Hoe vond met meeting Deventer?

Ik kom al een tijd niet meer op dit forum, maar ik dacht jullie 5 minuten geleden op het nieuws van Yorin FM te horen. En inderdaad.
Ze zeiden dat er een stuk of 20 racers waren. Sommige scooters gingen volgens de politie 140 km/h. Toen de politie arriveerde was iedereen al weg. Zoiets, het kan zijn dat ik het niet helemaal goed onthouden heb. Luister zelf maar.
 
Die politie was uitermate triest jah in deventer,
Kheb wel ff t-shirtje meegenomen, maare wij ging gewoon met zijn allen rustig weg hoor naar nunspeet weer toe.
Sommigen zeiden van niet, maar dat waren andere jochies en niet van onze groep. En die politie motor reed achter 1 jongen aan de hele tijd. En we gingen toen maar 40 of 50 ofzo.

Maare razma,

Ff vraagje
Zou het niet goed zijn om in Nunspeet een meeting te houden.
Aangezien Nunspeet nog best wel centraal ligt in Nederland.
En de politie hier geen problemen maakt. De politie heeft zelfs aangeboden om hun rollerbank te gebruiken. Ze zullen dan zelf ook wel aanwezig zijn dus.
En de gemeente wil vast en zeker ook wel mee werken, en plek is er genoeg. Ook om sprints te houden enz. enz. enz.

Dus maybe..... Meeting Nunspeet
 
Het gaat ff om het idee he :) Maareh, kijk maar of je wat wilt organiseren, de vorige keer verliep het in ieder geval allemaal prima, alleen als nu zeg maar wat meer te doen zou zijn zul je veel meer scooter freaks aan trekken... Stands en testbankje enzo erbij... Wel erg jammer trouwens voor de jui die wat te laat waren zeg! Ennuh, spint gozer, moest jij helemaal uit Beligie komen voor iets dat er toen al niet meer was? Baluh zeg!

grtz Arthur
 
Meeting Deventer was wel heel verrot ja, maar ja, wat doe je eraan he?? Er waren voor een meeting die niet doorging toch wel wat mensen daar. Von het op zich wel leuk. Sander, je had wel een hele foute vision bij je, maar wel kicke.
 
Mja de mini meeting in Lemerlerveld was toch echt wel vaag doch bruusk!!!!

(En hoe smaakte het speklapje Inne? :p)

8)
 
Back
Top