SOBW race 14 Berghem

Advertisement - register to remove this

Ralf said:
Nou, de laatste race van het seizoen alweer :'(

Het gaat om de 2e en 3e plaatsen nog, wie o wie...

Op welke plaats is Rodney geëindigd in Zwolle? Want volgens mij ligt de tweede plaats in de standaard ook al vast.
 
nou , ik ben aanwezig , helaas is alleen training de dag voor de race niet mogelijk omdat er een paar Kartballetjes daar willen rijden , zal in Nieuw weerdinge teminste niet gebeuren, daar is de eigenaar zo vriendelijk om die datum vrij te houden.

mja , ik ben er , wie zijn er nog meer al op vrijdagavond aanwezig?
 
De spanning zit om plaats 3 en 4 in de std klasse.

-:-

In de top zijn er nog kansen en moet nog even hard gewerkt worden.
 
#94 said:
Op welke plaats is Rodney geëindigd in Zwolle? Want volgens mij ligt de tweede plaats in de standaard ook al vast.

Net of je niet weet op welke plaats die is geeindigd. Lijkt mij dat je van Arno zelf al hebt vernomen dat de 2de plaats is bereikt....
 
Niet zo aangebrand Fabian, we gaan er gewoon alsnog voor om de 3e plek te pakken in Berghem!
Rodney staat nu 4e met 21 punten achterstand op Ben. Rodney 1 en Ben minimaal 3e dan maar? Ik heb der zin an. Slechter als in Zwolle kan het zowieso niet gaan en iedereen heeft nou eenmaal weleens pech. Aan de inzet en het verliezen van een nacht slaap heeft het niet gelegen toch?
 
scooterracer said:
kom ook wel weer ff loeren... heb wat goed te maken.

{! DIT KEER GEEN HITTE-ISOLATIE-UITLAATBANDTAPESHIZZLE MEER

Ja maar om dat nou halverwege, tijdens de race van Zwolle te beslissen:

163-1126432332.jpg


;)
 
#94 said:
Dan neem ik 2 nieuwe dunlops :) er liggen er hier toch genoeg :L

Kan je ons dan niet een voorbandje sponseren als je er genoeg hebt :p
Het seizoen is toch bijna voorbij :) En de 1ste en 2de plaats zijn toch al bereikt voor jullie..
 
Het vrouwtjw wat ik laatst aan de telefoon had deelde mee dat ze alleen hun huismerk Schwalbe konden leveren. 8P

Nu weer on-toppic.

Ik zie dat ze regelmatig een voorspelling maken in dit soort toppics, zullen we dan maar ?
 
Back
Top