Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

  • ja

    Votes: 115 57.5%
  • nee

    Votes: 85 42.5%

  • Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
FILMPJES LINT !!!!! 1-2min loading time

Part 1 http://www.putfile.com/media.php?n=sprint-lint-part1

Part 2 http://www.putfile.com/media.php?n=Lint-Part-2


file.cfm
by malossi freak+ralf+
 
beunhaas said:
er was ook iemand in scooterklasse met die parelmoere zip(ding is fucking snel)
hij had zich ingeschreven via internet in special klasse,komt hij bij de keuring,zegt die gozer van de keuring dat hij in scooterklasse moet.
zit hij bij de laatste 3 in knockout,begint 1van de crew members bij de start plots te kankeren dat hij niet in scooterklasse hoort en dat hij er dus uitligt
TRIEST :| :L


dat was dus een scoot die ik klaargemaakt heb (zaterdag heeft hij hem opgehaald)

ik hoorde het van hem aan de telefoon, best wel een naaistreek dus :|
 
Winnaar stnd scooter klasse: Mark Kamerman uit Zwolle

1161751955429118b186488.jpg


2059808801429117bae57f9.jpg


7098043664291187504e34.jpg


Ws niemand die em kent... was ook de eerste keer dat ie ergens aan mee deed
 
Last edited:
beunhaas said:
er was ook iemand in scooterklasse met die parelmoere zip(ding is fucking snel)
hij had zich ingeschreven via internet in special klasse,komt hij bij de keuring,zegt die gozer van de keuring dat hij in scooterklasse moet.
zit hij bij de laatste 3 in knockout,begint 1van de crew members bij de start plots te kankeren dat hij niet in scooterklasse hoort en dat hij er dus uitligt
TRIEST :| :L
Als je het verhaal niet kent, oordeel dan niet zo... :rolleyes:

Ik heb hem gekeurd BIJ DE INSCHRIJVING en expliciet gewezen dat hij SPECIAL klasse moest rijden. Omdat: lang type blok ipv kort type blok (zip). Hier was hij ook gewoon voor ingeschreven, dus verder geen probleem.

Echter was een of andere wijsneus (die bij mijn weten niet eens bij organisatie hoorde) zo achterlijk om hem te melden dat hij in de scooter thuis hoorde. Echter kan dit ook tijdens het starten gebeurd zijn, helaas is mij dat niet bekend. Iig: Hij is gewoon officieel in de special ingeschreven en daar ook naar gekeurd. Klein misverstand, erg jammer. Gelukkig pakte die jongen het wel sportief op, alleen die pa :X Damm, sorry, maar wie rijdt er nou? Die ouwe of hijzelf? :z
 
zoveel mensen nog online???!!!
en al zoveel reacties ik kan niet volgen met lezen. ik lees 1 pagina en dan zijn er al 2 nieuwe bijgekomen. :p

ik vond het alvast een geslaagde meeting...
nogmaals bedankt aan alle bezoekers en medewerkers!
zonder jullie was er niets geweest :p

ik ben ook zer blij dat er dit jaar minstens 1 belg met een beker naar huis is gegaan...
 
Slome said:
Als je het verhaal niet kent, oordeel dan niet zo... :rolleyes:

Ik heb hem gekeurd BIJ DE INSCHRIJVING en expliciet gewezen dat hij SPECIAL klasse moest rijden. Omdat: lang type blok ipv kort type blok (zip). Hier was hij ook gewoon voor ingeschreven, dus verder geen probleem.

Echter was een of andere wijsneus (die bij mijn weten niet eens bij organisatie hoorde) zo achterlijk om hem te melden dat hij in de scooter thuis hoorde. Echter kan dit ook tijdens het starten gebeurd zijn, helaas is mij dat niet bekend. Iig: Hij is gewoon officieel in de special ingeschreven en daar ook naar gekeurd. Klein misverstand, erg jammer. Gelukkig pakte die jongen het wel sportief op, alleen die pa :X Damm, sorry, maar wie rijdt er nou? Die ouwe of hijzelf? :z
mja,dat is wat hij me vertelde
ma het komt er gwn op neer dat hij eruit lag door fout/misverstand van organisatie,dat vind ik gwn jammer,want zen zip knalde wel hard
 
beunhaas said:
mja,dat is wat hij me vertelde
ma het komt er gwn op neer dat hij eruit lag door fout/misverstand van organisatie,dat vind ik gwn jammer,want zen zip knalde wel hard
Hij wist zelf goed genoeg in welke klasse hij thuishoorde, heeft zich daarvoor ook zelf (via internet) voortijdig al aangemeld.

Bij inschrijving en de 1e keuring ook voor de special aangemeld dus.

