legale meeting koninginnedag!!

Status
Not open for further replies.

Mo-3

simple flow
zoals je ziet is er een legale meeting in oud beyerland op koninginnedag.
hij word gehouden op het parkeer terrein van de sho sportclub.
hij begint om 5 uur sogtens, maar het parkeer terrein is verlicht.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb hem even goedgekeurd, maar op een paar voorwaarden:
- vergunning
- meer info zoals tijd waar precies?
- eventuele website waar meer info op staat.

Mocht dit niet komen gaat hij gelijk weer dicht.
Dus users ga geen domme vragen stellen maar wacht totdat er meer info staat...
 
ziet er nogal onproffesioneel uit aan de eerste post te zien, maja verbeteren kan altijd
 
uhm, dat is volop dichtbij Klaaswaal (waar al een topic over is) ben je niet in de war? het zou niet slim zijn om in een straal van een km 2 meetings te organiseren?
 
een vriend van mij heeft dd met de burgemeester en de politie er over gepraat en er is een vergunning verleent.
de preciesze tijd is om 5 uur sogtens op het parkeer terrein van de voetbalclub sho in obl.
er is geen site waarop enige info over de meeting te vinden is.

reageer ff voor vragen

mo-3
 
Zoals ook al in het andere topic staat is het volgens mij de bedoeling dat jullie daar verzamelen van 5 uur tot half 6 om vervolgens onder politie begeleiding richting klaaswaal te rijden... verbeter me al ik het fout heb :D
 
Mo-3 said:
een vriend van mij heeft dd met de burgemeester en de politie er over gepraat en er is een vergunning verleent.
de preciesze tijd is om 5 uur sogtens op het parkeer terrein van de voetbalclub sho in obl.
er is geen site waarop enige info over de meeting te vinden is.

reageer ff voor vragen

mo-3


Beter zet je er gewoon neer wat je weet. Als het echt een meeting is:

- afgezet met hekken??
- entree??
- testbank??
- sprinten??
- customshow??
- eten/drinken??
- Stands??
- wc's???

etc.... etc....
 
Evert heeft wel gelijk ja, zie KW topic :+

Beetje useless dit, er is alleen toestemming om naar Klaaswaal te rijden en vanuit O-B te verzamelen bij SHO. Maar om dat een meeting te noemen...
 
sorry jonges...

ik heb ut ff na gevraagd aan die maat en het is juist wat evert zij dat we vanuit obl onder politie begeleiding naar klaaswaal/numansdorp gaan.
en het dus meer een legale verzamelplaats is dan een meeting:p

sorry voor de onduidelijkheid
 
wat houd dat in, mogen dan 20 pk scooters over de openbare weg achter de politie aan rijden? lijkt mij niet al te handig , inverbeand met temperatuur, bezine, zeker als je 1 liter tankje hebt,

of bedoel je gewoone straat scooters die dan zonder boetes kunnen rijden ?
 
Volgens mij het eerste (als er ook daadwerkelijk 20pk scooters aanwezig zijn ;)) Gewone straatscooters kunnen natuurlijk gewoon zonder boete rijden lijkt me, zo crimineel is het toch niet om scooter te rijden...?
 
Majah, dit is geen meeting, alleen een verzamelpunt, Check meetings subforum maar voor het klaaswaal topic. deze gaat dicht :!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top