Race 14 Berghem 18 september

Status
Not open for further replies.
melf #50 said:
waar ben jij moe van geworden dan? zeker teveel op dat tv wijfie lopen geilen :p

waneer wordt die shit eigenlijk uitgezonden?

22 oktober veronica programma heet driver's seat.
 
Ik zal me even voor stellen, de naam is Rodney Rusland. Meer hoeven jullie niet te weten ;)


Ik wilde even zeggen dat de manier waarop Arno eerste is geworden echt opzienbarend is. Ik haalde Leroy in onder de gele vlag, die door een marshall werd gegeven, die naar de baan op zijn gemak kwam aanlopen, dus niet duidelijk. En het was in een actie waar ik vlak achter Leroy zit, dus geen zicht had wat voor me gebeurde. Het leukste is dus dat Arno een protest heeft ingediend, zodat ik gediskwalificeerd werd, en zo hij dus zijn eerste overwinning kan pakken in de standaardklasse.

Arno, je mag het bij deze weten : ik vind je echt kansloos (iemand zonder karakter) Als je als racer zo eerste wilt worden, dan getuigt dat niet van winnaarsmentaliteit. Mocht ik jou onder een gele vlag hebben ingehaald, die 1 duidelijk werd aangegeven, dan zou je alle recht van de wereld hebben. Nu ga je omdat ik een compleet andere rijder onder geel heb ingehaald, daar een protest voor indienen om zo eerste te worden. En dan kun je wel aankomen met een cliche van regels zijn regels, maar in dit geval is dit gewoon onduidelijk. Maar ja, ik hoop dat je blij bent met je 1e plaats, je hebt er echt hard voor gereden ( :|)

Zoiets had ik van jou echt nooit verwacht...
 
De echte winnaar!

DE_winnaar.jpg
 
Fabian #41 said:
daar heb ik voor gezord
maar nog wat hij heeft zelf oner die gele vlag in gehaald duzzzzz heeft hij het aan zich zelf te danken!!!!!


ja tuurlijk regels zijn regels, en ik snap ook wel dat je dit jaar 1x 1ste wilt worden maar ik vind dit wel op een trieste manier.... Rodney verdiend gewoon om te winnen en dan dien jij een protest aan zodat jij 1ste kan worden.... Beetje zielig sorry..


pardon!!! als ik een 19mm monteer en eerste word en word gediskwalificeert dan ga ik toch ook niet piepen! regels zijn regels en daar dien je je aan te houden!!!

oftewel arno nogmaals feliciflapsteert
 
Tinne said:
Rodney was idd de beste vandaag... en fred idd jammer van de start, anders had hij zeer ws hoog geeindigd...Maar idd erg spannend enz...

Hier ook erg genoten; en Yorinde Moll (bouwvakker!) :love:
(komen ongetwijfeld foto`s van hierzo)

Tinne..

Volgende foto's zijn gemaakt door Arnoud, die er helemaal in de war door was:

;)
DSCF0054kl.jpg


Yorinde05.jpg


Yorinde04.jpg


Yorinde03.jpg


Yorinde02.jpg


Yorinde01.jpg


Yorinde06.jpg
 
#5Arno said:
ik ga in ieder geval alles of niks doen op berghem en dat kan me met heel veel pech de 3e stek int kaampioenschap kosten...
maar ik wil gewoon een keer winnen dat moet!!


Nu komt de aap uit de mouw...
Je hebt gewonnen gefeliciteerd....
 
CPI Racing Team said:
pardon!!! als ik een 19mm monteer en eerste word en word gediskwalificeert dan ga ik toch ook niet piepen! regels zijn regels en daar dien je je aan te houden!!!

oftewel arno nogmaals feliciflapsteert


Dat is appels met peren vergelijken. (Lezen schijnt ook moeilijk te zijn )
Waar het hier om gaat, is dat het gewoon onduidelijk is, dat het om een onduidelijke gele vlag situatie gaat.
 
AirForce1 said:
Dat is appels met peren vergelijken. (Lezen schijnt ook moeilijk te zijn )
Waar het hier om gaat, is dat het gewoon onduidelijk is, dat het om een onduidelijke gele vlag situatie gaat.


als ik zelfs tijden de wedstrijd het al zag dat hij onder geel in ging halen! dan is het toch wel overduidlijk! en ook nog genoeg andere mensen heb gesproken die het zagen gebeuren en zagen dat het foute boel is! dus tja!

groeten

ps. ik ben blij met me stijgende lijn!!! en me 2de plek:D
 
als ik zelfs tijden de wedstrijd het al zag .. Jij zal er wel achter hebben gereden he dan kan je daar op letten, als je vol in een gevecht zit dan kan je daar niet op letten want je moet je blijven concentreren..

en ook nog genoeg andere mensen heb gesproken ... langs de kant is wat anders dan als je zelf rijd...

