22 April 2006 - Legale Meeting Meppel & Aftertalk

Tezzaahh said:
ik dacht al.. die ken ik ergens van...

en ja ik wist niet meer wie ik nou wel of niet gegeven had.. dus gingen we ze maar achter de ruitenwissers doen ;)

en op mijn scooter toen ik net even weg was en later ook aan mij geven enz :)

Maja niet erg hoor :)

Meeting was goed tovv :)
 
idd kheb iets van 4 flyers gekregenx| :p
Volgende meeting heeft het SSR volk EINDELIJK!! ( ik hoor erwin. zeggen :JA IDD FUCKING EINDELIJK:mad: ) haar crewshirtjes, dus kunnen jullie ons ook begroeten:rolleyes: :+
 
We staan nu in 3 kranten met allemaal positieve reacties over het scooter gebeuren, Zou iemand zo vriendelijk willen zijn, om het hier te plaatsen ? ik weet niet hoe dat moet. Stuur mij dan even een email ofzo.

ron
 
ja, heb een hele 1,5 G :)
en veel fotoshoots voor buitenlandse magazines... binnenkort meer daarover @ nieuwsforum topic.

Alleen zit ik ff met de deadline van de agenda (waar ook pix van Meppel nog in verwerkt zullen worden)
 
Razma said:
ja, heb een hele 1,5 G :)
en veel fotoshoots voor buitenlandse magazines... binnenkort meer daarover @ nieuwsforum topic.

Alleen zit ik ff met de deadline van de agenda (waar ook pix van Meppel nog in verwerkt zullen worden)


dus wanneer komen die pic op de voorpagina dan ?:p
 
Zijn jullie nou fucking blind ofzo ? Ze zegt toch dat ze even druk is met de agenda, en Inne kennende post ze ze daarna wel. Give her some slack :|


Razma said:
Alleen zit ik ff met de deadline van de agenda (waar ook pix
van Meppel nog in verwerkt zullen worden)
 
Razma said:
ja, heb een hele 1,5 G :)
en veel fotoshoots voor buitenlandse magazines... binnenkort meer daarover @ nieuwsforum topic.

Alleen zit ik ff met de deadline van de agenda (waar ook pix van Meppel nog in verwerkt zullen worden)


:D klinkt goed inne wanneer zien we ze :p
 
eentje dan ;) wipkip special...
meppel_kees.jpg
 
Back
Top