Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

  • ja

    Votes: 115 57.5%
  • nee

    Votes: 85 42.5%

  • Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
Mijn Verhaal

Erg leuke dag veel gesprint,
veel mensen gemeet, Arno,Chris, Jefrey, ttm members, en nog meer,
Vond het jammer dat het inschrijven zo lang duurde maar daar kon niemand wat aan doen!!

Verder romeo gefliciteert met het behalen van 2e plaats
En beunhaas natuurlijk met de 1e plaats,

Verder was het erg gezellig en ik zie uit naar de volgende meeting


greetz
 
JeffreyZwolle said:
Het viel me ook heel erg tegen dat er zoveel gereden werd op de parkeerplaats (Stands). :| En erger nog dat het heel veel mensen van het forum waren zoals die zwart orange 2F2R NRG en HJ- Evo rox.

Ik heb daar ook op gelet en ik vond dat er best voorzichtig werd gereden door die twee... en trouwens het is toch een warmrijd stukje? ok ik ben het er helemaal mee eens dat het hele wheelieen en dergelijke van mij ook niet hoefte te gebeuren, maar als je iets aan de scoot had veranderd, moest je dat dan op de sprintbaan uitvinden?

*edit* ik ben het dus NIET eens met stunten over de parkeerplaats, maar het was wel voor het warmrijden e.d.
 
ik was ook aanwezig maar iki vond het niet echt denderend geregeld :s
maar was alsnog wel een leuke meeting maar weinig forum members :p
en klaas je moet nog wel effe je grafiek posten he met je loopings :p;):)
maar wat een klote land is dat belgie zeg :(:p
 
Kuit@NRG said:
ik was ook aanwezig maar iki vond het niet echt denderend geregeld :s
maar was alsnog wel een leuke meeting maar weinig forum members :p
en klaas je moet nog wel effe je grafiek posten he met je loopings :p;):)
maar wat een klote land is dat belgie zeg :(:p

joh :X gelukkig hoefde ik niet via dat antwerpen terug naar huis, omdat we eerst nog naar maastricht gingen, want wat was het daar een TERINGZOOI @ antwerpen :/


Neo105 said:
+pippi+ Gelukkig niet })

en nu dat ding nog meters laten maken :*
 
de zwolle gang die als maar groter wordt

gisteren was het een vet dagje in belgie, maar alleen zo slecht geregeld door de organisatie . al dat gescheur over de parkeerplaats enzo ik werd er echt gek van. en dan die sprintweg ,wat is dat een kut baan zeg met op het eind van die gaten in de weg. maarja ik moet niet teveel zeiken dit was mijn eerste sprint samen met de winnaar uit zwolle mark kamerman en voor hem pakte het goed uit. ik moest helaas tegen hem rijden , dus was het voor mij snel afgelopen. de zwolle gang heeft zich voor de rest goed vermaakt.
 
FILMPJES LINT !!!!! 1-2min loading time

Part 1 http://www.putfile.com/media.php?n=sprint-lint-part1

Part 2 http://www.putfile.com/media.php?n=Lint-Part-2

Part 3 http://www.putfile.com/media.php?n=lint-part-3

Part 4 http://www.putfile.com/media.php?n=lint-part-4-met-wallaroo-crash-

allemaal 10mb !! wordt vervolgd+ralf+
file.cfm
file.cfm
file.cfm
file.cfm

file.cfm
file.cfm

by malossi freak +ralf+
 
Last edited:
JeffreyZwolle said:
Winnaar stnd scooter klasse: Mark Kamerman uit Zwolle



Ws niemand die em kent... was ook de eerste keer dat ie ergens aan mee deed

Eerst was finale gereden, dan nieuwe finale. Had idd goede start tegenover Runner (Roufs geloof ik). Spijtig dat Greg (Aerox) niet meer kon rijden tegen Mark.

Ik vind persoonlijk , bij verder gaan dan reeksen. Toch Min. 2 keer moet sprinten . En bij gelijk stand, 3 keer.
1 keer is te veel te weining.

Veel leuker zijn voor het publiek en voor de snellere jongens.

Proficiat.
 
JeffreyZwolle said:
ff wat ik er van vond:
Het viel me ook heel erg tegen dat er zoveel gereden werd op de parkeerplaats (Stands). :| En erger nog dat het heel veel mensen van het forum waren zoals die zwart orange 2F2R NRG en HJ- Evo rox. Je zou denken dat die tog wel beter weten! :| Ik werd ook goed ziek van die zwart grijze Beta Ark die constand stoer op het achterwiel (Natuurlijk zonder helm :|:|:|)

er werd best veel gereden op de parking dit klopt.
maar ja als je de sprintbaan opeens niet meer op mag :S, waar moet je dan je afstelling testen.

En er is niks gebeurd, en hield me echt wel in wanneer er mensen liepen.

Maar vond het een geslaagd dagje.
 
Wat een topic dit zeg, heb lang niet alles gelezen maar er zijn weer aardig wat discussies losgebarsten.

HJ EVO ROX said:
er werd best veel gereden op de parking dit klopt.
maar ja als je de sprintbaan opeens niet meer op mag :S, waar moet je dan je afstelling testen.
Hier wilde ik toch even op reageren. Als je wilt deelnemen aan een sprintwedstrijd oid dan zorg je dat je afstelling in orde is voor je erheen gaat, op verschillende sprintwedstrijden (bijvoorbeeld Jubbega) kan je ook niet testen of wat dan ook, toch worden daar ook bijzonder snelle tijden gereden.
Ik ben van mening dat je moet zorgen dat je je spul in orde hebt als je naar een meeting gaat. Hoe jij hier reageert vind ik totaal kansloos. Zou er niet een reden geweest zijn waarom jij/niemand meer de sprintbaan op mocht? Ik gok van wel, maargoed die discussie wil/kan ik niet voeren ik was er niet bij.
Toch wou ik hier even op reageren omdat ik het een totaal kansloze redenatie vind voor het gaan rijden op andere plaatsen/het in gevaar brengen van anderen.
 
inne wou even pauze en fred was naar het ziekenhuis toe ff, maar dat maakt niet uit, ze hadden 30 min pauze klaar en wat dingen nakijken ook.
o ja de friet in lint is best lekker :W
 
na mijn mening waren het ook mensen die niet goed gekeurt werden om te sprinten(op de baan zelf) en dus maar kansloos op "het warm rijd stukje" gingen blazen. Dat warm rijd stukje mogen ze van mij meteen op elke meeting afgschaffen. ik vond dit in lint ook nieteens een warm rijd stukje omdat het gewoon tussen de mensen en de party tenten door ging.
 
Hier dus die zwart grijze beta die dat stuk dus als warm rijd stuk gebruikte...

18931059764291c678927d8.jpg


majaa ik zal me er verder maar over stil houden :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top