Echter is het bij de opstelling van de sprint pas foutief gegaan.
HIJ had toen moeten zeggen dat het klopte dat het special moest zijn ivm lange blok. Men kan niet verwachten dat enkele mensen die (weinig) verstand van scooters hebben hier nog wijze praat over kunnen geven van de crew die toch al half dronken was (schandalig overigens :| )

Echter, het is zo gelopen, voor hem weer een leer voor volgende keer, simpel.


Ow jah, dat gezeur over die bank, wat zou er niet goed aan zijn? Koop anders zelf ff zo'n ding en kom ermee naar een meeting... (Ik weet namelijk ongeveer wat zoiets kost :X Daar kun je diverse (lees: 10-tallen) leuke sprintscooters van bouwen 8)... Mensen denken dat alles tegenwoordig gratis is, maar helaas werkt dat zo niet en zijn er mensen die de moeite nemen om hier veel tijd en geld in te steken (evenals startsysteem en tijdmeting). Ik vind het dan ook niet terecht dat mensen hier commentaar over hebben.

Nogmaals (is al vaak genoeg gezegd hier lees ik) wil ook ik de crew bedanken voor een geslaagde dag (dat ding van mij komt vanzelf wel keer goed, en anders maar niet :+ ), de crew die alleen maar beetje laveloos kansloos dronken moest worden (wat zij zelf vonden) tja, daar maak ik geen woorden aan vuil, doe dan niets of ga op de uitkijk zitten @ paddock, zodat je mensen die daar rondcrossen kunt aanspreken... :X (of ga mensen assisteren zodat die ook eens een keer kunnen pissen en niet alleen een paar uur bij de vertraagde inschrijving moeten zitten om door te geven dat de inschrijving vertraagd was... Had niet langer moeten duren iig voor er iemand kwam, anders kon er iemand gaan dwijlen ben ik bang :X )
 
Slome said:
Als je het verhaal niet kent, oordeel dan niet zo... :rolleyes:

Ik heb hem gekeurd BIJ DE INSCHRIJVING en expliciet gewezen dat hij SPECIAL klasse moest rijden. Omdat: lang type blok ipv kort type blok (zip). Hier was hij ook gewoon voor ingeschreven, dus verder geen probleem.

Echter was een of andere wijsneus (die bij mijn weten niet eens bij organisatie hoorde) zo achterlijk om hem te melden dat hij in de scooter thuis hoorde. Echter kan dit ook tijdens het starten gebeurd zijn, helaas is mij dat niet bekend. Iig: Hij is gewoon officieel in de special ingeschreven en daar ook naar gekeurd. Klein misverstand, erg jammer. Gelukkig pakte die jongen het wel sportief op, alleen die pa :X Damm, sorry, maar wie rijdt er nou? Die ouwe of hijzelf? :z


Klopt helemaal, sterker nog bij het inschrijven melde hij eerst "scooterklasse" bij de keuring zei je -Special ivm lang blok! (ik stond erbij) Vraagt zijn broer "waarom" uitgelegd dat hij met een lang blok reed op een zip! en derhalve niet meer voldoet aan de eisen! OK ! bij het starten melde hij wederom "scooterklasse" Tja beetje dom !
 
Last edited:
D.J said:
Precies... als je zelf geen flauw benul er van hebt hoeveel tijd er in een dusdanig project zit, en dan is het project nu even een compleet sprint-tijdmetingssysteem bouwen, dan zou ik maar heel erg snel je muil dichtsnoeren. Jij weet dan misschien niet hoeveel tijd desbetreffende personen in dit systeem hebben verwerkt, en hun inzet mag wel eens worden waardeerd vind ik.

-Blijkbaar snap jij niet, dat zonder deze personen, er vandaag ws. helemaal geen enkele vorm van competitie op de meeting aanwezig zou zijn
-Blijkbaar snap jij niet, hoeveel Tijd, Geld, Zweet & tranen etc. er in zo'n systeem zitten

Je praat alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat een tijdswaarneming systeem aanwezig is op een meeting.



ik denk dat jij best wel een jaloerze sukkel bent! (want het is niet de eerste x dat je loopt te zeiken over mn scoot)
Je kan wel zien dat je niet eens aanwezig was, en als je ut was met die groen witte slider dan vond ik jou ook niet snel!
Ik heb heus wel waardering voor het organiseren en de vrijwilligers, alleen als er wat fout gaat moet er ook een plan B zijn, en die moet je niet ter plekke nog gaan verzinnen.
Als er een laptop kapot gaat dan kan je er bijvoorbeeld voor zorgen dat er een 2de laptop is die het werk van de eerste laptop kan overnemen.
Het lijkt wel of iedereen die bij Vinny zn scoot heb laten tunen en afstellen niet deugt in Nederland.
Gelukkig waren er ook nog normale mensen die wel normaal deden. (bijvoorbeeld de zwart/witte scooterteam uit Zwolle)
 
het was iig een geslaagde meeting, inderdaad respect voor de crew ondanks de kleine foutjes, ben er dan ook zeker van dat die jongen met zijn zip geen kwade bedoelingen had om hem in de misse klasse in te schrijven ofzo en ben er ook zeker van dat de crew hem ook niet wilde pesten ofzo ...


