Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Gefeliciteerd Piels. Mijn rijinstructeur zei dat ik iig een dag moest wachten voordat ik naar het gemeentehuis ging ivm verwerkingstijd van de gegeven.
 
Thanks. Het was al langer dan een dag geleden, daar had ik al op gewacht.
Vandaag er achteraan gegaan, en naar blijkt heeft het CBR een fout gemaakt en is het op een onverklaarbare wijze daar terecht gekomen. Nu kan ik het opnieuw aanvragen.
 
Ik leg em aan de druppellader, zo is hij altijd geladen en dus klaar voor gebruik mocht ik nog een rondje willen rijden op een mooie dag.
 
Volgens mij valt het ook wel mee hoe erg dat is hoor.. Mijn motor heeft toen ook 2 maand stil gestaan, niets mee aan het handje :)
 
vandaag garage op geruimd meteen fototje geschoten van men nieuwe achterkantje, knipper lichtjes en spiegels :)








 
Last edited:
toffe dingen die Buell's maar ik vind deze niet zo. Dat blauwe plexiglas van het voorkapje (en op de tank) vind ik niet mooi.

Zag er laatst bij HD R'dam ook een oranje van staan, vond ik ook niet echt mooi, dat transparante.
 
Denk dat als je die tralies :? voor de koplamp weg haalt dat t al een stuk vetter wordt,

En dan nog die handkappen in de vuilnisbak en een dikke fatbar halen ipv. een omgebogen chopperstuur:+
 
toffe dingen die Buell's maar ik vind deze niet zo. Dat blauwe plexiglas van het voorkapje (en op de tank) vind ik niet mooi.

Zag er laatst bij HD R'dam ook een oranje van staan, vond ik ook niet echt mooi, dat transparante.
vond het voor het eerst ook beetje tegen vallen.. maar nu vink het echt vet dat blauw. Moest der even aan wennen..
Zit ook aan te denken om dat donker blauw/zwart kappen te halen.
Vind het wel wat hebben. Maar de koplamp is niet mijn smaak. Ook al is dat orgineel...
Denk dat die roostertjes er voor nog er af gaan..
Heel ander zicht meteen.
En binnen kort ook setje xenon inbouwen.
 
Als ik zo'n motor zou hebben, had ik er idd ook een ander stuur op neergeplant en een andere koplamp. Heb dat soort ronde koplampen altijd al erg lelijk gevonden. Voor de rest vind ik de motor wel een vet uiterlijk hebben. Iets wat je niet vaak ziet.
 
En is riem aandrijving. Dus erg makkelijk schoon te houden.

Maar wat ik mij altijd afvraag bij die riem dingen is: Zijn er ook andere verhoudingen voor?
 
Ik zoek nog steeds een slip-on demper met diameter 40(+) mm. Dus als iemand iets weet laat maar horen! Een kras/deuk/enz. geen enkel bezwaar. Als hij maar licht is... Het spul moet toch het circuit op!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top