Motor & motorrijden topic #40

Status
Not open for further replies.
Ja dat bedoel ik natuurlijk.... De zaak zelf voldoet gewoon aan de eisen :p

--> Je betaalt, ze sturen het op. *jeej*

Wat ik bedoel is het product zelf.

mja , dat is hetzelfde als een goedkope Gamma scooter kopen een een degelijke scooter van een degelijk merk , een goedkope mag je niet zoveel van verwachten als 1 die deen stuk duurder is..

alles wat ik er gekocht hebt werkt gewoon , soms moet je wat aanpassen ,maar dat is soms alsnog goedkoper dan de duurdere versie's

het is maar net wat je er van eist , hoe vaak je het gebruikt en hoe je het gebruikt..

maar de hefbrugjes zijn echt wel goed te doen voor hobbygebruik ,ik heb al meer dan 10 jaar dezelfde brug , er is tot nu toe alleen nog maar een veer geknapt wat zo weer te maken is , dus echt slecht zou ik dat niet noemen..

terwijl ik ook wel Autec bruggen ken , die direct al stuk gingen (voetpomp meteen lek en stuk) , en dan praten we niet over een brugje van 250 euro... en garantie? wat is dat? dat was een stuk moeilijker denk ik dan bij bedrijven zoals Powerplus , Datona , HBM e.d. , die sturen je gewoon een nieuwe op want het spul kost geen drol..

dat is het verschil , voor de prijs van 1 dure koop je 2 redelijk degelijke goedkope bruggen..
 
Daytona maakt genoeg goed en mooi spul voor een goeie prijs. Is helemaal niets mis mee. En het is idd precies het zelfde als powerplus.
 
Omdat ik ook ooit wat heb besteld bij powerplustools, ontvang ik zo nu en dan nog post van ze... Daar stond dus ooit in dat ze tegenwoordig door het leven gaan als datona.
 
volgens mij het het tegenwoordig zo dat ze niet bij elkaar horen (meer)

Correct.

Ik heb deze brug voor iets onder de 400 euro gekocht. Sleutelt zo relaxed dat ik eergister en gister die pleurisscooters weer eens opgepakt heb :D


**KUTZOOI** :W

[offtopic]
Beide hebben sinds lange tijd weer gelopen :D De v1 is weer compleet boodschapklaar :D
[/offtopic]
 
FTW ik ga zo naar (hopelijk) mn laatste les morgen afrijden en ook gelijk de motor ophalen :D koud ofniet zodra dat pasje aangepast ik ga ik toch een rondje om voor dat ie de keuken in gaat !
 
Daytona maakt genoeg goed en mooi spul voor een goeie prijs. Is helemaal niets mis mee. En het is idd precies het zelfde als powerplus.

gereedschap van hun zelf, ziet er mooi uit... maar is gewoon troep... en nog prijzig ook...


verder hebben ze wel mooi spul, heb krik/as steunen van ze...
 
gereedschap van hun zelf, ziet er mooi uit... maar is gewoon troep... en nog prijzig ook...


verder hebben ze wel mooi spul, heb krik/as steunen van ze...

Gereedschap is reut.... eensch.

Toch heb ik op de gok zo'n heftafel van PowerPlusTools gekocht en tot dusver bevalt hij me prima. En tsja, gaat het stuk: 5 jaar garantie... :p

HBM/Buitelaar/Datona/PowerPlusTools hebben allemaal dezelfde japanse leverancier welke deze producten aanlevert.

Zodra ik m'n eigen woning heb wil ik in de garage ook echt zo'n vette indeling met RVS werkbank etc :p Datona had wel een mooie werkbank staan voor maar 900 euro :D Die moet er met de tijd ook maar komen :p
 
Deze is per wiel, maar je hebt ook een soort plank waar je je motor op kunt rijden... Daar heb ik dit weekend toevallig even tegenaangedrukt maar dat werkte boven verwachting eigenlijk....
 
Kijk, dit is de situatie zeg maar:

[ir]http://i40.tinypic.com/20usl4w.jpg[/ir]

Geen idee welke mover het handigst daar voor is, ik heb de motor overigens nog niet hier dus ook niet geprobeerd maar aangezien ik de scooter van mijn vriendin al eventjes aan de achterkant moest optillen zal het lastig gaan.

De schuur is op de grond zo goed als leeg, enkel een gereedschapskarretje
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top