was gewoon een misverstand ... jammer ...

de meeting zelf was gewoon toppie, en verlang al tot de volgende keer

ook respect voor 2F4R boer, je hebt het sportief opgenomen man :)

ivm de keuring wij stonden (met die booster sprinter) als eerste en waren ook als eerste afgekeurd maar dit terzijde, we hebben daar +- 1u15 staan wachten op die laptop, maar toen hij dan eindelijk aankwam hebben we er geen problemen meer van gemaakt, die gast kon er toch ook niet aan doen dat hij een epilepsieaanval kreeg (veel beterschap trouwens) ?!
 
Vanaf deze kant was t ook een geslaagde meeting, op de heen weg last van gaten van 1 meter omtrek in het belgische asfalt en schanzen op de snelweg wat de jongens met de aanhanger niet leuk vonden, meeting zelf wel gelachuh beetje rondgereden en ff op de bank gestaan met een uitslag van 14.6pk grafiek is wel netjes, maar laatste stukje vd grafiek was nog aan het stijgen maar 10 minuten daarvoor was mn temp sensor kapot gegaan dus nam het zekere voor het onzekere, voor de rest veel gelachuh en genoten van de zon.

Terugreis was een drama door de belgische doolhof heen..



Iemand nog fotos van paars-gele runner, blauwe witte runner, en 2 roxen in spuitplamuur kleur?? :p


gr. Enzo
 
Neo105 said:
Ach, ik vond het een geweldige meeting,

Ik heb met meer mensen gemeet dan ik eigenlijk kan opnoemen, en heb een beetje lopen stuiteren @ NRG die eindelijk naar behoren liep, verder vond ik de sfeer heel goed en heb ik deze meeting een echt gevoel van saamhorigheid gehad, want iedereen praatte met elkaar zonder al te veel incidenten. Alleen jammer van het sprinten natuurlijk, maar alsnog het feit dat er uberhaupt al gesprint kon worden was natuurlijk al geweldig :)
dacht dat jij em al verkocht had nick? :X
 
ff wat ik er van vond:

Jammer dat het tijd systeem het niet deed... Had echt graag m'n tijd geweten. Maar dat knock-out systeem was ook wel een keer leuk.

De keuring vond ik ook niet altijd even eerlijk. Bijvoorbeeld dat je niet met ophoog blokje mag rijden in de stnd klasse :? ook zo'n jongen naast mij met z'n Aerox Met R1 achterkap die daardoor in de extreme klasse moest. :rolleyes:

Het viel me ook heel erg tegen dat er zoveel gereden werd op de parkeerplaats (Stands). :| En erger nog dat het heel veel mensen van het forum waren zoals die zwart orange 2F2R NRG en HJ- Evo rox. Je zou denken dat die tog wel beter weten! :| Ik werd ook goed ziek van die zwart grijze Beta Ark die constand stoer op het achterwiel (Natuurlijk zonder helm :|:|:|)
En dan die gek die op z'n fiets dikke weely's zat te bouwen door de mensen heen zonder helm... Hoe gevaarlijk kan je zijn :p ;)

Maja ik moet wel toegeven dat nadat ik naar de organisatie ben gelopen ze er wel met 4 man heen gingen oid... Later werd het ook een stuk rustiger op dat stukje.

Dit is btw denk ik ook de laatste keer dat ik op klinkers heb gesprint.

Verder hebben we het gewoon het beste van gemaakt en heb ik me alsnog goed vermaakt die dag. Vooral mooi dat een vriend van mij 1e werd in de scooter klasse, terwijl het zijn 1e Meeting/Sprint was. Maar aan de andere kant wel weer jammer dat een valse start kon bepalen wie er door ging.

oja :! ook best nogwel wat mensen gemeet :p


maja dat was dus mijn zegje :*
 
Last edited:
benelli_k2 said:
Vanaf deze kant was t ook een geslaagde meeting, op de heen weg last van gaten van 1 meter omtrek in het belgische asfalt en schanzen op de snelweg wat de jongens met de aanhanger niet leuk vonden, meeting zelf wel gelachuh beetje rondgereden en ff op de bank gestaan met een uitslag van 14.6pk grafiek is wel netjes, maar laatste stukje vd grafiek was nog aan het stijgen maar 10 minuten daarvoor was mn temp sensor kapot gegaan dus nam het zekere voor het onzekere, voor de rest veel gelachuh en genoten van de zon.

Terugreis was een drama door de belgische doolhof heen..



Iemand nog fotos van paars-gele runner, blauwe witte runner, en 2 roxen in spuitplamuur kleur?? :p


gr. Enzo


Wij stonden naast jullie met BCR en de HTC Slider

photo139.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top