Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

  • ja

    Votes: 115 57.5%
  • nee

    Votes: 85 42.5%

  • Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
mijn picca's:

50620039.JPG

50620040.JPG

DSC02365.JPG

DSC02366.JPG

DSC02367.JPG

DSC02368.JPG

DSC02369.JPG

DSC02373.JPG

DSC02375.JPG

DSC02376.JPG

DSC02378.JPG

DSC02379.JPG

DSC02381.JPG

DSC02387.JPG

DSC02389.JPG

DSC02397.JPG

DSC02399.JPG

DSC02407.JPG

DSC02408.JPG

DSC02409.JPG

DSC02412.JPG

DSC02413.JPG

DSC02415.JPG

DSC02416.JPG

DSC02430.JPG

DSC02431.JPG

DSC02434.JPG
 
Ik ben er dus ook vandaag geweest0
Booster was dus nog optijd af geraakt, was wel spannend want gistere nacht doorgewerkt en merkte dat hij geen koeling kreeg, ff checken en het bleek dus dat het tandwiel van waterpompas gewoon over de waterpomp as schoof en dus de as niet mee neemde, deze morgend vroeg opgestaan en tandwieltje vast gelast, alles was dus in orde alleen ben ik dus wel onafgesteld naar lint moeten gaan. Toch ging hij echt lekker vooruit, veel gewonnen, enkel verloren tegen zip van Twins. Er zijn filmpjes gemaakt dus die post ik wel later. Lint was dus zeer geslaagd.

GRTZ Piaboost
 
Zo ,Hier ff mijn zegje .....

Na 2,5 uur rijden kwamen we aan.best rommelig enz maarja dat heb je overal.Scooters uitgeladen en ff een paar rondjes gedaan..Toen naar de keuring, waar een ENORME rij stond terwijl er NIET werd gekeurd. Dus wij dachten nou dan gaan we wel ff bij de testbank kijken. Dus na een tijdje gingen we weer is bij de keuring kijken en was er helemaal niemand meer en stond iedereen met een hesje aan. :z Dus wij naar de bus rennen benz erin helm op jas aan en terug gerend met scoot.....Was er dus niemand meer. Dus gelijk naar Inne gegaan en die zei dood leuk : NEE het is vol...what the F*^#$* hoe kan dat? We hadden ons netjes ingeschreven via de site. En waren iets te laat . Ok te laat maar de hesjes lagen 1 meter achter haar en ik had een tientje in mijn handen. Ik vind dit erg triest . :| 2,5 uur rijden voor........NIETS. Scooters liepen snoeihard en daar sta je dan......

voor de rest hing er een goede sfeer daar! iedereen sprak je aan en omgekeerd . Dat was het enigste toffe van vandaag

Aju
 
ik vond deze dag wel laggen heb wa fotos van van middag met erwin,paul,en ik zelf

hier zen ze











mijn aerox is nog wel een beetje traag hahaha :rolleyes:

maar t was toch wel laggen vandaag -:-
 
wat foto's die mn pa gemaakt heeft






(me :p)






(van deze 2 rijders had ik onder andere gewonnen)

T ging opzich best goed, tot de laatste sprint
Ben redelijk tevreden, alleen jammer dat ik mn tijden niet weet en de top snelheden.

Ik hoop er in Best ook bij te zijn, en dan zien we wel weer.
 
rooie top said:
Zo ,Hier ff mijn zegje .....

Na 2,5 uur rijden kwamen we aan.best rommelig enz maarja dat heb je overal.Scooters uitgeladen en ff een paar rondjes gedaan..Toen naar de keuring, waar een ENORME rij stond terwijl er NIET werd gekeurd. Dus wij dachten nou dan gaan we wel ff bij de testbank kijken. Dus na een tijdje gingen we weer is bij de keuring kijken en was er helemaal niemand meer en stond iedereen met een hesje aan. :z Dus wij naar de bus rennen benz erin helm op jas aan en terug gerend met scoot.....Was er dus niemand meer. Dus gelijk naar Inne gegaan en die zei dood leuk : NEE het is vol...what the F*^#$* hoe kan dat? We hadden ons netjes ingeschreven via de site. En waren iets te laat . Ok te laat maar de hesjes lagen 1 meter achter haar en ik had een tientje in mijn handen. Ik vind dit erg triest . :| 2,5 uur rijden voor........NIETS. Scooters liepen snoeihard en daar sta je dan......

voor de rest hing er een goede sfeer daar! iedereen sprak je aan en omgekeerd . Dat was het enigste toffe van vandaag

