V-force tassinairi membraan MHR ?

Status
Not open for further replies.

ghost-dna

ja vind ik ook !
Membraan TASSINARI Vforce3
PX/ PV MALOSSI Membraan moet
aangepast worden

00009137_002.jpg


en vond het erg intresant dit tegen te komen terwijl ik dacht dat ze al niet meer werden gemaakt..

iemand hier mee bekend ?


lijkt me wel vett kost 134 euro

ps: weet niet of jullie hem hier in gevorderden willen houden maar ik dacht zet het hier krijg je teminste een beetje fatsoenlijke threads move maar als jullie er anders over denken
 
Advertisement - register to remove this

RR-parts heeft de Stage 6 V-force nog in de webshop staan voor 85 euro, misschien dat dat wat voor je is. Scheelt iig een hoop werk
 
Geoffrey said:
v-force membranen zijn al jaren te koop

je kunt zo kitjes kopen, kost je wel 180+ euro :)
Inderdaad, alleen voor die prijs hebben natuurlijk niet zoveel mensen intresse.

Toen Tassinari toestemming gaf aan Stage6 om ze te gaan producuren/verkopen werd het opeens een stuk intressanter voor een aantal mensen om het membraan te gaan testen en toen bleek dat het een leuke vermogenswinst gaf wouden opeens heel veel mensen zo'n membraan.
Echter zag Tassinari het niet zo zitten dat zijn membraan voor een dikke 40 euro over de toonbank ging en zette de productie/verkoop van Stage6 stil.
 
Maar wat onderhandel werk met meneer Tassinari zijn ze weer leverbaar van stage6, prijs inderdaad iets veranderd.
 
beetje doortesten ouwe:henko:, die vertanding en vering voor mina ken je weggooien :* en dan gauw het balletje opgooien voor een pia versie:# :p
 
Last edited:
alleen de prijs :S , kon je verwachten dat tassinari naar mallossi ging.. Komt d'r strax zo'n mooi malossi prijsje aan te hangen :(
 
azzink said:
alleen de prijs :S , kon je verwachten dat tassinari naar mallossi ging.. Komt d'r strax zo'n mooi malossi prijsje aan te hangen :(
Als je een paar posts boven je kijkt, zie je dat ze er weer aan komen bij Stage6. Alleen nu wat duurder als eerst ;) en dus niet bij Malossi (of begrijp ik je post verkeerd?).
 
had alleen beginpost gelezen ik heb dus verkeerd gepost, dat stage 6 ze weer gaat maken is goed nieuws.. @ tassinari zijn ze niet te betalen..
 
Ruben said:
Er is geen verschil tussen de Tassinari V-Force en de Stage6 V-Force...

Het is nooit een stage 6 membraan geweest!
Het is door verkocht door stage 6 in een eigen doosje. Het is vanaf begin al een tassinari V-force 3 membraan. Het staat zelfs in het membraan.
 
eurokit said:
Het is nooit een stage 6 membraan geweest!
Het is door verkocht door stage 6 in een eigen doosje. Het is vanaf begin al een tassinari V-force 3 membraan. Het staat zelfs in het membraan.

Daarom is er ook geen verschil dumbass...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top