Hoe vond met meeting Deventer?

hebo-aeroxje

Proud member
Ik vonnut zelf wel gezellig. Kende nog wat lui uit Nunspeet van enkele weken terug en was wel weer leuk die eens ff te spreken. Het was alleen niet zo erg druk, en om nu te zeggen dat er veel special scooters waren, nee. Maar ondanks dat was het tog wel weer lachuh, heb nog ff shirtje op de kop getikt. Alleen jammer dat de politie nogal prominent aanwezig was. Maareh, hoe waren jullie ervaringen in Deventer? Ennuh heb ook wat mensen foto's zien maken, komen die er nog op?

Ennuh, Inne, leuk jou ook nog es gezien te hebben!

Grtz Arthur!
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by hebo-aeroxje
Ik vonnut zelf wel gezellig. Kende nog wat lui uit Nunspeet van enkele weken terug en was wel weer leuk die eens ff te spreken. Het was alleen niet zo erg druk, en om nu te zeggen dat er veel special scooters waren, nee. Maar ondanks dat was het tog wel weer lachuh, heb nog ff shirtje op de kop getikt. Alleen jammer dat de politie nogal prominent aanwezig was. Maareh, hoe waren jullie ervaringen in Deventer? Ennuh heb ook wat mensen foto's zien maken, komen die er nog op?

Ennuh, Inne, leuk jou ook nog es gezien te hebben!

Grtz Arthur!

Was idd niet veel bijzonders.De enige vette scoots waren Die Speedake van Gijs, en de benelli van Black Phoenix En het wrak van R-ox was ook cool :D .De rest was ik niet zo van op de hoogte. O ja die mclaren F1 aerox was ook wel cool. Maar het was gezellig heb ook shirtje gekocht en een donatie gedaan voor raz. Het leek erop dat de politie er met een half uur al een eind aan zou maken maar om een vage reden ging dit niet door :? Alleen maar mooi natuurlijk.

Al met al was het wel gezellig.
 
Last edited:
Was ook nog een andere scooter die wel hard liep, grijs met rode aerox. Lag een gianelli reverse onder, waarom weet ik ook niet, in combinatie met EVO70, 21MM Dell orto, evo vario en koppeling en aangepaste vertanding. Maar die vertandingsolie liep er telkens uit dus daarom was ie de hele dag aan het sleutelen, en zijn blok lag scheef onder z'n scooter ofzow, waardoor zijn nieuwe achterveer al na een paar honder kilometer zo krom als een hoer was, en een gaat in zijn band sleet. Maar, hard liep ie wel! Maareh, ik heb r-ox niet gezien, wel een of andere sjaak met een vreemd aagepast red bull metra kit...

Ennuh, die Benelli, was die wel van Black phoenix? Kwam nieuwe evo 70 cilinder onder en Bidalot C16... Maar wilde alleen niet loepn geloof ik, ding wilde nie vonk geven ofzow...

grtz
 
Originally posted by Enrico@nrg
Dat was black phoenix zo te zien ja.. En een aerox die helemaal gaar is en met een reverse toch ontzettend hard lopen?

Ontzettend... dat zei ik niet!? :) Heb ook wel eens snellere evo's gezien jah, maar hij was tog zeker wel rap! Maar had kortere vertandingen he, waardoor de top ook al wat minder was... Met iemand achterop reed dat ding geloof ik 120 op de teller ofzow...

grtz
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Maareh, ik heb r-ox niet gezien, wel een of andere sjaak met een vreemd aagepast red bull metra kit...

Ennuh, die Benelli, was die wel van Black phoenix? Kwam nieuwe evo 70 cilinder onder en Bidalot C16... Maar wilde alleen niet loepn geloof ik, ding wilde nie vonk geven ofzow...

grtz

Ik dacht tenminste dat het R-ox was hij is toch die dude met die extreme uitlaatbocht op die vision :? die was wel cool iig

En volgens mij was het een C20 van Black Phoenix
 
Originally posted by F12 AC



En volgens mij was het een C20 van Black Phoenix

is een Bidalot super racing gebaseerd op de c20 idd....

k vond t allemaal ook nog wel redelijk gezellig, gelukkig dat de hond nog leeft :)
 
Originally posted by Raymon


is een Bidalot super racing gebaseerd op de c20 idd....

k vond t allemaal ook nog wel redelijk gezellig, gelukkig dat de hond nog leeft :)

Wie zegt dat de hond nog leeft? Ik dacht dat ie afgeschreven was?