En je was 3de, ook alleen maar omdat van nies en Benji eraf gingen...
 
CPI Racing Team said:
als ik zelfs tijden de wedstrijd het al zag dat hij onder geel in ging halen! dan is het toch wel overduidlijk! en ook nog genoeg andere mensen heb gesproken die het zagen gebeuren en zagen dat het foute boel is! dus tja!

groeten

ps. ik ben blij met me stijgende lijn!!! en me 2de plek:D

Je stijgende gelukslijn bedoel je...
 
AirForce1 said:
Nu komt de aap uit de mouw...
Je hebt gewonnen gefeliciteerd....


Je kan het ook overdrijven...
Net of het allemaal met voorbedachte raden is gedaan. Je kan andere wel zwart gaan maken (waar je met deze opmerking volgens mij een beetje mee bezig ben) maar het is en blijft je eigen fout.

Je reed een goede wedstrijd en het is dan jammer als het zo eindigd maar je moet wel realistisch blijven.
 
Sammy#1 said:
Je kan het ook overdrijven...
Net of het allemaal met voorbedachte raden is gedaan. Je kan andere wel zwart gaan maken (waar je met deze opmerking volgens mij een beetje mee bezig ben) maar het is en blijft je eigen fout.

Je reed een goede wedstrijd en het is dan jammer als het zo eindigd maar je moet wel realistisch blijven.

Ik zie het meer als een balende winnaar die door het onduidelijk vlaggen z`n plek kwijt is. Maar wij hopen op een sportieve wraak volgend jaar.

Tinne..

(ps, Leroy viel ook nog uit voor mr. Cpi)
 
Overigens is het jammer dat collega`s elkaar van overtredingen moet beschuldigen, dat zou de sobw moeten doen/zien. Zou een hoop gezeik schelen... Zou het btw logischer vinden als Leroy rodney van dit zou beschuldigen... maar goed, die `wint` er niet mee..

Tinne..
 
rodney: het feit dat je zo kwaad bent omdat je gediskwalificeert bent en daarmee je 1e plaats bent verloren begrijp ik, maar wie is daarvan de schuld? Jij omdat je de gele vlag niet zag, Arno omdat hij een protest heeft ingediend, of de SOBW die de gele vlag niet duidelijk kenbaar maakte?
natuurlijk is het een combinatie van, maar dat wil toch niet zeggen dat je arno helemaal zwart moet gaan maken. . .

jij hebt iniedergeval je visitekaartje afgegeven en laten zien wat je waard bent. De eer kan je beter gewoon voor jezelf houden
 
Tinne said:
Ik zie het meer als een balende winnaar die door het onduidelijk vlaggen z`n plek kwijt is. Maar wij hopen op een sportieve wraak volgend jaar.

Tinne..

(ps, Leroy viel ook nog uit voor mr. Cpi)

Het is maar net hoe je het bekijkt. Snap alleen niet waarom je die laaste regel vermeld... (ps, Leroy viel ook nog uit voor mr. Cpi)
 
Tinne said:
Overigens is het jammer dat collega`s elkaar van overtredingen moet beschuldigen, dat zou de sobw moeten doen/zien. Zou een hoop gezeik schelen... Zou het btw logischer vinden als Leroy rodney van dit zou beschuldigen... maar goed, die `wint` er niet mee..

Tinne..

Deze zin zegt genoeg over mijn ontevreden...
 
Sammy#1 said:
Het is maar net hoe je het bekijkt. Snap alleen niet waarom je die laaste regel vermeld... (ps, Leroy viel ook nog uit voor mr. Cpi)

Beetje stangen ;)
Zal ik maar aan fabian overlaten dan?
Feit is dat er 3! uitvielen waardoor hij 2/3de is geworden.

Maar klopt helemaal, ik ben ook niet objectief. En iemand die wil winnen, en 100% niet bewust leroy heeft ingehaald @ gele vlag, want denk btw niet dat het bij leroy uitmaakt dat het gele vlag was, alsof hij dan wel makkelijk in te halen is ofzo?! Is zoiets gewoon moeilijk te verkroppen, al helemaal wanneer er iemand die door dit aan te kaarten wint. Zou ik ook irritant vinden.

Tinne..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top