SOBW race 14 Berghem

@Lydje:
Kan je wel mekkeren over berghem en vallen,die crash van je was niet de schuld van die baan.;)[/QUOTE]

dat ik gevallen ben, is niet de reden dat ik de baan niet leuk vind! dan zou ik nog veel meer banen niet leuk moeten vinden!
ik vind t gewoon echt geen leuk baan, ik kan er nooit mijn draai vinden. ik rij er nu alweer 4 jaar op, maar ik vind die baan echt niet leuk
kan toch, iedereen heeft recht op een mening.
ze zitten ook altijd te zeiken over venlo, terwijl ik die baan echt helemaal geweldig vind!
ik moet wel toegeven dat het voor de toeschouwers wel een goede baan is. je kan alles zien. maar ja, dat kan op lelystad ook!
die baan vind ik ook wel leuk nu (en daar ben ik toch echt vaak gevallen)
 
Last edited:
Ralf said:
Ja, venlo is inderdaad geweldig zolang je je blok niet breekt op een stoeprand, of in een 3m diepe sloot beland.
ik vind ook eens een keer een baan niet leuk zeg! goh, ik ben ook maar een mens met een eigen mening!
en omdat ik toevallig de rijdersvertegenwoordigster ben, mag ik niet zeggen dat ik de baan van Berghem niet leuk vind????
zal ik dan bij de vergadering van rijdervertegenwoordigers ook mijn mening maar voor me houden en gewoon braaf gaan zitten wachten tot de SOBW besluit om 1 of andere kutregel in te voeren voor de standaardscooterklasse?
(sorry hoor, maar jullie hebben me nu echt heel erg hoog op de kast! je hoort mij nooit zeiken over een baan die te nat is, of te gevaarlijk met stoepranden, of ik zeik niet over het weer en dat we maar niet moeten gaan rijden op kartbanen als t regen enzovoort! en dan horen jullie een keer iets over een baan uit mijn hoek, dan moeten jullie mij in de zeik gaan nemen. ik vind dit niet echt leuk! laat mij ook lekker mijn mening geven!)
 
lydje said:
ik vind ook eens een keer een baan niet leuk zeg! goh, ik ben ook maar een mens met een eigen mening!
en omdat ik toevallig de rijdersvertegenwoordigster ben, mag ik niet zeggen dat ik de baan van Berghem niet leuk vind????
zal ik dan bij de vergadering van rijdervertegenwoordigers ook mijn mening maar voor me houden en gewoon braaf gaan zitten wachten tot de SOBW besluit om 1 of andere kutregel in te voeren voor de standaardscooterklasse?
(sorry hoor, maar jullie hebben me nu echt heel erg hoog op de kast! je hoort mij nooit zeiken over een baan die te nat is, of te gevaarlijk met stoepranden, of ik zeik niet over het weer en dat we maar niet moeten gaan rijden op kartbanen als t regen enzovoort! en dan horen jullie een keer iets over een baan uit mijn hoek, dan moeten jullie mij in de zeik gaan nemen. ik vind dit niet echt leuk! laat mij ook lekker mijn mening geven!)

Potverdrie lydje die kast is wel errug hoog he.
Lekker laten lullen allemaal dan,als jij berghem klote vind dan mag dat. :)
 
lydje said:
ik vind ook eens een keer een baan niet leuk zeg! goh, ik ben ook maar een mens met een eigen mening!

Je kan alles sarcastisch oppakken natuurlijk, maar ik vind Venlo een erg vette baan, alleen is het heel jammer dat het vol ligt met putdeksels en stoepranden...
 
Back
Top