Race 14 Berghem 18 september

Status
Not open for further replies.
joop timmer said:
rodney: het feit dat je zo kwaad bent omdat je gediskwalificeert bent en daarmee je 1e plaats bent verloren begrijp ik, maar wie is daarvan de schuld? Jij omdat je de gele vlag niet zag, Arno omdat hij een protest heeft ingediend, of de SOBW die de gele vlag niet duidelijk kenbaar maakte?
natuurlijk is het een combinatie van, maar dat wil toch niet zeggen dat je arno helemaal zwart moet gaan maken. . .

jij hebt iniedergeval je visitekaartje afgegeven en laten zien wat je waard bent. De eer kan je beter gewoon voor jezelf houden

Ik maak hem niet zwart, ik zeg alleen hoe het erop staat.
Ik hou er niet van om zaken heen te draaien.
 
Niels said:
wat zie ik nu? tot overmaat van ramp was Jorinde Mol er ook nog, gvd ik heb echt wat gemist :D :(

Jorinde MoLL (en nee fred, dat is niet Linda de Mol uit jouw tijd :X :p )
JA dat heb je gemist niels, en ook een hoop gezeik :), maar wel een mooie wedstrijd... & een leuk vooruitzicht voor volgend jaar. Doe jij ook mee?

Tinne..
 
Last edited:
Ach weer genoeg over die vlaggen. Je hebt nu eenmaal een regel overtreden. De beslissing was natuurlijk niet van Arno. De SOBW heeft je gediskwalificeerd. En dat zullen ze hopelijk niet alleen gedaan hebben aan de hand van Arno zijn protest. Het is echter alleen een beetje jammer dat Arno zelf een protest moet indienen. Beter kan de SOBW dat soort dingen doen. Krijg je anders van die scheve gezichten onder de rijders en wordt het dadelijk heel erg populair om een plek te stijgen dmv een protest in te dienen.

En Rob jij blijft toch een vreemde manier houden van je vreugde met ons allen te delen. ;)
 
BART#21 said:
Ach weer genoeg over die vlaggen. Je hebt nu eenmaal een regel overtreden. De beslissing was natuurlijk niet van Arno. De SOBW heeft je gediskwalificeerd. En dat zullen ze hopelijk niet alleen gedaan hebben aan de hand van Arno zijn protest. Het is echter alleen een beetje jammer dat Arno zelf een protest moet indienen. Beter kan de SOBW dat soort dingen doen. Krijg je anders van die scheve gezichten onder de rijders en wordt het dadelijk heel erg populair om een plek te stijgen dmv een protest in te dienen.

En Rob jij blijft toch een vreemde manier houden van je vreugde met ons allen te delen. ;)
ik heb bij de prijs uitrekijking ook gezegt..dat ik het spijtig vond dat een rijder zelf zulk soort dingen moet opmerken en dat de baan commisarissen gewoon niet opletten ...en toen zij 1 van die staphorsters van oww jah dat was bij ons deel van de baan duzz ze hadden het wle gezien maar ze zijn gewoon te broerd om het te melden!!!!
ik hoop dat de sobw er iets mee doet want het is de taak van de baco's op te letten maar ze staan gewoon handstand te doen onder de race dat slaat alles!!
 
CPI Racing Team said:
als ik zelfs tijden de wedstrijd het al zag dat hij onder geel in ging halen! dan is het toch wel overduidlijk! en ook nog genoeg andere mensen heb gesproken die het zagen gebeuren en zagen dat het foute boel is! dus tja!

groeten

ps. ik ben blij met me stijgende lijn!!! en me 2de plek:D

Jij was een van de mensen die ontzettend veel en stinkend geluk had.
Zie jezelf niet als een ubercoureur want dat ben je niet.

-:-
 
Tinne said:
Beetje stangen ;)
Zal ik maar aan fabian overlaten dan?
Feit is dat er 3! uitvielen waardoor hij 2/3de is geworden.

Maar klopt helemaal, ik ben ook niet objectief. En iemand die wil winnen, en 100% niet bewust leroy heeft ingehaald @ gele vlag, want denk btw niet dat het bij leroy uitmaakt dat het gele vlag was, alsof hij dan wel makkelijk in te halen is ofzo?! Is zoiets gewoon moeilijk te verkroppen, al helemaal wanneer er iemand die door dit aan te kaarten wint. Zou ik ook irritant vinden.

Tinne..

Ik snap het heel goed dat het moeilijk te verkroppen is dat je eerste wordt en dan wordt gediskwalificeerd maar reageer het niet op de verkeerde mensen af. Stap dan naar de SOBW hun hebben ten slotte de eind beslissing.

En inderdaad Rob heeft veel geluk gehad maar ik denk dat hij in de laatste races ook wel heeft bewezen dat ie aardig met de top mee kan doen en dat hij zeker iemand is waar je volgend jaar rekening mee moet houden.

