legale meeting apeldoorn

Status
Not open for further replies.

rinze

www.st-revolution.nl
eejs,

ik ben bezig met het organiseren van een legale scooter meeting in apeldoorn.
We moeten nog veel regelen maar het ziet er nu goed uit. dit is wat we nu weten en er komt als het allemaal lukt en doorgaat:

*datum: 3e/4e zondag van juni
*waar: ecofactorij in apeldoorn
*wat:
*sprintbaan 150m
*testbank
*catering(wil de gouw) eetkarren, waarschijnlijk een tent+ muziek
*stuntshow
*nodige sanitair
*hoelaat: van 11:00 tot 18:00/19:00(nog niet zeker)
*kaart voorverkoop:
*prijs: maximaal €10,-
*te koop bij: verscheidene online shops,bij mij
*verdere prijzen:
*sprint: €0,- alleen bij goedkeuring scooter
*testbank: €10,- per run
*voedsel:prijs van de cateraar ...?


misschien:

shop-stands:
*scootxtreme.nl?
*easyparts.nl?
*euroscooters shop?

sprint tijden?




dit is wat wij tot nu toe weten,
voor meer infomatie kijk op:
www.meetingapeldoorn.nl.tt
 
Advertisement - register to remove this

de vergunning waren nog niet eens aangevraagd toch ?
ook nog geen concreet gesprek met de gemeente geloof ik

Eerdere pogingen van organisatie zijn afgewezen geweest door de gemeente omdat het niet in het beleid paste, hopelijk dit keer wel
 
Razma said:
de vergunning waren nog niet eens aangevraagd toch ?
ook nog geen concreet gesprek met de gemeente geloof ik

Eerdere pogingen van organisatie zijn afgewezen geweest door de gemeente omdat het niet in het beleid paste, hopelijk dit keer wel

Hopen dat dit rond komt aangezien ik hier 15 km vanaf woon :W
 
Idd, voor mij is het ook erg dichtbij dus dit zou perfect zijn :W vorig jaar ging het al niet door, dus waarom denken jullie dat t nu wel goed gaat:). Zou iig erg vet zijn. Succes
 
we willen eerst kijken of alles mogelijk is voordat we vergunningen enzo aan gaan vragen omdat we anders ook minder kans op de vergunning hebben.

en die vorige meeting hebben wij niet georganiseerd. Dat die niet doorging kwam geloof ik omdat de politie zich ineens terugtrok.
 
klopt.. maar denk je daar dan ook aan dat de gemeente er dan uberhaupt niet achter staat voor een meeting? (ze hebben niet voor nix geen vergunning verleend aangezien die organisatie het aardig voor elkaar had)

maar de volgorde van een meeting organiseren is alles uitwerken, naar de gemeente stappen voor vergunning. Vergunning verkrijgen en dan pas verder organiseren en niet andersom.
 
Ga eerst inderdaad even kijken hoe de gemeente erover denkt en hoe het zit met de vergunningen. Mocht dat allemaal lukken kan je mij een pm sturen en wordt het topic weer heropend. Dit topic gaat nu dus dicht.

Ronnie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top