Race 14 Berghem 18 september

Status
Not open for further replies.
Wel weer veel mooie foto's van berghem!*D
Jammer dak zelf snel uitviel!:mad:
Anders had ik misschiem wel weer een leuke foto bij gehad op de comp! :!
 
Weet ik eigenlijk niet meer<]
Reed op de scoot van Rick Pellenberg!
volgens mij had ik nummer 91!
Heb jij daar een foto van dan Tino?:D
 
132-1100256362.jpg


check even hoe oplettend de marshalls zijn :D
 
dan kunnen ze nog kijken. maar ik denk niet dat ze het meest humoristische geluid* dat bestaat al konden horen.


*schrapend polyester van glijdende scooters:W
 
dani said:
marchals hebben hun eigen bochten he..
Lijkt me beetje nutteloos als hun gele vlag gaan geven nu :D
En jij bent van overtuiging dat als het voor hun neus was gebeurd dat ze er dan anders bijzaten? :D:D:D
Maargoed, je hebt wel gelijk :*
 
Mol said:
En jij bent van overtuiging dat als het voor hun neus was gebeurd dat ze er dan anders bijzaten? :D:D:D
Maargoed, je hebt wel gelijk :*

nou Mol, meld je aan bij de Sobw als marchall en geef het goede voorbeel zou ik zeggen ;) :*
 
Niels said:
nou Mol, meld je aan bij de Sobw als marchall en geef het goede voorbeel zou ik zeggen ;) :*
Het is me 1x gevraagd of ik een dag wilde vlaggen tegen vergoeding. Jammergenoeg had ik er toen geen zin in. Als het voor 1 race per jaar is ofzo wil ik het best doen. Maar langs de kant voel ik me toch meer op mijn plaats.
Jij als rijder die weinig heeft gereden dit jaar had zich natuurlijk ook in kunnen zetten als Baco :X
 
Hahahaha, ik heb em zelf niet gemaakt. Als je een paar mooie foto's hebt kan je ze met een gif animator achter elkaar zetten :)
 
LOL! , heb vandaag eens mijn blok losgehaald en gekeken waarom ie het niet zo best meer deed @ Berghem , was dus klein beetje detonatie en een klemmertje :p

was gelukkig mijn eigen cilinder en niet de Koopmans tunede cilinder , die is dus gelukkig nog nieuw :p

mja , ben er iig achter :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top