Tweede race, Brakel 17 april 2006

Beerke said:
hahaaha ja ik vindt dat je voorgetrokken wordt !! en met jou nog 8 anderen!! ps. ik hou je aan die 10 minuten! ik sta er 10 minuten voor de start, om te meten of dat jij exact 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch, vervolgens staan anderen 10 minuten voor de start te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat jij 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwacht.

als nu de organisatie even 10 minuten voor de start gaat meten dat ik 10 minuten voor de start sta te meten of dat jij exact 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch, en vervolgens anderen 10 minuten voor de start staan te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat jij 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwacht.


dan staan we met z'n alle uiteindelijk te meten.
PS wil de SBO OOK FF Meten dat de SOBW 10 minuten voor de start gaat meten dat ik 10 minuten voor de start sta te meten of dat kervin exact 10 minuten voor de start staat te meten met zijn stopwatch, en vervolgens anderen 10 minuten voor de start staan te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat kervin 10 minuten voor de start staat te meten met zijn stopwacht.


1 probleempje, je moet wel weten wanneer de race exact begint anders weet je niet wanneer je moet beginnen met meten.*D*D*D
 
Beerke said:
hahaaha ja ik vindt dat je voorgetrokken wordt !! en met jou nog 8 anderen!! ps. ik hou je aan die 10 minuten! ik sta er 10 minuten voor de start, om te meten of dat jij exact 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch, vervolgens staan anderen 10 minuten voor de start te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat jij 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch.

als nu de organisatie even 10 minuten voor de start gaat meten dat ik 10 minuten voor de start sta te meten of dat jij exact 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch, en vervolgens anderen 10 minuten voor de start staan te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat jij 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch.


dan staan we met z'n alle uiteindelijk te meten.

PS wil de SBO OOK FF Meten dat de SOBW 10 minuten voor de start gaat meten dat ik 10 minuten voor de start sta te meten of dat kervin exact 10 minuten voor de start staat te meten met zijn stopwatch, en vervolgens anderen 10 minuten voor de start staan te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat kervin 10 minuten voor de start staat te meten met zijn stopwatch. (of klok)

ik ben nu ff heel duidelijk !! omdat waarschijnlijk anderen gaan zeiken dat er onduidelijk gemeten wordt!!9||6 en mischien ben ik of anderen wel Partijdig!
net zoals bij tino: give the man a sigar:7
 
hihi zal ik dan net voor de start met een oversteek ofzo m'n been breken en midden op de baan gaan liggen zodat alles een kwartier wordt uitgestelt dan staat iedereen voor niks te meten 8P
 
Candyman said:
net zoals bij tino: give the man a sigar:7

dank je ! Als de SOBW nu ook ff een sigaar stuurt dan kan ik met recht zeggen dat ik onpartijdig ben!!

PS ondanks dat Kervje te laat was, heeft ie zich toch mooi naar voren gereden (ps ik had al gezegd dat ie zou winnen)

maar wellicht dat ik nu partijdig ben!!:rolleyes:
 
11.5 Elke deelnemer moet met de machine waarmee aan de wedstrijd wordt deelgenomen, 10 minuten voor de werkelijke aanvang van de wedstrijd aanwezig zijn in het parc fermé. Bij de race te laat komen of zonder de in de vorige zin bedoelde machine verschijnen kan tot gevolg hebben dat de deelnemer achteraan moet starten of helemaal niet mag deelnemen. Dit ter beoordeling door de wedstrijdleider.
Jongens, waar maken jullie je druk om, er staat toch niet dat er perse een straf op staat <]
 
g-one said:
pieter s 20.4 pk bank mario
den bekker 19.8 bank mario
machine martin barte 19.6 bank barte

maar goed, wat is een pk en welke bank meet dat exact, ik weet het niet

op een fatsoenlijke bank heeft zowel pieter, martin en den bekker absoluut geen 19 pk...
ik denk dat de snelste expi op dit moment rond de 18 pk zit, en super piekerig is.
heb al meerdere runs van expi's gezien, en geen van alleen zitten ze boven de 18 pk en waren ze wel onwijs piekerig.
en dan heb ik het over jongens die vooraan rijden.

en je kunt beter een ding hebben met 16 pk die onwijs breed is, dan een 18 pk ding die piekerig is.
 
pieter gaat bij ons ook over de 19 heen, maar ja zoals ik al zei wat is een pk en welke bank meet echte pk's

