R-Force @ Pia

Ties

Cornholio
Ik heb de search gebruikt, maar kan er niet echt veel zinnigs over vinden. Ik ben benieuwd naar ervaringen met de R-Force op Piaggio en bij hoeveel toeren deze uitlaat ongeveer zijn topvermogen levert...

Het gaat dus om de uitlaat die Joost te koop aanbiedt: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?s=&threadid=39938

uitlaat


deze dus...

Alvast bedankt voor de info
 
Advertisement - register to remove this

Heb er mee op een Team gereden...reedt zeker niet verkeerd. Pijp maakt in ieder geval heeele vette sound! :)
 
Op die manier... Maja, het blijft een beetje een mysterieuze uitlaat heb ik het idee. Naja, hopelijk kan ik 'em binnenkort testen :W
 
Ja als er 1 uitlaat is die ik wel graag zou willen hebben is het wel een R-force (1 of 2 zoals ze hier worden genoemd groot en klein volume). Het geluid uit deze uitlaatjes is TE mooi echt nog nooit zo'n mooi geluid gehoord. En de uitlaatjes schijnen via internet nog wel nieuw te krijgen te zijn, maar mocht iemand mooie tweedehands weten laat het maar horen.
 
Deze uitlaat draait op een mhr 50 ac 12,4k en levert daarbij tering veel koppel. :)

ik wil nog steeds zo'n pijpje hebben, wie weet waar die dingen nog nieuw liggen? Het moet dus wel dezelfde pijp zijn als op het plaatje, de versie met het grote volume dus.
 
Originally posted by tazmanian_devil

maar die is toch ook tot c20 niveau te brengen op de een of andere manier.
Klopt! de bouw is voor een groot deel het zelfde als de C20.

Ik heb er nog 2 van liggen... hoop ze binnenkort te kunnen importeren, heb de fabriek al gesproken. 8) (nfo soon)
Zo als Bart al zei heb je 2 typen de: RC (groot) en de RX (klein)
Maar je heb ook nog een andere versie van de RC, met een los mond stuk.
Ik heb in enkele jaren veel van deze uitlaten verkocht, ze lopen heel mooi op MHR-EVO.
 
Ik was ook van plan zn pijp te monteren i.c.m een team.
Jammer dat die pijp voor 50e'tjes weg is gegaan aan ties, anders had ik hem graag overgenomen :)
 
Originally posted by B-M-F
Klopt! de bouw is voor een groot deel het zelfde als de C20.

Ik heb er nog 2 van liggen... hoop ze binnenkort te kunnen importeren, heb de fabriek al gesproken. 8) (nfo soon)
Zo als Bart al zei heb je 2 typen de: RC (groot) en de RX (klein)
Maar je heb ook nog een andere versie van de RC, met een los mond stuk.
Ik heb in enkele jaren veel van deze uitlaten verkocht, ze lopen heel mooi op MHR-EVO.

zijn ze ook voormhr/evo bedoeld dan officieel
want hier zie ik ook wel eens lui rijden met ozn ding gewoon @ std cilinder
en hoe bouw je zon uitlaat om dan tot c20
 
wij hebben ook zo'n uitlaat op onze racescooters gehad en het liep erg goed (tering veel koppel en dus altijd goed opnemen). De uitlaat is std. begrensd in de demper. In het malossi boek worden deze uitlaten aanbevolen op een 50 mhr.
________
Easy vape instructions
 
Last edited:
'Art' hier op forum had er eentje op std cilinder van aerox. Ging zeker weten lekker en het geluid was echt bizat, vet naaiz.

Krijg alleen de neiging te zeggen dat dit een demper is van oude hebo gara...
 
Originally posted by Appie50
wij hebben ook zo'n uitlaat op onze racescooters gehad en het liep erg goed (tering veel koppel en dus altijd goed opnemen). De uitlaat is std. begrensd in de demper. In het malossi boek worden deze uitlaten aanbevolen op een 50 mhr.

Die begrenzing in de demper is de enigste begrenzer die erin zit cq. hetgeen er veranderd wordt om er een C20 van te maken?
En jullie hadden die grand/petit volume?
 
Originally posted by hebo-aeroxje
'Art' hier op forum had er eentje op std cilinder van aerox. Ging zeker weten lekker en het geluid was echt bizat, vet naaiz.

Krijg alleen de neiging te zeggen dat dit een demper is van oude hebo gara...


is idd zeer zeker een hebo gara oud model demper op de foto die hierboven staat.
 
Back
Top