SOBW race 14 Berghem

lydje said:
ik ben nog heel ja. maar net!
ik liep sinds zaterdag met hoofdpijn en duizeligheid, toch vandaag maar ff naar de dokter. ik heb dus ook gewoon een hersenschudding!
lekker is dat! kan ik echt nu gebruiken.

ik vond berghem al geen leuke baan. t gaat daar nooit echt goed bij mij.
maar ja....ik kan wel blijven zeiken, dat lost niks op.
ik heb wel op een spectaculaire manier mijn scooter total loss gereden!!!!

maar ik zeg niet dat ze het MOETEN schrappen, ik zeg: ze MOGEN hem van mij schrappen. denk echt niet dat de SOBW naar mijn mening over een baan luistert! zouden ze dat wel doen, zouden we altijd op banen als venlo rijden. die vind ik weer helemaal te gek!

van mij MOGEN ze Berghem er ook wel uit laten ...
 
Pleur toch op met zijn allen man.
Berghem is een uberbaan.
Alle factoren van racen komen daar juist aan bod.(Dus ook het hard op je muil gaan)
Het is imo moeilijk om je draai daar te vinden maar als het hem dan vind kan je daar echt lekkere rondjes gieren.
Van mij mogen ze hem 4 keer per seizoen rijden.

Mening van mij dan,ik ben maar een simpele tuner die geen verstand heeft van rijden,so don't shoot me.........

@Lydje:
Kan je wel mekkeren over berghem en vallen,die crash van je was niet de schuld van die baan.;)
 
Valentino... said:
Pleur toch op met zijn allen man.
Berghem is een uberbaan.
Alle factoren van racen komen daar juist aan bod.(Dus ook het hard op je muil gaan)
Het is imo moeilijk om je draai daar te vinden maar als het hem dan vind kan je daar echt lekkere rondjes gieren.
Van mij mogen ze hem 4 keer per seizoen rijden.

Mening van mij dan,ik ben maar een simpele tuner die geen verstand heeft van rijden,so don't shoot me.........

@Lydje:
Kan je wel mekkeren over berghem en vallen,die crash van je was niet de schuld van die baan.;)
gelukkig nog iemand die er zo over denkt
BERGHEM IS VET
 
Valentino... said:
Pleur toch op met zijn allen man.
Berghem is een uberbaan.
Alle factoren van racen komen daar juist aan bod.(Dus ook het hard op je muil gaan)
Het is imo moeilijk om je draai daar te vinden maar als het hem dan vind kan je daar echt lekkere rondjes gieren.
Van mij mogen ze hem 4 keer per seizoen rijden.

Mening van mij dan,ik ben maar een simpele tuner die geen verstand heeft van rijden,so don't shoot me.........

tino je hebt er blijkbaar wel verstand van, ik vind het ook een vette baan. Maar zaterdag bood hij weinig grip, normaal heb je daar ook geen last van.
 
Valentino... said:
Pleur toch op met zijn allen man.
Berghem is een uberbaan.
Alle factoren van racen komen daar juist aan bod.(Dus ook het hard op je muil gaan)
Het is imo moeilijk om je draai daar te vinden maar als het hem dan vind kan je daar echt lekkere rondjes gieren.
Van mij mogen ze hem 4 keer per seizoen rijden.

Mening van mij dan,ik ben maar een simpele tuner die geen verstand heeft van rijden,so don't shoot me.........
Berghem is iig mooi om te kijken, je kan hele baan zo'n beetje overzien. Zeker bovenop de pitboxen heb je mooi overzicht. Of hij goed te rijden is zal ik volgend jaar misschien wel achterkomen :)

Valentino... said:
@Lydje:
Kan je wel mekkeren over berghem en vallen,die crash van je was niet de schuld van die baan.;)
Ook niet van haarzelf, gewoon botte pech dat net zij onderuit werd gegleden door losvliegende scooters :)
 
wheely_king said:
tino je hebt er blijkbaar wel verstand van, ik vind het ook een vette baan. Maar zaterdag bood hij weinig grip, normaal heb je daar ook geen last van.


Weinig grip?
huh?
weinig?


dat zijn niet mijn woorden.
 
#94 said:
Weinig grip?
huh?
weinig?


dat zijn niet mijn woorden.

ik vond het daar ook weinig grip hebben , zeker vergeleken met Amsterdam en Pottendijk , kan ook aan de banden liggen mischien. op Zwolle had ik zelfs meer grip...
 
melf #50 said:
en wat voor banden had jij?

hun rijden allemaal met tt91's. Maar ik kreeg ook geen grip omdat mijn voorvork niet goed afgesteld stond, in de race met ml50's was het wel iets verbeterd. Maar voor mij volgend jaar ook tt91's (als het mag).
 
Marijke said:
De kleren zijn wat anders dan de échte pitpoezen he :p
staphorst1.jpg
 
wheely_king said:
tino je hebt er blijkbaar wel verstand van, ik vind het ook een vette baan. Maar zaterdag bood hij weinig grip, normaal heb je daar ook geen last van.


dan ging je gewoon niet hard genoeg.

een scooter die stilstaat valt om (mits niet op middenbok/zijstandaard)... dat weet je toch +pippi+ :+ :z +ralf+
 
Back
Top