Motor & motorrijden #24

Status
Not open for further replies.
Mooi ding Heineken, al vind ik het 2002 model mooier qua kont/achterlichten.

Ik zit te twijfelen om de RSV de deur uit te doen, nog even nadenken. Hij bevalt super maar financieel gezien is het wat minder nu. Auto wegdoen is geen optie ivm woon-werk.
 
je kan toch gewoon je kontje verkopen achter het station, ik zou nooit me motor wegdoen zoals het lijkt.. krijg binnenkort sleutel van me nieuwe huis maar niemand komt aan me motor haha.. ga nog liever onder een brug slapen.
 
Inderdaad. Je motor daarom moeten verkopen is zonde want grote kans dat er dan niet snel iets voor terug komt. Ik woon nu ook sinds maandje of 2 op mezelf en heb auto, wegmotor en crossmotor. Daarnaast ook nog het sprintframe. Ik ga wel gewoon avondje minder in de maand uit.

@ Vass

Ik wil hem wel ruilen tegen mijn zxr400. Heb je én een motor én een paar 1000 euro in de pocket ;)
 
Last edited:
Yeah, vandaag geslaagd voor praktijk. 8)
Volgende week woensdag pas m'n rijbewijs vanwege Pasen :rolleyes:

Gefeliciteerd +ralf+

En iedereen bedankt voor de felicitaties!

Vass ik zou m mooi houden, tblijft een erg mooi ding! Tenzij je het geld echt heel erg voor wat anders nodig hebt...een nieuw model rsvr factory bv :p
 
@ aerox tuner op welk gebied kwam suzuki beter uit de test dan ? Mijn ervaringen in de jaren zijn juist dat suzuki kwa versnellingsbak helemaal kut is.
Ik zou zeggen wil je Degelijkheid koop en Honda.
Wil je standaart en snelle mx2 motor koop en KTM.
Yamaha is standaart sloom. Verder wel goede stuureigenschappen.
Kawa en suzuki zijn kwa degelijkheid minder ( uit ervaringen).



Zag op youtube eens een filmpje dan gingen ze ''alle'' (lees: Honda, suzuki, yamaha & kawa)
testen op zo'n baan in de VS.
Kan het zo snel niet meer vinden.
Edit:
Hier heb ik het filmpje maar dit is alleen het suzuki stukje

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=n2DDIhrzwoE&feature=PlayList&p=B0AF285AF67F672D&index=51"]YouTube - 2008 Suzuki RM-Z250 - Motocross Bike[/ame]

Maar in welk opzicht is die versnellingsbak van suzuki kut dan ?

En bij een ktm moet je toch superveel(en goed bij alle) onderhoud plegen ?
 
Dan kan Vass beter deze houden, vind hem vetter dan het nieuwe model :W

Kweet niet ik heb iets met de 2004 RSVR in het zwart...misschien kan je wel zien waarom :W

[IR]http://i270.photobucket.com/albums/jj85/apefactory/Ape%20Tour/Apetour21.jpg?t=1239369670[/IR]

Ooit als die dingen beetje cheap zijn...
 
Radiaal en Axiaal is het geloof ik. :p

edit/ paar pagina's verder alweer. :X

YES, hij belde later nog.

P4090012.jpg


100 eurie:W

ga je ze opnieuw spuiten? opzich jammer dat ze wat lakschade hebben, maarja voor 100 euro kan je zoeits echt niet laten liggen. :W
 
Kweet niet ik heb iets met de 2004 RSVR in het zwart...misschien kan je wel zien waarom :W

[IR]http://i270.photobucket.com/albums/jj85/apefactory/Ape%20Tour/Apetour21.jpg?t=1239369670[/IR]

Ooit als die dingen beetje cheap zijn...

Ja ze zijn zeker super vet :W Maar ik vind het model dat Vassago heeft net wat origineler, daaraan kun je gelijk zien dat het een rsv is.. Dat vind ik er wel tof aan :)
 
Nieuwe model vind ik echt 10x vetter... zo'n ding zou ik zelf misschien ooit nog wel willen.
Die factory versie met al dat carbon spul, ohlins, brembo, akra's... echt nice man :W
 
Ik zou dit model ooit nog wel eens willen

[ir]http://www.ducatidesmosedicirr.net/forum/attachment.php?attachmentid=1100&stc=1&d=1188895695[/ir]
 
Voorbeeldplaatje heh :+ Maar van wat ik begrepen heb is de fiets waar ik morgen langs ga ook 'nieuw'.

ff opgezocht, dit is een foto van de advertentie 8)
DBqBwL+n7jDL5pI25SZNFQ==.jpg

:~

Vet ding Heineken. Toen ik vorig jaar op zoek was naar een RSV stond dit ding ook al te koop alleen toen via een andere eigenaar. Ik houd de verkoop sites nog regelmatig in de gaten en had onbewust wat vraagtekens bij die advertentie's/eigenaar/verhaal erom heen enz. Misschien wel compleet onterecht maar hij is volgens mij nog wel eens gewisseld van eigenaar. En dan komen de oude foto's er weer op..

Joris en ik zijn nog een lekker stukje wezen maain vandaag. Het is nu alweer zweten in het pak pff
 
Suzuki, de kwaliteit van het ijzer van de tandwielen in de bak is slecht naar 20uur al versnellingsbak moeten reviseren i.v.m. ingelopen tandwielen, en dit loopt toch al snel tegen de 700euro aan.

Verder ktm valt mee hoor de eerste 4tacten waren idd niet al te best maar tegenwoordig zijn het gewoon de snelste machine's standaard, Onderhoud heeft iedere motor nodig die flink gebruikt word
Verder zo'n filmpjes uit de usa geloof er niet te veel van rijdt zelf op verschillende bike's en trek je eigen mening.
 
Dan heb je teveel stil gestaan :+ :p

Klopt :+..

Heb ook even een stukje op de Mille (van Elco) gedaan.. Toch vind ik het nog heel erg meevallen.. Heb een paar keer goed aan het gas gehangen en het gaat hard, maar ik had eigenlijk meer karakter verwacht.. Mijn mening over bijv. een Mille als beginnersfiets is wel verandert!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top