1 ding piekerig zijn ze al lang niet meer.

ik ga toch voor de 18 pk tov de 16, hoor
 
g-one said:
pieter gaat bij ons ook over de 19 heen, maar ja zoals ik al zei wat is een pk en welke bank meet echte pk's

1 ding piekerig zijn ze al lang niet meer.

ik ga toch voor de 18 pk tov de 16, hoor

2 weken geleden nog een expi op de bank gehad, die toch echt heel piekerig was, maar wel kort aan de 18 pk zat.
ook nog een expi op de bank gehad die minder als 17 had en toch ging die de ander voorbij... en ik zeg het nog maar een x, dit zijn jongens die vooraan rijden!

k zou graag de curve willen posten, maar ik denk niet dat deze persoon dit op prijs stelt :D

voor een scooter is de 18 pk curve uiteraard beter, maar voor een schakel is een 'mooie' curve net zo belangrijk als veel vermogen
 
Kerbinos said:
Wat een gezeur zeg!!! Als iemand er problemen mee heeft, DAT IK VOOR HET EERST IN ME LEVEN 5 MIN TE LAAT WAS, teken dan PROTEST aan of zeg dit tegen de wedstrijd leiding!! OP DIE ZELFTE DAG en ga dan niet lopen zeuren op een forum, zeg het anders recht in mijn gezicht!!

Lijkt mij sterk dat er niks aan wordt gedaan, als iemand een melding maakt!! Maar nu maak je slapende honden wakker, ik zal nu zelf ook op gaan letten wat anderen fout doen!!!

Zeker dat ik met me stopwatch op emmen sta voor die 10 MIN !!!!

En als er mensen vinden dat ik VOOR getrokken wordt door de sobw, MELD DIT AUB !!!!:?

Dit speletje is mij lust in mijn leven, dus ga vooral zeggen dat ik voor wordt getrokken door de S.O.B.W. KINDERACHTIG GE DOE!!!!!

amen

ten eerste is dit helemaal niet tegen jou bedoeld, maar tegen de SOBW.
en ik heb het tegen de wedstrijdleider gezegd! en tegen de juryvoorzitter en tegen dhr v. Galen.
 
lydje said:
ten eerste is dit helemaal niet tegen jou bedoeld, maar tegen de SOBW.
en ik heb het tegen de wedstrijdleider gezegd! en tegen de juryvoorzitter en tegen dhr v. Galen.
lydia waar maak je je druk om, zoals dani al zei
11.5 Elke deelnemer moet met de machine waarmee aan de wedstrijd wordt deelgenomen, 10 minuten voor de werkelijke aanvang van de wedstrijd aanwezig zijn in het parc fermé. Bij de race te laat komen of zonder de in de vorige zin bedoelde machine verschijnen kan tot gevolg hebben dat de deelnemer achteraan moet starten of helemaal niet mag deelnemen. Dit ter beoordeling door de wedstrijdleider.
als ze niks doen hoeft dat ook niet, als is iemand 9 minuten en 58 seconden telaat is voor het begin van de race mag hij nog steeds mee doen op beoordeling van de wedstrijdleider
 
waar t mij om gaat is, dat een aantal mensen van de sobw toegeven dat het niet kan, maar er wordt niks aan wordt gedaan. ik zou al lang tevreden zijn geweest als ze tegen alle rijders bij de prijsuitreiking hadden gezegd: we willen iedereen erop wijzen dat iedereen 10 min van tevoren aanwezig moet zijn. dan geven ze in ieder geval het gevoel aan de rijders dat de regels nageleefd worden.
 
ik denk dat de sobw het nog al druk had met nadenken over een bepaalde carb of die wel toegestaan was of niet en dat daardoor niemand op die 10 min heeft gelet, wat inderdaad wel een fout was van de sobw is dat rik v r door kon rijden na dat hij gevallen was maar zo hard zag ik die baco's niet naar hem toe rennen om te kijken of alles in orde was
 
g-one said:
pieter s 20.4 pk bank mario
den bekker 19.8 bank mario
machine martin barte 19.6 bank barte

maar goed, wat is een pk en welke bank meet dat exact, ik weet het niet

kesselaar.jpg



Dit moet voldoen als bewijs denk ik zo.<]
Beste meting was overigens 20,2pk.
Brakel was ondanks de kapotloper een mooi bewijs van dat het wel degelijk zoveel vermogen is.
 
Back
Top