mhr cross powerd stunt lc dd

Status
Not open for further replies.
vandaag naar meeting lint geweest met men stunt lc met het blok van beunhaas zen sr er onder . hij ging super goed vooruit . wat een power... . de reden dat men eigen blok er niet onder zat is omdat het volledig uitelkaar ligt ivm slechte afregeling en de piston die kapot is gegaan . we gaan hem binnenkort terug opbouwen bij beunhaas zodat hij eindelijk eens volledig afgesteld is . maar er volgen binnenkort filmpjes en foto's van de stuntlc . kheb er nu ook enkele kassen opgestoken en men kader heeft ook een likje witte verf gekregen...
 
eindelijk pics .

deze pics zijn dus wel met het blok van beunhaas omdat men blok voor de moment uit elkaaar ligt en omdat we met deze scoot naar de meeting in lint zijn geweest.

zo stond hij er bij de dag voor de meeting

2.JPG


zo ziet men gespoten kader er uit

16.JPG


straks ga ik waarschijnlijk no een filmpje posten van op de meeting
 
filmpjes

da stuur is gewoon een tnt stuur met rechte clamp . maar gisteren hebben we da omgedraait om beter te kunnen sprinten eenmaal men blok er weer onder zit draai ik da stuur weer zene en steek ik ook da baarke er tussen in de midden .

check dit filmpje . check men mega lange autowheelie .

http://users.pandora.be/scootertuning/MOV02055.MPG

hier zie je hoe de twins zip sp moeite heeft met men stuntje

http://users.pandora.be/scootertuning/MOV02060.MPG

ps: dit is wel met het blok van beunhaas die we onder mijn scoot hebben gestoken voor de meeting omdat men blok aan het wachten is achter een nieuwe cross piston.
 
Last edited:
nee we hebben er niet van gewonnen ze maar we hielden hem wel mooi bij . maar ja de twins zip hij had niet echt een goede start . maar jimmy kon men stunt lc ook niet aan de grond houden als hij volgas starte . maar op het einde van de sprintbaan merkten we dat de reductie iets te kort was moesten we een iets langere reductie steken en nog wa meer er aan sleutelen , zou het spannen denk ik . maar ja dat kunnen we maar weten door nog eens te sprinten he . hopelijk op de volgende meeting...
 
update :

wohoo men nieuwe piston is binnen . en volgende week begint de opbouw van men blokie terug .

kheb alvast het volgende gekocht .

-mhr cross piston
-skf C4 lagers en keerringen
-nieuwe malossi naaldlager
-koso tempratuur en toerenteller
-kickstartrondel
-nieuwe bougie
-domino snelgas
-bcd sliders (wit)

binnekort fotos en filmpjes met mijn blok er terug onder en afgesteld door beunhaas.

wohoooooo
 
stunt lc said:
update :

wohoo men nieuwe piston is binnen . en volgende week begint de opbouw van men blokie terug .

kheb alvast het volgende gekocht .

-mhr cross piston
-skf C4 lagers en keerringen
-nieuwe malossi naaldlager
-koso tempratuur en toerenteller
-kickstartrondel
-nieuwe bougie
-domino snelgas
-bcd sliders (wit)

binnekort fotos en filmpjes met mijn blok er terug onder en afgesteld door beunhaas.

wohoooooo


piston = zuiger neem ik aan ?
 
en u gaat door voor de koelkast;)

uber project btw, ben zelf ook bezig met een slider met hori lc dd blokje;)
 
piston is inderdaad een dialect woord lang onze kant voor zuiger .

At grossie aerox :ben benieuwd naar je slider lc project heb je een topic ervoor aangemaakt?

o en ik ben nog vergeten te zeggen dat er door gebrek aan koeling een 2de radiator zal geplaats worden achter men voorwiel.
 
foto's

update :
Hier nog een pic van men nieuwe stukjes .
Zodat ik men blok terug kan opbouwen(verse zuiger en lagers...).
en het oog wil ook wat dus heb ik bcd sliders gekocht en de bcd voorcarnage heb ik al maar moet nog uitgafreest worden . en dan nog alle kappen spuiten... .

de bovenste stukken zijn van een vriend. die bezig is met een speed2004 blok

vicke.jpg
 
Bruute slider hoor.. dat ik deze nog nooit eerder heb gezien. netjes hoor !

offtopic:
Spasta... dat is al het 3de topic waat je deze vraag stelt.... :s
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top