Maar goed laten we het hier maar bij houden. Het is jammer voor Rodney dat zo het seizoen moet eindigen. We hadden het allemaal graag anders gezien.
 
Valentino... said:
Jij was een van de mensen die ontzettend veel en stinkend geluk had.
Zie jezelf niet als een ubercoureur want dat ben je niet.

-:-

sorry dat ik weer ruzie moet maken maar ik kan zoon uitspraak echt niet lijen!

hij ZEGT nieteens dat hij een ubercoureur is!! , maar jij loopt overal blij uitdraaien te posten en DOET of je een UBERtuner or whatever bent , maar HIJ word 2e en JIJ maakt niks klaar
 
Tinne said:
Beetje stangen ;)
Zal ik maar aan fabian overlaten dan?
Feit is dat er 3! uitvielen waardoor hij 2/3de is geworden.

Maar klopt helemaal, ik ben ook niet objectief. En iemand die wil winnen, en 100% niet bewust leroy heeft ingehaald @ gele vlag, want denk btw niet dat het bij leroy uitmaakt dat het gele vlag was, alsof hij dan wel makkelijk in te halen is ofzo?! Is zoiets gewoon moeilijk te verkroppen, al helemaal wanneer er iemand die door dit aan te kaarten wint. Zou ik ook irritant vinden.

Tinne..

Ik snap het heel goed dat het moeilijk te verkroppen is dat je eerste wordt en dan wordt gediskwalificeerd maar reageer het niet op de verkeerde mensen af. Stap dan naar de SOBW hun hebben ten slotte de eindbeslissing.

En inderdaad Rob heeft veel geluk gehad maar ik denk dat hij in de laatste races ook wel heeft bewezen dat ie aardig in de top mee kan doen en dat hij iemand is waar je volgend jaar rekening mee moet houden.

Maar goed laten we het hier maar bij houden. Het is jammer voor Rodney dat zo het seizoen moet eindigen. We hadden het allemaal graag anders gezien.
 
In mijn ogen is de vlagsituatie puur de schuld van de sobw.
Vlaggen zijn er om duidelijk mee te zwaaien,en dan op zon manier dat iedereen dat goed kan zien.
Maar goed er zijn bij de sobw wel meer dingen die ze niet begrijpen.....


-:-
 
Fabian #41 said:
als je vol in een gevecht zit dan kan je daar niet op letten want je moet je blijven concentreren..
Dat is natuurlijk geen argument, ook in een gevecht moet je op de vlaggen letten.
Over de situatie zelf kan ik niks zeggen, want ik heb het niet gezien.

Ook vind ik het belachelijk dat je als rijder achter deze dingen aan moet, de sobw moet het uit zichzelf al doen.

Ik ben wel blij met mijn 3e plek, al had ik het liever op eigen kracht gedaan.
 
mhr#27 said:
Dat is natuurlijk geen argument, ook in een gevecht moet je op de vlaggen letten.
Over de situatie zelf kan ik niks zeggen, want ik heb het niet gezien.

Ook vind ik het belachelijk dat je als rijder achter deze dingen aan moet, de sobw moet het uit zichzelf al doen.

Ik ben wel blij met mijn 3e plek, al had ik het liever op eigen kracht gedaan.

Precies goed geantwoord.:)

-:-
 
ik snap die gele vlaggen sowieso niet , er wordt toch al net zo hard doorgereden , dan maakt inhalen ook al niks meer uit...
 
melf #50 said:
ik snap die gele vlaggen sowieso niet , er wordt toch al net zo hard doorgereden , dan maakt inhalen ook al niks meer uit...
Als ze stil hangen hoef je je vaart ook niet te minderen..

Maar een feit is dat er heeeeeel onduidelijk en inconsequent met de vlaggen omgegaan wordt.
Maar dat komt door de beperkte middelen(mensen) van de sobw
 
Wat een gezellige sfeer hier zeg.
De race was grandioos om te zien, jammer van de (harde) valpartijen van Ben/Patrick/Leroy. Alleen Patrick stond meteen op, bij de andere 2 was het nog even afwachten maar dat kwam ook goed.
De verdere discussie? Ik geniet wel vanaf de tribune, er is al genoeg gezegd denk ik. Verder spreken de rondetijden voor zich O-)
 
Ben ze val partij werd ook weer te laat op gereageerd. Inne stond te springen en te wijzen niemand ging er heen. Toen 1.5 rondje verder volgens mij werd er pas wat aan gedaan.
 
Wat dacht je van de valpartij van Kervin op Emmen. Toen kwamen ze ook aanlopen alsof ze net aan het einde van de avond vierdaagse waren. Zelfs ik zou harder rennen volgens mij :X +ralf+
 
Mol said:
Wat dacht je van de valpartij van Kervin op Emmen. Toen kwamen ze ook aanlopen alsof ze net aan het einde van de avond vierdaagse waren. Zelfs ik zou harder rennen volgens mij :X +ralf+

nou..... dah week nie :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top