Meeting Deventer

Originally posted by Dstyle
prutser meeting zo te zien ,
en zowieso dom om gelijk met hengelo te doen ,
want iedereen gaat toch naar hengelo.
als je het 2/3 weken later had gedaan waren er mischien nog
luitjes uit almelo/wierden ofzo gekomen.

Zo kunnen we nog wel verder gaan. Stom dat Hengelo het gelijk met Barneveld doet, iedereen gaat naar Barneveld :|


ontopic:
Waarom wagen jullie in Deventer er niet een keer weer op om er een legale te krijgen?
Als ik het goed heb is het daarzo op het laatste moment afgezegd omdat er een ongeluk hier was gebeurd op een scooter feur dag.
Maar dat is inmiddels ook al weer 2jaar geleden als ik het goed heb.
 
gemeente deventer heeft het niet zo op scooters en brommers en een legaale meeting krijg je er hier helemaal al niet door en ja de meeting wordt gehouden duur prutsers jah maarja kom fijn op de snor dus mij kunnen ze niks maken.
 
Originally posted by Dstyle
prutser meeting zo te zien ,
en zowieso dom om gelijk met hengelo te doen ,
want iedereen gaat toch naar hengelo.
als je het 2/3 weken later had gedaan waren er mischien nog
luitjes uit almelo/wierden ofzo gekomen.

ik heb sowieso het idee dat dit gewoon een kleine bescheiden meeting gaat worden en daar ben ik tevreden mee. komen gewoon wat lui uit de buurt + omstreken. misschien een paar snelle jongens, maar echt groot word deze meeting niet en dat hoeft ook niet naar mijn idee.
 
Originally posted by Speeddrake
Het is gewoon dom om er heen te gaan met een beetje opgevoerde scoot, want je bent zo aan de beurt.

idd ik wopuw eerst misschien ook komen met scoot op de aanhanger maar het is gewoon te riskant in deventer, ik weet wel zeker dat oomm agent nog ff langs komt.
 
precies
tjah dat de wouten komen is natuurlijk niet helemaal zeker
maar je hebt er wel grote kans op vooral als het voor de scheg is
maar de weg waar de sprintjes worden gehouden kan je heel makkelijk weg komen met de scooter en met auto kan je er bijna niet komen

en een LEgale meeting kan je wel vergeten
deventer politie is niet erg blij met scooters zoals mr.wrc al zei
 
meeting is voorbij en het was wel kicke opzich, best wel veel lui op komen dagen. het weer zat alleen niet echt mee :(

trouwens niet 1 wout gezien, niet bij de scheg, niet bij de gesloten weg :W
 
jawel ze zijn om 4 uur gekomen
maar de meeste waren toen al weg
ik heb maar een paar foto's want me batterijen waren leeg

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Was weers een leuk NRNiks meeting met van die luitjes van mijn scoot loopt 130 en de mijne 140 en de mijne 130 met een std cil shot en een 17.5 mm carb
 
Back
Top