mhr cross powerd stunt lc dd

Status
Not open for further replies.

stunt lc

bht rocket piloot:)
stunt lc dd mhr powered

Kzal hier ook maar eens mijn project posten.

Om een lang verhaal kort te houden.Na een ongeval te hebben met men stunt waarbij de complete voorkant van de scoot pertotal was (onder andere: de voorcarnagen , de voorvork , de velg was in 2 stukken gebarsten,...) heb ik besloten om van men vrak een heus project te maken . ik had reeds voor een zeer goedkoop prijsje een complet nitro kunnen kopen . De keuze van project lag dus voordehand. De stunt zou een mina hor lc dd blok krijgen en 2 nitrovelgen . omdat de voorvork van de stunt wasted was besloot ik om de nitro voorvork te monteren (maar dit bleek niet simpel te zijn ) de stunt heeft namelijk een compleet andere kopserie. Dus de plannen waren er reed . Maar omdat ik zelf niet kan lassen etc... ,ben ik opzoek gehaan naar iemand die het blok en de fourche er zou onder plaatsen .Na eerst 1 jaar te hebben gewacht op die kerel die het er ging inplaatsen (maar omdat hij veel tegenslagen heeft gehad en dat hij gescheiden is van zijn vrouw ) door deze redenen heb ik besloten om het terug te gaan halen en iemand anders te zoeken . Na enkele weken had ik iemand gevonden die het het totaal zag zitten en die heeft er dan ook ingelast in een week . omdat ik lang moeten wachten heb op die kerel die het eerst moet lassen heb ik stukje per stukje mijn setup beginnen verzamelen , en dit werdt dus de setup

setup:

motorisch:
- tuned carters
- MHR lagers en keeringen
- MHR rhq 85 mm krukas
- MHR team cross cilinder (afgewerkt)
- MHR over range vario en ventivlar
- polini over range v-snaar
- poline over range 128MM poulies
- MHR deltha clutch ( heb reeds men polini speedcontrol koppeling versleten)
- MHR wingbell
- MHR 16/40 primaere veranding
- MHR binnerotor onsteking (nieuw model)
- MHR vl14 (tuned)
- MHR recht spuitstuk
- MHR team carbu 19
- MHR E13 luchtfilter
- TJT F1 uitlaat ( gepolijst )
- platina bougie
- ngk rode bougiekabel
- bosch elecktrische waterpomp
- 12 v droge batterij


wegliging:

2 metzler banden
adige achter remschijf
tjt zwevende rem schijf
4 rms remblokken
betere achterveer =

optisch :
ga ik eerst nog eens goed over nadenken ...

wat nog moet komen:
-wigje zodat men carb naar achter kan
-28 keihin PWK d-slide carb
-yasuni c21
-tuned cc bij beunhaas
-koso teller


en dan hier enkele pics



hier zie je een pic van men blok zonder krukas er in en snel effe opgebouwd voor de foto
IM000694.JPG


hier zie je de getunde caterhelft
linker%20tuned%20carter.jpg


hier zie je stukken van ik en men vriend nigel (alles rechts van de fournales is van mij .
zooi.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

volgensmij had je al eerder een project page....of was je vriend :s ?

maar ziet er leuk uit.... heb je pics van het wrak ?
 
jammerlijk genoeg heb ik geen pics meer van het vrak en vind het ook zeer jammer dak geen pic heb van de velg, omdat ik de schijf die er opzat verkocht heb en kreeg de bouten nie los dus heb ik maar de velg er bij verkocht . kheb wel nog men geplooide stunt voorvork liggen .

ps ben bezig aan het proberen een pic te oploaden van de stunt lc dd (in zen geheel ) maar ment cute ftp upload programma geeft problemen.
 
mm dit is precies het zelfde projectpage als je eerst had..
waarom doe je dan nieuwe?
plaatjes zijn ook het zelfde
t is nu al 3 maanden (als het al niet meer is ) hetzelfde...
heb je ontzettende vertraging ofzow?

vind het beetje raar maja
het principe is leuk
 
als iemand me wil helpen met een pic online te plaatsen ga je de slider lc dd zien . mijn programma cute ftp geeft telkens problemen om het te uploaden op mijn webspace anders . wie wil me helpen ik heb de nodige plaats maar moet nu enkel nog vinden hoe ik de pic online krijg.please help.
 
thanx to beunhaas is de pic eindelijk online . er zullen er binnekort nog volgen . wat vinden jullie van de blokophanging.je moet natuutlijk nie kijken naar het uiterlijk hee . daar moet nog zeeeeeeer veel aan gewerkt worden.
 
Last edited:
Blokje zit er mooi onder.

Is dit de huidige staat van de stunt? Anders heb je nog behoorlijk wat werk tot zondag :p
 
nee de stunt is reeds rijklaar . moet enkel nog wachten op men luchtfilter en nieuwe deltha clutch en dan afstellen geblazen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top