Aju

hoe meer ergernissen je hebt hoe harder je moet gaan knallen strx op Damwoude :*

Erg zonde en balen Cris maar goed shit happens, helaas gebeurt het jou en mart nu... mgoed!

btw k ben gruwelijk verbrand, de zon was echt loeiheet :D
 
Arno said:
@ Romeo, nice gereden (2e plaats)

thnx:*
sry van het verwijt van de testbank, had het ergens in de rij opgevangen.
nog veel succes met je slider en tot op de volgende meeting
 
2F4R Boer said:
thnx:*
sry van het verwijt van de testbank, had het ergens in de rij opgevangen.
nog veel succes met je slider en tot op de volgende meeting

HET IS EEN ICEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
 
Namens de BCR-crew was het un echt top dagje ..
Full sunshine , Nice drag's and lot's of fun ..
Sommige luitjes overdreven un beetje in hun rij gedrag op de parking ..
Ik kreeg al un Dangerous illusion ;) over het idee dat er wat mis zou kunnen gaan ..
Dit bleef gelukkig uit .. :)
Filmpjes zijn onderweg ..
 
socketje said:
Ik heb igg zware kut dag gehad nog lang bezig geweest aan men scoot voor hem af te krijgen voor meeting, beunhaas ging remklauw meebrenge.
Dat heeft hij dus niet gedaan dus niet sprinten voor mij, en dan reed ik niet met de revolution cilinder maar gewoon beetje getunede manston 2.

Mischien een Domme Opmerking/Vraag

maar Revolution zoals in Hebo Rev.

Enneh is er nou eigenlijk iets meer van deze cil bekend?
 
Member BCR said:
Namens de BCR-crew was het un echt top dagje ..
Full sunshine , Nice drag's and lot's of fun ..
Sommige luitjes overdreven un beetje in hun rij gedrag op de parking ..
Ik kreeg al un Dangerous illusion ;) over un idee dat er was zou kunnen gaan ..
Dit bleef gelukkig uit .. :)
Filmpes zijn onderweg ..

ik vin t gwoon leuk om een beetje te rijden, op het laatst eindelijk zonder een loeiheet vest en zonder handschoenen kunnen rijden, dus maar ff lekker uitgewaaid
als je je eigen eraan gestoord hebt wat het niet mijn bedoeling:X
 
@ rooie top,
heb bijna hetzelfde gehad,stond helemaal vooraan de rij.
toen ze eindelijk keurden(betaald en bandje gekregen),werd ik afgekeurd ivm slechte voorrem(terecht)
die gozer zei me dat als ik het nog kon fixen ,ik gewoon om men hesje moest komen en dan kon sprinten.ik vlug andere velg erin gedaan,kom kwartiertje later terug,staat er niemand meer.
ik doe men verhaal aan inne en die zei me dat het ni meer kon. :X
heb dan gelukkig hesje kunnen overkopen van iemand die niet meer kon rijden.
nog ff na gevraagd aan vinny en robo5 of het wel goed was op die manier.
was geen probleem zeiden ze.
bij deze,nogmaals bedankt nr 78(ben je naam vergeten) :*
 
rs-power said:
Mischien een Domme Opmerking/Vraag

maar Revolution zoals in Hebo Rev.

Enneh is er nou eigenlijk iets meer van deze cil bekend?

Jep hebo revolution mja die zat er dus ni op:s ik zag eigenlijk later pas dat vinny er maar een gewone manston 2 kop had ingestoken:s
Dan maar wachten:s
 
om eerlijk te zijn vind ik dat er niemand gewonnen heeft vandaag, alleen de gene met de mooiste scooter.

Als de tijdwaarneming niet werkt kun je niet echt over een winnaar spreken
 
Ben ook al weer even terug.. ook ik heb een leuke dag gehad.. ondanks het tegen zat met de scooter. Benelli reed slecht maar met wat kleine aanpassingen ging het toch al wat beter. Verder na de keuring een keer of 3 kunnen sprinten toen er bij de laatste keer mijn demper van de uitlaat afschoot. Achteraf bleek dat de ophanging voor de klem om de demper er compleet af gescheurd was (niet meer te maken dus). Daarna ook niet meer gereden vanwege de herrie. Alleen jammer dat het al zo vroeg gebeurde.
Verder wel een heel leuk dagje gehad en me eigen nog heel goed weten te vermaken :)!
 
nou het was wel leuk vandaag aleen de sprints waren nogal slecht geregeld... zit je bij de laatse 6 ofzo standart scooter klasse zeggen ze bij het einde je hebt gewonne.. kom je terug heb je verloren volgens de crew leden bij de start.. die jonge kraste ook maar wat raak volgens mij:S maar verder wel leuke dag...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top