Verder vond ik de meeting @ WK scooterz errug saai, en velen met mij denk ik. Alle vette scoots bleven toen ingepakt..........
 
wahaaaa ik heb raymon irl gezien :D

doet die hond het nog? ik hoorde dat ie dood was.

/edit:

trouwens razma, xl is niet groot genoeg voor mij, kun jij de volgende keer geen xxl shirtje voor mij meenemen? keb er trouwens wel een gekocht hoor plus een donatie voor het goede doel.
 
Last edited:
Originally posted by r-ox
de hond doet het nog :D
en ik had die gare visjen

Jou vision heerst wel :D echt een lachen ding.. hoorde ik je nou zeggen dat je 7 pk had ofzo :? Jammer dat ik hem niet kon horen blazen :'(
 
Ik vind het dieptriest wat er gebeurd is....

WK Scooter Centre had de toestemming om op zondag de winkel open te houden.... die toestemming is ZONDAGOCHTEND ingetrokken... ze hebben speciaal op zondag mensen van de gemeente opgeroepen om dat weer in te trekken... zeer triest...

Tijdens de voorbereidingen van de meeting verklaarde de politie geen volledige dag bijstand te kunnen verlenen bij toezicht op de meeting omdat ze te weinig manschappen hadden....
maar plots konden er vandaag wel min. 15 agenten een hele dag fulltime jagen op scooters... maar begeleiding of 1 patrouille kon tijdens de planning van de meeting niet :|

Ook de uitdagende en opjagende gedrag was zeker niet verantwoord....

Er zijn meer dan 150 people vandaag geweest, waarvan 114 een handtekening en naam hebben ingevuld op de papieren, zodat we daarmee naar de Raster Werkgroep kunnen stappen...

Ik dank iedereen heel hartelijk dat het verder rustig is gebleven... ondanks de erg saaie en gespannen sfeer....
en ook voor alle steun en begrip...

Binnenkort op Deventer Televisie een hele special over deze 'meeting' en foute politie acties....

Ik weet dat het zeker geen 'vette' meeting of speciaal was ofzo, maar we hebben met z'n allen ons uiterste best gedaan om er wat van te maken denk ik.... Ook WK Scooter Centre heeft gratis drankjes uitgedeeld en ons gesteund...
Het is niet wat het had moeten worden, maar onze aanwezigheid heeft zelfs de kranten en televisie dus attent gemaakt dat het om een deftige zaak ging... wordt vervolgd..
 
Originally posted by Razma

Binnenkort op Deventer Televisie een hele special over deze 'meeting' en foute politie acties....

Kan iemand in omgeving Deventer dit opnemen op de pc en op het forum posten??
 
Originally posted by Jowie


Kan iemand in omgeving Deventer dit opnemen op de pc en op het forum posten??

Ben er inderdaad ook wel benieuwd naar jah, hoe die reportage is geworden. Die vent die aant het filmen was zei nog: Ik blijf nog wel ff tot na drie uur, ff kijken of die politie nog wat gaat doen als men dan nog niet weg is... Had wel zin in sensatie geloof ik! volgens mij staat ik trouwens mooi op film, haha... Ik wilde net weg rijden, ging ie 100 meter verder midden op de weg staan beetje mij op film zetten... Ff stukje gereden, kijken of het er nog op staat... :)

Maar goed, als iemand dat op kan nemen?

Raz, weet jij wanneer het komt dan?

grtz
 
Ik ben er geweest, maar ik was blijkbaar een beetje laat.
Maar we hebben daar 10min gestaan, en toen ik terug wou vertrekken kom er een jutenwagen achter me aan.
Maar toe ze zagen dat ik vertrok keerden ze terug.

En ik was met de auto, dus ik vond het uitermate triest:(
 
hhah, dat vind ik kut voor je man :( €€€ :S

Maareuh, sommige dingen die zijn gebeurd die ik uit de verhalen kan opmaken zijn echt uit den boze :|

Dus in die provincie komt er geen meeting meer neem ik aan!?:'(

Dan maar iets noord/westerlijker :D

latur! :#
 
Back
Top