stunt lc
bht rocket piloot:)
stunt lc dd mhr powered
Kzal hier ook maar eens mijn project posten.
Om een lang verhaal kort te houden.Na een ongeval te hebben met men stunt waarbij de complete voorkant van de scoot pertotal was (onder andere: de voorcarnagen , de voorvork , de velg was in 2 stukken gebarsten,...) heb ik besloten om van men vrak een heus project te maken . ik had reeds voor een zeer goedkoop prijsje een complet nitro kunnen kopen . De keuze van project lag dus voordehand. De stunt zou een mina hor lc dd blok krijgen en 2 nitrovelgen . omdat de voorvork van de stunt wasted was besloot ik om de nitro voorvork te monteren (maar dit bleek niet simpel te zijn ) de stunt heeft namelijk een compleet andere kopserie. Dus de plannen waren er reed . Maar omdat ik zelf niet kan lassen etc... ,ben ik opzoek gehaan naar iemand die het blok en de fourche er zou onder plaatsen .Na eerst 1 jaar te hebben gewacht op die kerel die het er ging inplaatsen (maar omdat hij veel tegenslagen heeft gehad en dat hij gescheiden is van zijn vrouw ) door deze redenen heb ik besloten om het terug te gaan halen en iemand anders te zoeken . Na enkele weken had ik iemand gevonden die het het totaal zag zitten en die heeft er dan ook ingelast in een week . omdat ik lang moeten wachten heb op die kerel die het eerst moet lassen heb ik stukje per stukje mijn setup beginnen verzamelen , en dit werdt dus de setup
setup:
motorisch:
- tuned carters
- MHR lagers en keeringen
- MHR rhq 85 mm krukas
- MHR team cross cilinder (afgewerkt)
- MHR over range vario en ventivlar
- polini over range v-snaar
- poline over range 128MM poulies
- MHR deltha clutch ( heb reeds men polini speedcontrol koppeling versleten)
- MHR wingbell
- MHR 16/40 primaere veranding
- MHR binnerotor onsteking (nieuw model)
- MHR vl14 (tuned)
- MHR recht spuitstuk
- MHR team carbu 19
- MHR E13 luchtfilter
- TJT F1 uitlaat ( gepolijst )
- platina bougie
- ngk rode bougiekabel
- bosch elecktrische waterpomp
- 12 v droge batterij
wegliging:
2 metzler banden
adige achter remschijf
tjt zwevende rem schijf
4 rms remblokken
betere achterveer =
optisch :
ga ik eerst nog eens goed over nadenken ...
wat nog moet komen:
-wigje zodat men carb naar achter kan
-28 keihin PWK d-slide carb
-yasuni c21
-tuned cc bij beunhaas
-koso teller
en dan hier enkele pics
hier zie je een pic van men blok zonder krukas er in en snel effe opgebouwd voor de foto
hier zie je de getunde caterhelft
hier zie je stukken van ik en men vriend nigel (alles rechts van de fournales is van mij .
Kzal hier ook maar eens mijn project posten.
Om een lang verhaal kort te houden.Na een ongeval te hebben met men stunt waarbij de complete voorkant van de scoot pertotal was (onder andere: de voorcarnagen , de voorvork , de velg was in 2 stukken gebarsten,...) heb ik besloten om van men vrak een heus project te maken . ik had reeds voor een zeer goedkoop prijsje een complet nitro kunnen kopen . De keuze van project lag dus voordehand. De stunt zou een mina hor lc dd blok krijgen en 2 nitrovelgen . omdat de voorvork van de stunt wasted was besloot ik om de nitro voorvork te monteren (maar dit bleek niet simpel te zijn ) de stunt heeft namelijk een compleet andere kopserie. Dus de plannen waren er reed . Maar omdat ik zelf niet kan lassen etc... ,ben ik opzoek gehaan naar iemand die het blok en de fourche er zou onder plaatsen .Na eerst 1 jaar te hebben gewacht op die kerel die het er ging inplaatsen (maar omdat hij veel tegenslagen heeft gehad en dat hij gescheiden is van zijn vrouw ) door deze redenen heb ik besloten om het terug te gaan halen en iemand anders te zoeken . Na enkele weken had ik iemand gevonden die het het totaal zag zitten en die heeft er dan ook ingelast in een week . omdat ik lang moeten wachten heb op die kerel die het eerst moet lassen heb ik stukje per stukje mijn setup beginnen verzamelen , en dit werdt dus de setup
setup:
motorisch:
- tuned carters
- MHR lagers en keeringen
- MHR rhq 85 mm krukas
- MHR team cross cilinder (afgewerkt)
- MHR over range vario en ventivlar
- polini over range v-snaar
- poline over range 128MM poulies
- MHR deltha clutch ( heb reeds men polini speedcontrol koppeling versleten)
- MHR wingbell
- MHR 16/40 primaere veranding
- MHR binnerotor onsteking (nieuw model)
- MHR vl14 (tuned)
- MHR recht spuitstuk
- MHR team carbu 19
- MHR E13 luchtfilter
- TJT F1 uitlaat ( gepolijst )
- platina bougie
- ngk rode bougiekabel
- bosch elecktrische waterpomp
- 12 v droge batterij
wegliging:
2 metzler banden
adige achter remschijf
tjt zwevende rem schijf
4 rms remblokken
betere achterveer =
optisch :
ga ik eerst nog eens goed over nadenken ...
wat nog moet komen:
-wigje zodat men carb naar achter kan
-28 keihin PWK d-slide carb
-yasuni c21
-tuned cc bij beunhaas
-koso teller
en dan hier enkele pics
hier zie je een pic van men blok zonder krukas er in en snel effe opgebouwd voor de foto
hier zie je de getunde caterhelft
hier zie je stukken van ik en men vriend nigel (alles rechts van de fournales is van mij .
Last edited: