Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

  • ja

    Votes: 115 57.5%
  • nee

    Votes: 85 42.5%

  • Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
2F4R Boer said:
maar als hij zelf zegt dat hij 22,3 gescoord heeft dan zal het niet toevallig die dag terugzakken naar 16 pk :X
mja we zien wel

als je de winnaar van de special klasse bedoelt , hij had er veel last van slip kon ook achteraan niet duwen ivm ingekort frame , en los kapwerk
 
Vond het echt wel een geslaagde dag vandaag:)
Lekker weer en mooie/snelle scoots.
De winnaar van de std scooter klasse was trouwens een zwarte NRG en 2e plaats goud/oranje runner met epc blokje (Runner werd trouwens ook 2e @ testbank) dus 2 keer net ernaast... jmmr.
Verder vond ik die wheelie over ongeveer de hele sprintbaan van die runner met chroom frame echt geweldig RESPECT!
 
Originally Posted by HJ EVO ROX
En heeft er iemand foto en filmpje van de wheelie van de HJ RUNNER (CHROOME RUNNER FRAME).
Toen die hem echt super stijl vollegas over de baan heen ging.


Ik heb heb filmpje thuis zitten kijken, echt super hoor hoe hij op het puntje van zijn zadel zat en met zijn voorwiel in de hemel hing.
petje af hoor!!!!!!
 
THunder-Rox said:
Als de tijdwaarneming niet werkt kun je niet echt over een winnaar spreken

Sander said:
Regel het zelf dan effe vriend? Als ik fred met een baard zie rondlopen, weet ik meer dan genoeg...

Inne & Crew hebben tot 3 uur 'snachts aan het systeem gewerkt, als er dan door een ongelukje, geen tijdswaarneming meer is, vind ik niet, dat je ook maar een enkel recht hebt, om je muil open te trekken...

Precies... als je zelf geen flauw benul er van hebt hoeveel tijd er in een dusdanig project zit, en dan is het project nu even een compleet sprint-tijdmetingssysteem bouwen, dan zou ik maar heel erg snel je muil dichtsnoeren. Jij weet dan misschien niet hoeveel tijd desbetreffende personen in dit systeem hebben verwerkt, en hun inzet mag wel eens worden waardeerd vind ik.

-Blijkbaar snap jij niet, dat zonder deze personen, er vandaag ws. helemaal geen enkele vorm van competitie op de meeting aanwezig zou zijn
-Blijkbaar snap jij niet, hoeveel Tijd, Geld, Zweet & tranen etc. er in zo'n systeem zitten

Je praat alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat een tijdswaarneming systeem aanwezig is op een meeting.


Ik weet iig. dat er meerdere mensen KEIHARD aan dit systeem hebben zitten werken, en er nog steeds tijd in zullen moeten steken om het plaatje helemaal compleet te krijgen. En als je dan zulke opmerkingen voor je smoel krijgt, dan kan ik je vertellen dat dat niet echt motiverend werkt.

Inne, Fred, en de rest van de mensen die proberen dit systeem werkend te krijgen:

Petje af, en hoop dat het systeem maar spoedig af komt. Dit zodat jullie er zelf nu ook wel eens lol van mogen krijgen.

Ik denk dat wel meer mensen eens een bedankje mogen vermelden naar bepaalde personen die proberen het mogelijk te maken dat er uberhaupt meetings, sprints etc. zijn. Iedereen praat er tegenwoordig al over dat het de normaalste zaak van de wereld is.

Zo... nu tijd voor een tukje :W
 
beunhaas said:
die bw's is dus mijn ding :p
denk wel dat iedereen gezien heeft dat het gewoon lekker knalde,
en dan na sprints gooi ik hem op de bank->15.9pk ofzow :L
wat me ook opviel is dat die VRC scoots die zogezegd 20+pk hebben echt voor geen meter liepen :L

btw:winnaar scooter klasse was nr.143 met een parelmoere aerox

Als de VRC scooters voor geen meter liepen wrm zitten ze dan alletwee in de Top 5 ??
 
En met platte band !! Beunhaas. Volgende keer oppompen !

PS : Gelukkig toch jasje in ons handen gekregen.

Ik weet bets hoe west vlamingen zijn hoor.
Proficiat met overwinning. Ik zou piloot op dieet zetten !!!!
Ik weet wel wat er zeker inzit hoor.

3 belgen met overwinning ! Begint beter en beter te gaan.


Spijtig dat je al weg waard, was nog spannend op bank.

Volgende scooter na uw, ging 1° run 19.4 hoor , met opgepompte ML50 !!

Scoot van Erwin B; heeft nog geprobeerd, was leuk en spannend op laatste.


Spijtig van tijdsmeting en van vertraging.
 
idd, de vrc scoots lopen voor geen meter, maar ze hadden wel de snelste minarelli scoot (3de plaats scooter-klasse) en de meeste pk's op de testbank (21.17)
 
lolz@band,en men scooter veranderde plots in een douche op de bank :L
gwn blijven branden :p
nogmaals bedankt voor het vestje he :*

@robo5,voor geen meter lopen moet je niet zo serieus opnemen ;)
had gwn van sommige veel meer verwacht(zoals die rood/witte booster)
 
hier dus de piloot van beunhaas zen frame .

ik vond echt wel een super geslaagd dagje (super mooi meeting weer , veel vette scoots,onze prestaties , ... )

-eerst en vooral beterschap aan kenny .
-ten 2DE jammer dat door een computer die niet werkt er zo veel probs kwamen (respect voor inne en de organisators die het toch nog kunnen fixen hebben om er een geslaagde meeting van te maken . )
-gelukkig hebben we nog een voorrem kunnen fixen , en zijn we nog ingeschreven geraken na veel gesjool .

MAAR DAN begon ik te sprinten en kon men dag niet meer stuk . geen enkele maal verloren . beun zen scoot ging overdreven goed ( en kan nog beter bleek dat onze achterband zeer plat stond en door het gebeun aan die voorrem en door gebrek aan de juiste onderdelen sleepte ons voorwiel nog een beetje. uiteindelijk bleek dat we de eerste waren in de special klasse (ik dus super blij ) . wel een hele choas en idd en luidspreker ging veel kunnen verhelpen.

en dan gigen we dus banken en scoren we in de 16 pk met beun zen scoot omg WAT ZUIGT DIE BANK VAN SCOOTERMANIA HARD MAN (komaan de rol is gvd zo gladig als iets en je ziet gewoon dat die band daarop geen grip heeft , toerental van de rol tegen over band is gewoon verschilend . en dan die grafieken met krullen er in enz op een normale bank is da totaal nie mogelijk . (vesta wel dat beun frame moelijk te banken valt doordat je nergens echt kan op drukken enz maar komaan ik stond op den duur met men 2 voeten op de carterkap en nog kwam er maar 17.2 ofzo gewoon veels te veel slip @ de gepolierde rol :):(.
kga der maar beter over stoppen,sorry maar ik moest het kwijt ze

maar twas dus echt wel een niet tedoen zalig dagje voor mij :)
 
Ritchi said:
Vond het echt wel een geslaagde dag vandaag:)
Lekker weer en mooie/snelle scoots.
De winnaar van de std scooter klasse was trouwens een zwarte NRG en 2e plaats goud/oranje runner met epc blokje (Runner werd trouwens ook 2e @ testbank) dus 2 keer net ernaast... jmmr.
Verder vond ik die wheelie over ongeveer de hele sprintbaan van die runner met chroom frame echt geweldig RESPECT!

Correctie runner werd derde met 19,5 pk 2de Twins zip 20,1 pk - 3de VRC-Rox Greg met 21,1 pk

Testbankresultaten volgen wel later
 
beunhaas said:
lolz@band,en men scooter veranderde plots in een douche op de bank :L
gwn blijven branden :p
nogmaals bedankt voor het vestje he :*

@robo5,voor geen meter lopen moet je niet zo serieus opnemen ;)
had gwn van sommige veel meer verwacht(zoals die rood/witte booster)

rood/wit had meer vermogen, klopt. Is al pak minder, zeker als ik cil. van de week in mijn kreeg.
 
rustig rustig,genoeg geluld over die bank :p
het zal me een worst wezen wat ik erop scoor,zolang het maar knalt op straat ;)

kvind het echt kut voor de organisators dat ze zo'n probs gehad hebben door pc.
ben je dan zo lang bezig met voorbereiden en verneukt een stom ongeval heel de boel :X
mja,al bij al is alles toch nog goed afgelopen,
denk weldat de grote meerderheid een leuke dag heeft gehad
dank aan de crew ;) :*
 
richard scoot said:
Originally Posted by HJ EVO ROX
En heeft er iemand foto en filmpje van de wheelie van de HJ RUNNER (CHROOME RUNNER FRAME).
Toen die hem echt super stijl vollegas over de baan heen ging.


Ik heb heb filmpje thuis zitten kijken, echt super hoor hoe hij op het puntje van zijn zadel zat en met zijn voorwiel in de hemel hing.
petje af hoor!!!!!!

uploaden die hap:W
www.megaupload.com
 
stunt lc said:
hier dus de piloot van beunhaas zen frame .

ik vond echt wel een super geslaagd dagje (super mooi meeting weer , veel vette scoots,onze prestaties , ... )

-eerst en vooral beterschap aan kenny .
-ten 2DE jammer dat door een computer die niet werkt er zo veel probs kwamen (respect voor inne en de organisators die het toch nog kunnen fixen hebben om er een geslaagde meeting van te maken . )
-gelukkig hebben we nog een voorrem kunnen fixen , en zijn we nog ingeschreven geraken na veel gesjool .

MAAR DAN begon ik te sprinten en kon men dag niet meer stuk . geen enkele maal verloren . beun zen scoot ging overdreven goed ( en kan nog beter bleek dat onze achterband zeer plat stond en door het gebeun aan die voorrem en door gebrek aan de juiste onderdelen sleepte ons voorwiel nog een beetje. uiteindelijk bleek dat we de eerste waren in de special klasse (ik dus super blij ) . wel een hele choas en idd en luidspreker ging veel kunnen verhelpen.

en dan gigen we dus banken en scoren we in de 16 pk met beun zen scoot omg WAT ZUIGT DIE BANK VAN SCOOTERMANIA HARD MAN (komaan de rol is gvd zo gladig als iets en je ziet gewoon dat die band daarop geen grip heeft , toerental van de rol tegen over band is gewoon verschilend . en dan die grafieken met krullen er in enz op een normale bank is da totaal nie mogelijk . (vesta wel dat beun frame moelijk te banken valt doordat je nergens echt kan op drukken enz maar komaan ik stond op den duur met men 2 voeten op de carterkap en nog kwam er maar 17.2 ofzo gewoon veels te veel slip @ de gepolierde rol :):(.
kga der maar beter over stoppen,sorry maar ik moest het kwijt ze

maar twas dus echt wel een niet tedoen zalig dagje voor mij :)

gepolierde rol, komt van tovami man,

Koppige west vlamingen willen niet luisteren he !!!
Met ne platte band lukt het nie, geloof me. Scoren lukt echt niet.


Eigenlijk heeft er niemand last van hoor , kunnen er zeker vele vaststellen.
Er was er ook maar ene met platte band !
 
afcbf said:
Ik wil wel even het volgende zeggen over al de reacties op de crew !
Ik moet toegeven dat niet vlot verlopen is. MAAR jemoet jezelf maar eens plaatsen in de huid van een crewlid. Kenny (keuring) die flauwviel, gevolg -> een defecte computer die beschadigd raakte door de val en nog een hoop chaos. Daardoor is heel de keuring en ingeschrijving vertraagd. Tijdsmetingen waren er ook niet dus daarom was het maar een knock out sprint. Er was ook wat gezeur over mensen die hun sprint wonnen en niet door gingen wegens een VALSE start. En volgens mijn weten is de crew nog niet kleurenblind of dronken en dat ze het verschil niet zagen tssen en brandende en niet brandende lamp. Voorderest leuke opkomst,mooi weer,snelle scoots,lekkere hamburgers,....


Idd oom agent was een biertje aan het drinken maar die hoorde niet bij de crew 8P

volledig met je eens . gewoon jammer jullie doen zoveel voorberijdend werk en dan al zo'n dingen tegenkomen .moet echt wel klote zijn . maar toch respect , hoe je het toch nog zo goed hebben kunnen doen verlopen met zeer beperkte mogelijkheden.

RESPECT
 
robo5 said:
Correctie runner werd derde met 19,5 pk 2de Twins zip 20,1 pk - 3de VRC-Rox Greg met 21,1 pk

Testbankresultaten volgen wel later


CORRECTIE :

3° Roufs, Runner 20,05 NL
2° Erik B (neef Knapen!) , Zip 20,2 (laatste scoot van dag) NL
1° Greg ,Aerox , 21,1 B (voorlaaste scoot )


idd, de rest volgt.
 
beunhaas said:
@robo5,voor geen meter lopen moet je niet zo serieus opnemen ;)
had gwn van sommige veel meer verwacht(zoals die rood/witte booster)

Sommige rijden het al wat naar kl*ten en smijten alles zomaar open !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top