Motor & Motorrijden #33

Status
Not open for further replies.
Snap ik ook wel. We spreken binnenkort wel ff wat af, als ik tijd heb (kut afstuderen :p).
 
Gaaf ding michiel!
Ik dacht trouwens dat jij helemaal was overgestapt op de nakeds.. :p

Ja klopt ook wel :rolleyes:

Toch is dit wel fijn, rijdt prima (ook onderin, tandje minder voor, tuning) en is lekker licht, dat is voor mij het belangrijkste. Die 220kg van de Z1000 waren me echt teveel :p
 
Ja klopt ook wel :rolleyes:

Toch is dit wel fijn, rijdt prima (ook onderin, tandje minder voor, tuning) en is lekker licht, dat is voor mij het belangrijkste. Die 220kg van de Z1000 waren me echt teveel :p

Wat voor gixxer is het eigenlijk? 600 of 750?
 
Mijn gixxer:

DSC00157.jpg


DSC00162.jpg


Ondertussen wel nieuwe wheelstriping die beter geplakt zit als de oude.
 
En een 750 valt ook weer dik tegen als je op een 1000 hebt gereden!, ik zou niet meer terug willen naar een lichtere bike :)
 
En een 750 valt ook weer dik tegen als je op een 1000 hebt gereden!, ik zou niet meer terug willen naar een lichtere bike :)

Vind ik reuze meevallen, heb op meerdere 1000's gereden. Maargoed, als ik puur voor het koppel zou gaan was het wel een 2-cil geworden ;)
 
Hier komt waarschijnlijk ook zeer snel een gixxer k4 :p Alleen nog even kijken of 't een 600 wordt, of een 750.
 
Vet ding Laurens! Maar die pijp lijkt net van een bromfiets te komen zo op de foto ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top