Originally posted by Eric
Tussen carter en membraan = minder carterdruk/grotere inhoud
naar mijn mening blijft dit hetzelfde
Tussen membraan en spruitstuk = langer inlaattraject, is ws gunstiger :?
Originally posted by Xander2000
Waarom test je het niet gewoon? Zo veel werk is het niet...
Originally posted by JohanS
het maakt geen kloot uit, je maakt zowiezo je inlaartraject langer, waar je em ook plaatst.
Originally posted by Anton
Iedereen doet moeite om zijn carb zo dicht mogelijk bij het membraan te krijgen en jij wil je spruitstuk verlengen om meer vermogen te halen? Omwille van de massa traagheid van het mengsel, kan bij een hoog toerental de afstand tss carb en membraan beter zo klein mogelijk zijn.
Originally posted by CHAzZ
iedereen is hier altijd op zoek naar carterdruk ook door membraan zelfs te verlagen en nu is het opeens niet erg als de carterdruk lager wordt..
denk niet dat het bij hem te hoog is..
Originally posted by Hans F.
Dan let jij niet goed op.....
Originally posted by mvanwinsen5
niet ophogen !! ik werk zelf met een kart carbu en heb gemerkt dat je het spruitstuk zo dun mogelijk te houden, doe je dat niet dan krijg je zeker vermogens verlies en dat wil je toch niet !!
Originally posted by Enrico@nrg
Kartcarb is natuurlijke andere shit.. Niet echt te vergelijken..