Motor & motorrijden #31

Status
Not open for further replies.
Met beetje geluk krijg ik vrijdag die motor terug, dan komt de schade-expert langs en weet ik ook wat ik terugkrijg.. Zaterdag wordt me een velg opgestuurd, ff achterlicht en shit halen, ktp rechthameren en hopen dat er niet meer kapot is.. Rij ik maandagavond weer rond +ralf+
 
Zow, mn chef vroeg gister wie er vandaag vrij wou hebben, hadden gewoon té weinig werk dus moesten er 2 snipperen.
Ik hoefde er niet lang over na te denken :W

Gistermiddag om 14.00 na huis, en vandaag vrij. 380 km gereden en de motor grondig gepoets.
Alleen minder dat de keerring van mn linkervoorpot lek is:(


Btw, zaterdag 27 maart SF-motormeeting bij Goedhart of Mac Bodegraven?
 
Zow, mn chef vroeg gister wie er vandaag vrij wou hebben, hadden gewoon té weinig werk dus moesten er 2 snipperen.
Ik hoefde er niet lang over na te denken :W

Gistermiddag om 14.00 na huis, en vandaag vrij. 380 km gereden en de motor grondig gepoets.
Alleen minder dat de keerring van mn linkervoorpot lek is:(


Btw, zaterdag 27 maart SF-motormeeting bij Goedhart of Mac Bodegraven?

Volgens mij kan ik de 27ste niet.. zal nog even kijken..
 
vanaaf rondje gereden met mn neef een maat vanme.

neef rijd sinds kort 04' zx10-r

*Sprintje* gedaan op de a5, lol... verschil is net zo groot als ik met de VRT tegen een smart 8P
 
vanaaf rondje gereden met mn neef een maat vanme.

neef rijd sinds kort 04' zx10-r

*Sprintje* gedaan op de a5, lol... verschil is net zo groot als ik met de VRT tegen een smart 8P

Heb ook ff met kwarkpower gereden, verschrikkelijk bruut zoals dat ding af gaat 8P
 
nopompom.gif
 
Klote zooi,

Had contact met iemand van Mp voor zijn 600 k4. Dinsdag reeël openingsbod gedaan maar die vent heeft nog steeds niet gereageerd :(
 
Zo, laatste onderdeel binnen voor de RSV: kuipruitje. Heb uiteindelijk maar een dubble bubble genomen, werd met de ori ruit echt gek van de turbulentie rond m'n helm bij normaal rijden. Nu hopen dat ik de voorkuip er goed op krijg, vorige keer beetje ruzie gehad met de combinatie kuip - bekabeling. Het zit voor zover ik weet allemaal goed, maar tóch zit er iets in de weg blijkbaar... :|
 
Zo heb m net gewassen.
Wil echt een voorbok -lift. Al is het maar alleen voor t wassen.
Ga overigens zelf ook een hogere kuipruit halen, nieuwe voorband en ff wat fatsoenlijke onderkleding.

Moet ook nogsteeds een andere ophanging voor me auspuff kopen, zodat ik de rechter bijderijderstep vervangen kan.

Beetje jammer dat dit samenvalt met het vervangen v/d complete remmerij en banden @ impreza ;(
 
Nieuw bandje erom achter; Dunlop Sportmax Radial Race Replica D207RR.. Geen idee of het wat is, maar heb de band gekregen van een maatje. Zelf even erin gemeubelt en we kunnen weer knallen.. Het is nu wel een 190/50/17 geworden.. terwijl er een 180/55/17 in zat.. Breedte kan die hebben, hoogte riepen sommige lui dat dat afdeed aan de rijeigenschappen. Net ff een rondje gedaan, of het is zo minimaal, of ik heb gewoon geen gevoel voor mn fiets ;)
 
Weer een stapje dichterbij, maar de topkuip zit nog steeds niet echt lekker :( Krijg de schroeven van de spiegelvoetjes er niet in, topkuip kan niet ver genoeg naar achter kantelen..

[IR]http://i206.photobucket.com/albums/bb95/SW_Joost/Mille%20schade/IMG_4922.jpg[/IR]

Het zit em in de bekabeling, ben er bijna zeker van. Maar ik dacht eigenlijk dat alles zit zoals het hoort.. :|
 
Wat ik kan me kan herinneren zitten de kabels ook weggewerkt langs de luchtinlaat. Voor de rest is het volgens mij gewoon een beetje proppen en zorgen dat het past? Ik kan me niet herinneren dat ik problemen had om de voorkap er weer op te krijgen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top