mhr cross powerd stunt lc dd

Status
Not open for further replies.
de kappen moeten eerst nog gespoten worden . en het kader en de velgen moeten ook nog gezandstraalt worden , en dan ook gespoten worden . maar kga eerst maken dat hij deftig vlamt . de koppeling die er nu inzit is reeds super afgesleten en kga donderdag men nieuwe deltha hebben en men luchtfilter . dan zal hij deftig worden afgesteld en daarna ga ik kijken voor de optische kant
 
verdere toekomst plannen:
-carbu wordt naar achter geplaats (kheb door de blokophang daar alle plaats voor , tis een soort super aangepast subframe)
-kga later ook nog de volgende pretstukken koppen
- 28 keihin (naar achter geplaats met een wigje )
- mhr team 2004 uitlaat
- en vele uiterlijke veranderingen
 
Euhm, je hebt best wel een vette setup, maar je hebt je blokophanging niet iets verder naar achter geplaatst. heb je daar een reden voor ? Want een slider, die je niet verlengd, gaat alleen maar airborne :p
 
heb hem er laten inplaatsen zoals hij er origineel inzit vind het niet mooi als het achterwiel uitsteekt . en vind het juist leuk als hij in wheelie gaat . ik weeg zelf maar in de 50 kg dus vliegen zal hij wel doen
 
update:

men nieuwe deltha clutch zit er in en heb ook een malossi e13 luchtfilter gemonteerd.
vandaag ook wa verder afgstelt hij pakt nu reeds veel beter op . maar denk da de malossi 16/40 vertanding iets te zwaar is en ga binnekort men andere vertanding monteren de 13/44 van malossi . tevens ga ik morgen nieuwe gewichtjes halen van 3.9 g . eenmaal hij goed afgesteld is gaat hij weer voledig uitelkaar om alles te stralen en te spuiten ,... en tevens verse vorkolie in de vork te doen.
ps: die zwevende remschijf is echt ubervet wat een rempower .
 
Waarom heb je daar niet eerder aan ged8 als ik vragen mag? nu moet je weer nieuwe lagers enz halen alleen omdat je die alweer uit mekaar moet halen.
Verder erg onwijs scoobah :D ga zo door
 
de motor gaat niet uitelkaar he . maar dan gaat de kader , de velgen ,... naar een straler en spuiter en dan ga ik mee bezig houden met het uiterlijk . tevens wordt de cilinder meschien getuned.
 
de stunt loopt reeds stukken beter met de volgende afstelling

SPROEIER: 98
vARIOROLLEN : 3.9 G
DRUKVEER : rood
TREKVEREN: zwart (op de hardste stand )

maar hij geeft problemen om op top te komen . de bougie geeft ook nog geen mooie bruine kleur , dus kga morgen een kleinere sproeier gaan halen denk 97. zijn er nog dingen die te top zouden kunnen tegenhouden .

tevens heb ik nog een vraag : ik heb een eleckrische waterpomp en nu is mijn vraag moet ik dan die plaat voor de aandrijving van de originele waterpomp er op bevestegen of niet . ik zie dit ook op verschillende racescoot . er heeft me iemand vertelt dar dit een soort conter gewicht is voor de vario , zodat de lagers gelijkmatig verslijten . en zodat er niet meer gewicht aan de linker kant van krukas zit dan aan de rechter .

moesten er nog tips zijn om mijn scooter aftestellen mag je het altijd laten weten .

dank bij voorbaat.
 
de ploblemen om op top te komen zijn nu weg .kheb vandaag effe naar deforce geweest achter een malossi luchtfilter E13 incl kelk om de team carb te draaien . en tevens een kleinere sproeier gekocht (95) . met deze sproeier heeft de bougie een betere kleur en heeft hij geen dipjes meer .

eenmaal mijn maandloon binnen komt ga ik de volgende dingen kopen

-cross stuurke
-digitale km teller sigma 800
-nieuw metzler bandje (heb ik reeds maar moet nog gemonteerd worden )
-domino snelgas
-progrip handvatten
-koso toeren en tempratuur teller (hpi teller wissel omdat deze totaal niet goed werkt )
 
hier nog enkele pics van hoe hij er bij stond op onze meeting die we hebben georganiseerd te harelbeke

nf_S4100042.JPG


07.JPG
 
Last edited:
pics

kheb nog enkele pics gevonden van de opbouw van de stunt .

hier zie je een pic van de parts voor de opbouw

parts%20tesamen.jpg


de gepolierde tjt f1

pot%20gepoliert.jpg


hier zie goed hoe we het blok er in gelast hebben .

sub%20frame%20van%20dicht.jpg


het opgebouwde blok .

blok%20tesamen%20onst.jpg


de koeling voor de lc stunt .

koeling%20goed.jpg


dit is voorlopig alles .

binnekort komt er een filmpje van de voor 90 percent afgestelde stunt .
 
gaat hier nu echt niemand iets op posten .

o en by the way morgen ga ik achter :
-tnt stuurke
-tnt stuurpen
-bcd pads
-snelgas
en meschien nog iets ?
 
Ik vind je tjt er erg netjes uitzien , evenals het blokje .Frame mag nog ff een spuit of coatbeurtje hebben:).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top