MHR Cross SR Max Biaggi

ik zou niet met zo`n velg durven sprinten (iig niet hoe die op de pix staat :X)
ziet er wel damn vet uit 8)
hoeveelste eigenaar ben je nou van die vork? *D
 
maar ff een reactie is dat voorwiel nu gelagerd of niet
verder het stuurgedrag is vet anders dan gewend.
moet wel wat spiertje in huis hebben maar ben beneuwd als je complete kappen set erop zet hoe het dan eruit ziet
 
Inderdaad, goeie plannen, en je bent alvast de goede kant op aan het gaan!!
Je velgen zijn heerlijk!

Ik hoop ook tegen lelystad klaar te zijn. Nu alleen nog even wat onderdelen kopen en klaar laten maken.
 
@ Erwin: Het rijdt net zo fijn als met de gewone voorvork die ik er eerst in had :)

@ Marcel: Ik heb al vaker gereden met die vork. Ook op hogere snelheid en dat gaat allemaal prima. Het enigste wat je dan beter niet kan doen is de stoeprand de hele dag op en afstuiteren :D verder ben ik de 3e eigenaar, alleen de andere 2 die maakten hun project niet af... of er zit een vloek op die voorvork of die andere twee waren lui ;)

@ burbing fly: Het voorwiel is idd gelagerd en rolt net zo fijn als een area voor wiel of die van een gewone voorvork. Verder is het stuurgedrag niks niet veranderd. En die spieren die heb ik wel :D

@ Grossie: Ja, ik weet het nog ;)

@ de rest: thnx voor berichten :)
 
hey stefan kerel, ziet er tof uit allemaal!! :w

mooi netjes werken zoals je nou doet en dan komt het zekers goed *D

enigste dat ik jammer vond is dat die lasjes @ subframe dat omgelast is, wel wat mooier hadden gekund, mja boeiend:p als het maar werkt :)

zie je zaterdags wel weer dan he!
 
Ik dank u zeer voor de reacties :D het motiveert toch een beetje om er wat aan te doen :)

Ik heb vandaag trouwens eindelijk na zoveel maanden mijn achtervelg binnen gekregen. Morgen ga ik misschien even gaskabel en bouten voor subframe en meer van dat kleine grut halen. En dan kan de scoot binnenkort in elkaar en afgestelt worden en dan kan ik verder met het uiterlijk :D
 
Back
Top