Motor & Motorrijden #33

Status
Not open for further replies.
Mizzle heeft voor zover ik weet wat lesjes gedaan een tijd terug.

Voor de rest hoor ik veel goede verhalen over Peter Kleijn. 5 vrienden van me hebben daar allemaal hun motor rbw gehaald.
 
Je moet naar Jaap Verolme gaan. Prima vent! Lennox heeft er ook gelest. Zit vlakbij de fitness ;)
 
Zo, net terug uit Assen. Lau & May nog even gespot, hoi gezegd, en toen opgelazerd. FUCKING warm goddamn.... :p Nog wel uit een rijdend busje een biertje gepakt onderweg ^_^ (uiteraard weer teruggezet, no drinking and driving)....

Huy Frits volgens mij zag ik jou nog bij de baan staan rond de middag oniej?

Ik was zo alle jezus brak van de de nacht en die dagen ervoor haha.
God wat heb ik weer gelachen op onze camping he, gingen met 1 daf bus en 1 vrachtwagen.
2kuub water stuk zeil bbq 20 kratten bier 4 kilo kippenpoten, wat een feest haha
Wel idioot warm!
 
goedzo friesch!.. volgens mij zag ik jou nog ergens tijdens de tt?


Kan best. Woensdag wezen vegen met de normale straat motor daaro. Even langs de camping waar 2 van mijn collega's stonden geweest die woensdag. Daarna even langs de andere campings gereden.

Vrijdag avond weer geweest op de straat bike, waarna ik weer naar huis ben gereden en later ben opgepikt door stel maten van me en zijn we naar de n8 van assen geweest. Mooi feestje maar konden niet zo heel lang daar zijn. Kwam jullie toen daar nog tegen.
 
ff stukje wezen knallen vanaaf met 2 vrienden.


[ir]http://img580.imageshack.us/img580/6530/img0315ve.jpg[/ir]
 
Huy Frits volgens mij zag ik jou nog bij de baan staan rond de middag oniej?

Ik was zo alle jezus brak van de de nacht en die dagen ervoor haha.
God wat heb ik weer gelachen op onze camping he, gingen met 1 daf bus en 1 vrachtwagen.
2kuub water stuk zeil bbq 20 kratten bier 4 kilo kippenpoten, wat een feest haha
Wel idioot warm!

ACHTUNG!!! TITTEN ALAAARM! :p

Jullie waren met zo'n trekwagentje of niet :D Ik twijfelde of je het wel was, dus denk: laat maar gaan.

Voor de rest, wat was het weer mega :D *D
 
Vanavond krijg ik een nieuwe ketting gemonteerd. DID 525 met gouden plaatjes, zal mooi staan verwacht ik.

Foto-HOE8BR6Y.jpg
 
ACHTUNG!!! TITTEN ALAAARM! :p

Jullie waren met zo'n trekwagentje of niet :D Ik twijfelde of je het wel was, dus denk: laat maar gaan.

Voor de rest, wat was het weer mega :D *D

Haha helemaal gek daar, ja wij hadden trekkar mee, dan kun je tenminste nog 70blikken bier meenemen hehe.
Ja ik was ook teveel na de klote om alleen al op te staan haha helemaal kats verbrand ook:X

Nou ff brommert op internet floepen dus had ff wat foto's gemaakt.
P1030357.jpg


P1030354.jpg


P1030361.jpg


P1030360.jpg


P1030359.jpg


Iemand!? :p
 
is dat ding beetje snel jurjen, ik reed laatst op zo;n ding maar dan met alu frame.. echt te traag voor woorden maar die was nog factory stock met alle begrenzing
 
Hmm heb zelf gewoon de 45 Pk op het achterwiel, het loopt op top niet snel want met 120 waai je er echt vanaf. Maar optrekken gaat als een een beer. in de 5 red je nog op het achterwiel, ligt er ook wel beetje aan wat voor gearing erop zit..
Vind de standaard nieuwe ook wat langzaam maar als je daar begrenzers eraf trekt met een ander dempertje gaat het als een jekko..
 
moet ie dat ff doen, want ding ging in de 2 al nie meer achterover.. ik weet opzich wel hoe 1cilinders lopen maar ding had gewoon geen punch
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top