Motor en motorrijden #8

Status
Not open for further replies.
Waarom zou het niet op kenteken kunnen met andere spruitstukjes?

Zo word het ook gedaan bij mijn CBR en komt ook op kenteken te staan!
Of komt dat setje niet van de suzuki importeur zelf? Bij honda wel iig!
 
Je kan je CDI inruilen bij Suzuki Nederland geloof ik. Als je 25 KW periode voorbij is, dan krijg je de oude weer terug.

Dat zei een gozer op MF tenminste. Ook met een GSX-600R

Klopt, laatst bij hans van wijk staan praten met een verkoper en die vertelde dat ook.
Je kan je cdi opsturen naar Suzuki dan bewaren zei hem 2 jaar voor je en krijg je een 25kw ding. Als je weer vol vermogen mag kan je hem weer omwisselen.
betaal je dus alleen om de cdi om te wisselen aan werkuren bij de dealer.
 
Ik snap het ook allemaal niet meer hoe het nu zit. Ik heb iig vernomen dat op kenteken altijd door een andere CDI moet bij een GSXR, omdat er geen 2e typegoedkeuring is enzo. Alleen een uitdraai is niet voldoende. Van dat CDI inwisselen heb ik inderdaad gehoord. Maar dat was bij een nieuwe fiets. Daarbij ben ik van plan in december nogmaals af te rijden om zo gelijk vol vermogen te mogen. En dat leg je die fabriek ook niet zo 1,2,3 uit denk ik?
 
Volgens mij zit het (ongeveer) zo:

GSX-R 600 t/m 2003 geen 2e typegoedkeuring, dus niet op kenteken 25 te krijgen.

GSX-R 600 vanaf 2004 wel 2e typegoedkeuring, daardoor wel 25kw op kenteken te krijgen. MAAR alleen als de CDI van suzuki wordt gebruikt om af te voeren. Alleen dan geeft de importeur de goedkeuring. Bij een andere vorm van begrenzing wordt deze niet afgegeven (ook niet bij geïmporteerde fietsen, die vervolgens op 25kw worden gezet).

Mn duc kon alleen op kenteken als k de originele duc set erin zou laten zetten (250-300 euri).
 
25kw is voor mietjes.


ik ben al een paar keer aangehouden met een vol vermogen motor. gewoon op kenteken 25kw of een uitdraai erbij...


een 25kw is net een opgevoerde brommer.
 
Wss was die vol vermogen motor een rs125..

edit: idd het kan dat je gewoon vol vermogen gaan rijden... maar wat schiet je ermee op... hij doet t zo best en nu ben ik zeker van mijn zaak... Plus dat je nog sneller boetes rijd... denk dat ik nu al snel mijn eerste boete zal ontvangen omdat je altijd wel wat te hard rijd...

toch :+
 
Gaat lekkah... Morgen nog 1 dagje naar school, lekker met de motor :# kijken hoe dat door de files heen rijden gaat... heb het al een klein stukje gedaan.. maar Rotterdam is altijd 1 grote file...:p

Alleen, mijn slot meenemen in men rugtas zie ik nog niet echt zitten... ding weegt 3 ton zowat...
 
mensen
ik wil graag advies over het halen van mijn motor rijbewijs!1
hoeveel euro zijn jullie kwijt geweest .
en als je auto rijbewijs heb moet je dan opnieuw je motor theorie halen..?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top