mhr cross powerd stunt lc dd

Status
Not open for further replies.
ben echt super tevreden van men setup (khad ook enkel nog maar met opgefokte mina vert. scooters gereden)
de tjt is trouwens ook maar voorlopig(maar presteert wel naar behooren , kga later nog wel de c21 kopen
en de scoot gaat binnenkort uit elkaar om alles te zandstralen en dan een mooier kleurtje te geven .
 
je ziet tegenwoordig steeds meer lc sliders komen maar dat betekent niet dat deze minder mooi is :~

ga zo door zou ik zegge en ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat })
 
update:
kheb gisteren men tnt sportstuurke gemonteerd .
het is wel wa gewend komen in het begin ,het rijdt totaal anders .
de carb staat inderdaad dicht bij de cilinder maar het is een metalen vlotterbakje. maar kga zo een xsh wigje bestellen en carb naar achter draaien.
in het begin stond de carb ook te schuin (liep constant over) maar da heb ik opgelost door de vlotter een beetje bij te werken.
en kheb nu ook bijna alle kappen (kmis nog een stuk) en ben druk bezig met afschuren .
tevens heb ik ook een bcd voorkap (weliswaar gaar kleur maar wordt toch herspotten)
binnekort filmpjes.
 
kheb de stunt vandaag compleet gestript . ben nu bezig met het kader aan het schuren en het wordt morgen gespooten .
dan ga ik hem terug samenstellen . en dan gaak wa later mijn velgen laten zandstalen en tevens laten wit spuiten zodat het uiterlijk er ook reeds wat begint op te lijken .
 
updatetje:

het kader is compleet wit gespoten .
vandaag ga ik hem terug opbouwen .
kheb ook een nieuw achter bandje gekocht.

bandje.jpg
 
kga proberen een digicam te fixen van een vriend . zodat ik eenmaal hij terug is opgebouwd is eens enkele filmpjes kan fixen.
 
de scoot is terug opgebouwd met het gespoten kader . en tis zeer mooi (morgen ga ik pics posten ). nu nog de velgen coaten. en dan wa later de kappen fixen en men project is dan bijna klaar .

maar kheb wel wa problemen om de carb afteregelen . hij wil niet blijven draaien stationair . wat denken jullie dak hier moet indraaien van sproeier . hebben jullie tips ??
ik moet ook bijna 3/4 van men gas opendraaien eer hij reageert . de setup staat in de begin post .
dank bij voorbaat .
 
is soms iemand die me wat raad kan geven . over de carbu afstelling. zou graag eens gaan vlammmen . please help
dank bij voorbaaat
 
bwa ik vind dat die metzlers ook best goed zijn .en ik had reeds zo een voorband ,dus ik wilde 2 dezelfde banden. omdat ik nog geld tegoed had van een kerel die werkt in een motorzaak geeft hij me voorgesteld om me enkele parts tegeven voor da geld . zoals achter remschijf van adige , metzler achterband , en 4 remblokken .
 
afstellen

Kheb verleden week naar beun gegaan om de scoot te gaan aftestellen . en na een namidag zoeken bleek dat de riem dat er inzat te klein was en te dun en daardoor slipte hij constant een beetje door en dus gripte te koppeling niet goed . ook is men piston kapot gegaan . en kheb dus een nieuwe cross piston besteld . maar deze is nog niet binnen . hij zou volgende week moeten binnen komen. door deze reden kon men blok dus niet klaargeraken voor de meeting in lint . en plots kreeg ik een bericht van beun dat hij zen blok eens wilde onder men stunt gangen voor de meeting . da vond ik dus ubervet... . en kga dus binnekort wa foto's posten hievan...
 
stunt lc said:
is soms iemand die me wat raad kan geven . over de carbu afstelling. zou graag eens gaan vlammmen . please help
dank bij voorbaaat

had ik ook.. maja.. bij mij was het gewoon dat ding die bij je gas zit stukje dichtdraaien.. want mijne ging 70 zonder dat ik gas gaf.. duzs..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top