Race 14 Berghem 18 september

Status
Not open for further replies.
malle neo's said:
Ik vind het jammer dat het seizoen afgelopen is :'(
Ik heb mensen gezien die dit seizoen steeds beter zijn gaan rijden, maar ook mensen die steeds meer pech hadden (ik hoef vast geen namen te noemen).
Hopelijk zien we David volgend jaar ook wat meer rijden.

Ik ga me best doen. Eerst es ff een wintertje rust en conditie kweken :)
 
He AirForce1,
voor mij ben jij gewoon nummer 1 geworden hoor!! ondanks alles wat er gezegd wordt heb jij gewoon de laatste 2 wedstrijden gewonnen!!
Volgend jaar gewoon zo beginnen dan heeft niemand meer wat te vertellen!!
 
Het blijkt toch de beste manier te zijn op de race spijkers met koppen te slaan. Hard rijden is niet altijd genoeg in de SOBW. Na de wedstrijden gaan "zeuren" of je wel dan niet rechtvaardig een bepaalde plaats behaald hebt is wat mij betreft verliezerspraat.

Daar staat wel tegenover dat rondetijden ook wel wat zeggen, Rodney heeft dus wel erg hard gereden, dat staat vast. Echter heeft het niet tot een overwinning geleid. Maar ik zou voor de komende races mijn geld liever inzetten op iemand die hard rijd dan iemand die zich netjes aan de regels houd en ergens achteraan rijdt, eerlijk is eerlijk.

Kervin mooi werk, ik ben benieuwd wat je volgend jaar gaat doen en wens je bij deze alvast succes !!!

The Ant
:7
 
Joor said:
Tering Patrick, ik had het niet zien gebeuren (was je ineens kwijt), maar dat ziet er uit als een behoorlijk optater. Was je stijf zondag?

Ja Joor dat is vette pech! Dat je me ineens kwijt was zal wel door die gigantische stofwolk zijn gekomen, die kon je immers niet missen.

Wat die optater betreft valt het allemaal reuze mee. Op de foto ziet het er erger uit dan ikzelf had verwacht. Ik moet wel zeggen dat ik wat spierpijn in mijn nek heb, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik heb van te voren al gezegd dat er op die plek verschillende zouden gaan vallen, maar dat ik er één van zou moeten zijn vind ik minder. Maar ja, het is dan weer wel leuk voor het publiek. En dat kwam dan weer goed uit, want voor de punten hoefde ik het niet te doen.
 
Ik zal eerdaags eens kijken of ik er een minifilmpje van kan maken, als het goed is staat het op de camera. Dan kunnen we allemaal een oordeel geven, en Joor kan dan zien wat hij gemist heeft.
 
Anders houden we het even gezellig hier. Het was een leuke race, dus waarom al dit gezeur? Ik neem aan dat alles nu wel uitgesproken is, dus kunnen we het gezeik mooi achterwege houden. Ok? :)
 
andre ging ook aardig onderuit!!! (expi)
werd gwoon lomp van de de racer afgebeukt door chris van heuvel :S
wat hem de 2e plaats in het kampioenschap heeft gekost...
echt zeer klote!
heeft er iemand mischien pics?
maja, hopen dat we van croix zonder schade thuis komen :D
verder waren de races dit weekend zeer mooi!
 
Ik heb wel een hoop pics van de Expi....gloof dat inne ook wel lekker aan het schieten was. Moet je me effe berichtje doen als je een pakketje wil hebben want ik heb dus totaal geen webspace
 
joop timmer said:
sorry dat ik weer ruzie moet maken maar ik kan zoon uitspraak echt niet lijen!

hij ZEGT nieteens dat hij een ubercoureur is!! , maar jij loopt overal blij uitdraaien te posten en DOET of je een UBERtuner or whatever bent , maar HIJ word 2e en JIJ maakt niks klaar

IK maak nix klaar nee,klopt helemaal jopie... +pippi+
Ik hou ook van jou :*

-:-
 
Valentino... said:
IK maak nix klaar nee,klopt helemaal jopie... +pippi+
Ik hou ook van jou :*

-:-

Ow yeah baby! Feel the love :love:

[edit]
Ik zie Joop en Tino in de toekomst al helemaal voor me :X:X

56301678.jpg

[/edit]

[edit2]
Voor de gevoelige mensen onder ons, dit is dus een grapje :*
[/edit2]
 
Mol said:
Dat is precies de bedoeling :*
Nahahahahaha

Ik zie Timmer nog lopen net gesjeesd, jorinde checkend :rolleyes: in z`n hertog pakkie, en tino zie ik ook nog rondlopen... (@berghem) Tering man :X

Tinne..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top