Motor & motorrijden #25

Status
Not open for further replies.
Idd Wheelex, sta er altijd wel van te kijken hoe scherp de foto's zijn die jij maakt. Mooie motor natuurlijk ook, de kleine knippers staan echt goed.

@Jeroen: Lijkt me echt klote om niet te slagen, maar dat ze wel zeggen dat je goed kan rijden :?.
 
Kut voor je Jeroen :(

Hopen dat ik het wel van de eerste keer haal 2 juni... Heb al vanalles gepland, maar dan moet ik wel net ff dat papiertje hebben :rolleyes:
 
Zó, ben weer terug van assen.

Was super. 1x in de grindbak gestaan. Heb m wel gehouden gelukkig! Verder wel goed gereden. Van die marshalls kun je veel leren iig! Mn snelste tijd was 2:11 voor de 1e keer op assen niet raar volgens mij?

Met een 954. Mn stepjes komen echter wel veel aan de grond. Miss volgende keer die wat ophogen. 8juli ga ik weer, weer in groepje 2.



Wheelex, is mijn demper niks voor je?

150euro

353852700_5_ZC7D.jpeg
 
jasper echt toff :)

btw anders baal ik nu al van de kleur van me duc.. jemig je moet blijven poetsen :p je ziet echt alles.

btw me kenteken nog steeds niet binnen.. vorige week donderdag is die gekeurd en normaal is het iets van 4 dagen en dan hebben we ze in huis.. mja misschien morgen en dan kan ik dit weekend nog knallen. kan echt niet wachten.

vandaag ook thuis op een nieuw model RR een leovince pijp gezet maar klinkt toch wel erg goed die leo's

alleen op de duc hoort het gewoon niet.. denk dat het akra gaat worden.
 
Zó, ben weer terug van assen.

Was super. 1x in de grindbak gestaan. Heb m wel gehouden gelukkig! Verder wel goed gereden. Van die marshalls kun je veel leren iig! Mn snelste tijd was 2:11 voor de 1e keer op assen niet raar volgens mij?

Met een 954. Mn stepjes komen echter wel veel aan de grond. Miss volgende keer die wat ophogen. 8juli ga ik weer, weer in groepje 2.
Meer dr naast hangen ;)

Afgelopen maandag ook een circuitdag gehad op zandvoort (nationale circuit, korte baan dus).
Beviel prima, met de VF500F gegaan en als je tussen de sessies door mensen heel verbaasd naar de cijfers '500' ziet kijken en ze naar de banden zitten te kijken weet je dat je aardig je best hebt gedaan :+
Nu nog wachten op de foto's
 
KUTTDTTDDTT!!!

Hoerige kut situatie op een rotonde, waardoor een busje rechts van me kwam staan en ik geen overzicht meer had.
Ook moest ik even stoppen omdat ze niet meer bij konden houden, komen ze aanrijden, rijden ze ook in de vluchthaven, rijd ik weg, is dat ook niet goed :S.
Terwijl van te voren gezegd was dat ik zelfstandig moet rijden en geen rekening hoef te houden met de examinator.

Nu 23 Juni pas weer op, ondertussen geen lessen, want volgens examinator en instructeur, kan ik goed rijden, en zijn verdere lessen overbodig... WAAROM SLAAG IK DAN NIET!! :|

20 min gereden btw, "slechte" punten kwamen in de eerste 5 min voor, rest ging perfect. Hoerige bende.

Klote voor je man.. Ik ken het, ze hebben mij ook eens laten zakken op een 1 in haalmanouvre op de snelweg en hij gaf ook toe dat ik goed kon rijden.. Volgende keer ga je fluitend door je examen, hoef je je helemaal niet druk om te maken!
 
zeeer netjes ding, imo een kleinere demper en hij is af:)

Thanks

Ik zat er aan te denken om deze demper misschien iets in te korten.. Vind de demper zelf namelijk wel echt mooi, maar hij is wel wat lang..


Zó, ben weer terug van assen.

Was super. 1x in de grindbak gestaan. Heb m wel gehouden gelukkig! Verder wel goed gereden. Van die marshalls kun je veel leren iig! Mn snelste tijd was 2:11 voor de 1e keer op assen niet raar volgens mij?

Met een 954. Mn stepjes komen echter wel veel aan de grond. Miss volgende keer die wat ophogen. 8juli ga ik weer, weer in groepje 2.



Wheelex, is mijn demper niks voor je?

150euro

Nee sorry vind die demper niet echt mooier dan mijn demper. Plus dat ik blij ben met de slip-on ipv de bolt-on. Dus als ik een andere demper koop zal het een slip-on zijn en wss iets in de richting wat Jasper heeft.. Maar dat zal het komende jaar nog niet gebeuren denk ik :p

Ik ga mijn bike eens photoshoppen met deze demper iets korter.. kijken wat daar uit komt :+

Verder thx voor de reacties
 
Een maatje van me heeft gisteren zijn GSXR 600 opgehaald :love:


21bsu3s.jpg


20fszzd.jpg


Ik op zijn GSXR :p
6s9hmp.jpg



Ben helemaal echt verkocht, en wil dit jaar er ook aan beginnen. :love: :W
Lekker in de zomer toeren enzo haha :D
 
Last edited:
Zo heb 1 foto geshopped met een kortere demper.. en moet zeggen.. Dat ziet er best kick uit :W

Voor:
IMG_4853-1.jpg


Na:
IMG_4853-shop.jpg
 
Zó, ben weer terug van assen.

Was super. 1x in de grindbak gestaan. Heb m wel gehouden gelukkig! Verder wel goed gereden. Van die marshalls kun je veel leren iig! Mn snelste tijd was 2:11 voor de 1e keer op assen niet raar volgens mij?

Met een 954. Mn stepjes komen echter wel veel aan de grond. Miss volgende keer die wat ophogen. 8juli ga ik weer, weer in groepje 2.



Wheelex, is mijn demper niks voor je?

150euro

353852700_5_ZC7D.jpeg


netjes hoor wokkel!.. mijn broers hebben eens een dag gedaan waarvan het halverwege opdroogde en die zaten beide rond de 2:16 uiteindelijk.. doe je niet slecht dus..

ik wil ook eens assen op met me kawa.. lijkt me zooo vet.. alleen beetje duur.
 
Aardig gek Siep :p petje af hoor.

Alex, demper inkorten zeker doen ja, staat tof!
Zo kort als een Gsxr 600 akra potje onder je blade :+

42440032_main.jpg


Dan hoor je hem wel aankomen denk ik :# ghehe, aardig gek
 
Aardig gek Siep :p petje af hoor.

Alex, demper inkorten zeker doen ja, staat tof!
Zo kort als een Gsxr 600 akra potje onder je blade :+

42440032_main.jpg


Dan hoor je hem wel aankomen denk ik :# ghehe, aardig gek

Dikke pijp gek :W.

Zow, ben bijna klaar met het opknappen van de RSV.
Echt super netjes geworden en heeft me geen drol gekost.
Heb een bedrijf gemailed om te kijken wat ze er voor terug geven, wil hem misschien ruilen voor een GSX-R k6 black edition die bij hun in de zaak staat :~.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top