23 juni Meeting Deventer ....

Stelletje zielige triest mensen. Kan niet eens inloggen omdat je "een betaald e-mail adres" moet hebben. Triest. Anders zet je kraagje omhoog en ga in je vaders bmw lekker af liggen te trekken.

We moeten weer even latuh zien dat we wehr geld hebbuhn urur
 
Originally posted by baeron tuynheck
Stelletje zielige triest mensen. Kan niet eens inloggen omdat je "een betaald e-mail adres" moet hebben. Triest. Anders zet je kraagje omhoog en ga in je vaders bmw lekker af liggen te trekken.

We moeten weer even latuh zien dat we wehr geld hebbuhn urur


René hou je in man!! :p 8P
 
Is er niet iemand lid of kan die het niet hacken en dan het goede verhaal er neer zetten. Dan praten die mensen mischien wat anders,.
 
Ik heb heel verhaal getiept maar die plaats ie niet??????????????????????????????????

Topic closed ofzo??????? BOUT FOK
 
Ik heb dat of FOK! doorgelezen. Ik vind het goed van je Razma dat je ze daar wat bij wilt leren, maar ze begrijpen het niet, of lezen er gewoon overheen. Denk wel dat je ze wat duidelijk hebt gemaakt, maar helemaal begijpen doen ze het niet. Het niveau daar ligt erg laag, vaak mensen ertussen die niets hebben gelezen en iets schreeuwen dat in het begin al verduidelijkt was dat het helemaal niet klopt. Ik maak me erg kwaad als ik het lees wat voor gelul daar allemaal staat, maar registreren om ze dat duidelijk te maken doe ik niet, sta er gewoon boven. Ik denk dat wij wel weten wat er echt gebeurt is en dat mensen die daar zitten maar moeten geloven wat ze zelf willen omdat ze te dom zijn om te luisteren naar mensen die er wel waren.
 
Originally posted by Zillion
Ik heb dat of FOK! doorgelezen. Ik vind het goed van je Razma dat je ze daar wat bij wilt leren, maar ze begrijpen het niet, of lezen er gewoon overheen. Denk wel dat je ze wat duidelijk hebt gemaakt, maar helemaal begijpen doen ze het niet. Het niveau daar ligt erg laag, vaak mensen ertussen die niets hebben gelezen en iets schreeuwen dat in het begin al verduidelijkt was dat het helemaal niet klopt. Ik maak me erg kwaad als ik het lees wat voor gelul daar allemaal staat, maar registreren om ze dat duidelijk te maken doe ik niet, sta er gewoon boven. Ik denk dat wij wel weten wat er echt gebeurt is en dat mensen die daar zitten maar moeten geloven wat ze zelf willen omdat ze te dom zijn om te luisteren naar mensen die er wel waren.

Is er hieraan eigenlijk nog wat toe te voegen? Laat die mensen lekker in hun eigen wereldje leven inderdaad...
 
Ik laat het hier ook bij...
er zijn sommigen die het nu wel zijn gaan snappen... anderen zoeken allemaal express probs... triest..
 
Net een mailtje van Frank terug gekregen...

hij ontkent dus ALLES...

(Hij had van de gemeenten en politie tot 14 juni het idee dat alles volledig in orde zou komen, dus schuift nu de schuld door naar de gemeente....) Het detail is dus dat er op de aanvraag de sprints niet stonden vermeld :|

enzo enzo
 
Back
Top