen alles de deur uit en komt er een circuitmotor })
prima, wil ik dit graag overdragen vanaf Spa-Francorchamps. Geen probleem. Wie biedt zich aan om dit op zich te nemen met puntenkampioenschap ?
PPS: @ Pronk : beterschap !! Zullen we toch maar die zijwieltjes weer bovenhalen anders?
eerlijke vraag....
wat is de bedoeling vwb de toekomst ...??
De bedoeling van de toekomst, de SBO laten bestaan. Als je hier de piaggio-marktplaats eens bekijkt, kan ik zo al 6 x een te koop staande stage6-racer aangeven.... Dat betekend ook dat er een enorme terugloop in de inschrijvingen is...
(begin 2007 reden we met 40 man in de stage6 en 20 man in de open 70, in 2008 nu met 26 en respectievelijk 11.). Wat dus wat mij betreft zaak is voor de toekomst?? -----> zorgen voor doorgroei & aanwas van coureurs vanuit de sprints. (want het is absoluut niet duurder dan sprinten), en zorgen dat je gewoon per wedstrijddag iets van 100 tot 120 inschrijvingen hebt om een goede kosten/baten verhouding te krijgen/hebben.
Ik wil het contact met SA wel onderhouden als dat mogelijk is? Heb al wel eens contact met Thilo over de RT cilinder etc. Verdere info doen we wel ff over de PM.
Thanx! Ennuh...ik zal ze weer eens opzoeken :+
dat ligt niet aan de SBO, tenminste niet in mijn geval.
Ik vind racen nog steeds leuk om te doen, maar ik heb weinig zin om op een wedstrijddag te verschijnen en constant gejank te horen..
dan is dit fout, dan is zus fout etc etc. dan klaagt die, dan weer die etc etc.
verders niks persoonlijks hoor sander we hebbe t er hier ook via de pm over gehad, ik en ik denk vele andere rijden omdat het leuk is, en niet eens zozeer voor t kampioenschap.
ook het verkrijgen van sponsors gaat niet meer zo makkelijk als voorheen, aangezien de racescooters volgend jaar voor een appel en een ei verkocht gaan worden kijk ik dan wel weer of ik ga rijden, wat ik sterk betwijfel!
naar mijn wening doet de SBO prima werk, en heeft het al die tijd ook gedaan! maar als ik soms dit forum doorlees vind ik het niet heel raar dat er baco's tekort zijn.
Van de meeste weet ik ook wel dat ze bijv hun rotzooi opruimen na t racen, of gewoon hun spullen in orde hebben! Op internet toont alles en iedereen goodwill, alleen na elke race gebeuren er toch weer dingen die nadelig zijn geweest voor de SBO..
ik hou het voortaan lekker bij kijken, en af en toe rag ik mitch ze scootje wel af
niet om het een of ander maar met 1 seizoensdeelname onder je riem denk ik dat jij niet in staat ben te oordelen over wie/wat wel en of niet naar behoren functioneren ... jij ben een van die tywrap koningen geweest op die blauwe maandag dat je mee heb gereden.
zoals al eerder door mij aangekaart, is het volgens mij fout gegaan op het moment dat inne en kenny zich minder bij de gang van zaken wilde betrekken omtrent de wedstrijd dagen enz. hoewel naar verwachting de sbo niet tot nauwelijks winstgevend zou worden, is het opstarten van de sbo vergelijkbaar met het opstarten van een onderneming.
naar mijn weten kan je geen onderneming oprichten om na 2 jaar doodleuk te zeggen dat je de boel wil overdragen aan het "personeel"...
dat er meer initiatief vanuit de rijders moet komen is een feit, maar ik weet niet hoevaak ik aangeboden heb om te helpen ... en ook aangegeven heb dat er altijd wat aan me gevraagd kan worden vanuit de organisatie, heb ik naast de vertaling van het 24uurs reglement nooit meer een vraag gehad om ergens mee te helpen.
wat pronk ook al heeft aangegeven, ben ook ik bereid om proberen contacten op te bouwen en te onderhouden voor de sbo en de sport in het algemeen ... moet wel zeggen dat ik dan ook vanuit de sbo wil zien dat er inzet getoond wordt om de boel te verbeteren. ik blijf er namelijk van overtuigd dat met de juiste mensen, de juiste ondersteuning en een gezonde dosis doorzettingsvermogen de sbo echt wel in een break even tot zelfs winstgevende organisatie kan uitgroeien.
@inne
ik heb het momenteel erg druk met m'n werk en wat priveomstandigheden ... ik klop op spa wel ff bij je aan om het een en ander aan te kaarten ... het klinkt misschien hard, maar als dit zo doorgaat denk ik dat je volgend seizoen het overgrote deel van je rijders kwijt ben, dat gun ik jou en ook de sbo niet.