[NHO] Mhr cross '06 rox

  • Thread starter Deleted member 12009
  • Start date
tja, wat ik me altijd afvraag @ laatste foto in dat huisje ......whythefuck staat altijd iedereen met ze handen in ze zakken op een (+- meeting)
...
 
[5th]Nick said:
Belangrijk Sneak-Preview Nieuwsbericht!
Doodziek!

8P8P
Hahaha het zal nick weer eens niet zijn :D

Maar wouter, je rox is gewoon egt vet!! de kleuren doen het um:)
 
[5th]Tom K said:
tja, wat ik me altijd afvraag @ laatste foto in dat huisje ......whythefuck staat altijd iedereen met ze handen in ze zakken op een (+- meeting)
...

niet iedereen staat met zijn handen in zijn zak, die ene helemaal links heeft ze handjes in de lucht :+ goh wie is dat nauw. Maar t was er ook koud en nat enzo vandaar
 
[5th]Tom K said:
tja, wat ik me altijd afvraag @ laatste foto in dat huisje ......whythefuck staat altijd iedereen met ze handen in ze zakken op een (+- meeting)
...

d4t IzZ t0k v3t G3ngst0R

Neee het was koud as hell idd


MAare sjonnie, heb ik deze special nou voor fucking nix gemaakt of wat!!!!

Update em is ofzo:+
 
Lees net effe je begin van je page, lees ik dat je hoorde dat de oko niet goed werkt. Lees stukje veder dat je een kheinin heb gekocht, zit er dan verschil tussen deze 2? want daar ben ik dan wel weer benuwd naar :p
 
ErikN said:
Lees net effe je begin van je page, lees ik dat je hoorde dat de oko niet goed werkt. Lees stukje veder dat je een kheinin heb gekocht, zit er dan verschil tussen deze 2? want daar ben ik dan wel weer benuwd naar :p

nou ik heb wel even gereden met die oko 28mm met een 5th tuned 70mm kelk.
vondt het opzich geen verkeerde carb eigenlijk...afstellen was gewoon normaal en simpel.

maar gewoon vanwege het merkje maar een echte keihin pwk28mm met 5th patie tuned 60mm kelk.

voor de rest tnkx voor positieve reactiones:D:p
 
wouter.... altijd een hoop geblaat hiero :p maar t word nou tog egt eens tijd voor een update van jou kant... ;)
 
ja klopt..ben ik ook wel schuldig idd...behoorlijk veel te updaten....maar heb een beetje probs met me pa's camera...aangezien mijn tel gen mooie fotos maakt:p

binnekort:D
 
Back
Top