Legale Meeting Power - Sprintcontest Lint Zondag 22 mei 2005 (BELGIE)

Wie komt er naar de sprintcontest in Lint ?

  • ja

    Votes: 115 57.5%
  • nee

    Votes: 85 42.5%

  • Total voters
    200
Status
Not open for further replies.
Nou dit zijn mijn ervaringen voor vandaag ten eerste heb ik geen bordjes gezien vlakbij de meeting (shame crew!) kwamen we er aan kreeg ik gewoon een heerlijk gevoel erbij en kon ook gelijk mijn nieuwe cil. inrijden:) vanaf inschrijven hadden ik en andere gewoon vet pech. beterschap naar de jongen.eindelijk mocht ik me om 14.00 inschrijven en lekker ff me nieuwe cil en uitlaat testen eerste gewonnen 2de verloren van klein groen ding RESPECT daarna won ik van een aerox drag geil ding hij ging voorop maar haalde hem bij de finish in :) later tegen de wallaroo en won ik nog maar net, veel RESPECT. ook nog verloren van een zwarte dragster was heel snel ook.
ff op de testbank liep heel mooi had ik maar 15.5 pk, en met mijn vorige cil. en uitlaathad ik 14.8 @lely dat vond ik wel vaag maarja op naar de volgende testbank:)
ik heb helaas niet meekunnen doen @ competitie want na testbank lekte die ietsje teveel helaas. De werkende crew was toppie complimenten.op naar lely
 
ojaa

wie was die ene gast met die wallaroo die zo ontiegelijk opzijn plaat ging :eek: stond er zowat recht achter
da was best wel jammer
 
er was ook iemand in scooterklasse met die parelmoere zip(ding is fucking snel)
hij had zich ingeschreven via internet in special klasse,komt hij bij de keuring,zegt die gozer van de keuring dat hij in scooterklasse moet.
zit hij bij de laatste 3 in knockout,begint 1van de crew members bij de start plots te kankeren dat hij niet in scooterklasse hoort en dat hij er dus uitligt
TRIEST :| :L
 
Tremble said:
Nou dit zijn mijn ervaringen voor vandaag ten eerste heb ik geen bordjes gezien vlakbij de meeting (shame crew!) kwamen we er aan kreeg ik gewoon een heerlijk gevoel erbij en kon ook gelijk mijn nieuwe cil. inrijden:) vanaf inschrijven hadden ik en andere gewoon vet pech. beterschap naar de jongen.eindelijk mocht ik me om 14.00 inschrijven en lekker ff me nieuwe cil en uitlaat testen eerste gewonnen 2de verloren van klein groen ding RESPECT daarna won ik van een aerox drag geil ding hij ging voorop maar haalde hem bij de finish in :) later tegen de wallaroo en won ik nog maar net, veel RESPECT. ook nog verloren van een zwarte dragster was heel snel ook.
ff op de testbank liep heel mooi had ik maar 15.5 pk, en met mijn vorige cil. en uitlaathad ik 14.8 @lely dat vond ik wel vaag maarja op naar de volgende testbank:)
ik heb helaas niet meekunnen doen @ competitie want na testbank lekte die ietsje teveel helaas. De werkende crew was toppie complimenten.op naar lely

hehe yeah it was me on tha wallaroo :) heb u ook op testbank zien staan... Ikke en mijne maat kerels van testbank gewaarschuwd dat levensgevaarlijk is om mense achter de testbank te late staan... trokke hun eige der nix van aan... maar had da boutje da van u kappe viel op dieje rol of op uwe band gevalle en int publiek geschote... dom van organisatie ook vindek...
 
Coast Racers in lint
Filmpjes zijn op komst !!!!
file.cfm


malossi freak +ralf+ >>>schuif balk naar rechts>>>
 
Rick Coppens said:
ojaa

wie was die ene gast met die wallaroo die zo ontiegelijk opzijn plaat ging :eek: stond er zowat recht achter
da was best wel jammer

mja... kapotte broek, geschaafde knie en nagel tusse scooter en grond... gene last meer van viel wel mee voor de rest..

aan wallaroo enkel paar schaartjes meer op den demper :-s in de voormiddag al andere piloot mee gevalle.. dus had maar halve schuld daarin...

voor de rest vooral jammer idd...
 
Mijn story van vandaag:
5:30
Wakker geworden, laatste dingen klaar gezet, en om 6;30 naar tilburg vertrokke om maatje op te halen. TOen naar de benzine pomp gereden waar we hadden afgesproken met SLOME en de HJ CREW.
Dus wij richting LINT, na 1,5uur rijden, omdat die bus van SLOME echt SLOOM is :p.
Daar aangekomen en de tent netjes opgezet tussen de 2bussen in, en aan de bomen vast gezet :p
Scooters uitgeladen en beitje afstellen op de parking.

Toen kleinere sproeier in m'n carb gedaan, ding nie meer starten. 28mm PWK KEIHIN van HJ SPEED ROX er op + oude filterke van ROMEO (THNX HIER VOOR MAN).
En ding ging zeer netjes.
Onstekking van het HJ roxje vervangen dooro een HPI 2004 en dat ding ging ook ziekelijk hard.

Kenny beterschap en sterkte, schrok me rot van die ambulance opeens.

Maar lekker gesprint veel mensen gemeet, kwammen genoeg mensen naar onze parking space toe.
lekker gepraat en gemeet met NICK van THE 5TH.

En heeft er iemand foto en filmpje van de wheelie van de HJ RUNNER (CHROOME RUNNER FRAME).
Toen die hem echt super stijl vollegas over de baan heen ging.
 
2F4R Boer said:
een belg met een booster met speed enzo, hoorde verhalen dat da frame 7 kilo woog ofzo :X(ik weet het niet zeker)
maar hij had iig 22,3 pk, maar op de bank daar had hij 16,nogwa :rolleyes:

Die booster die jij bedoeld is van beunhaas. Ik ben degeen met die booster die 22.3 op vinnie zijn bank heeft gehaald. Maar heb vandaag niet gebankt . :) even ter verduidelijking:)
 
o dan is t dus wel mee gevallen allemaal met de wallie

zal wel weer goed komen nie
beter schap met de mankementen aan je lijf ;) :D
 
X-clusive said:
Jaa die was er ook rep op een gegeven moment tegfen ferrel dat ie 300pk had!!!8P


jah dat ding van jou was gevraalikjk man op d bank met een spijker in de achterband..12 juni@ best weer sprinten?? was wel leuk.. jij hier jah jij ook ej kom we gaan weer sprinten nie ff vaak gedaan vandaag
 
Rick Coppens said:
o dan is t dus wel mee gevallen allemaal met de wallie

zal wel weer goed komen nie
beter schap met de mankementen aan je lijf ;) :D

hehe thx :-D

kwil de filmkes van de crash wel zien... mijn referentie dat ik wel degelijk alles kapot krijg :)

beter lache als blijte eh..
quote een of ander brommer van in lint: no risk no fun :p
 
300 pk
ik had t ook gehoord 8P
ik moest wel ff laggen
ja die spijker was ook wel bruut in de achterband :X:D
t leek net toen je de laatste run deed dat hij warm liep is dat ook zo??
 
Rick Coppens said:
300 pk
ik had t ook gehoord 8P
ik moest wel ff laggen
ja die spijker was ook wel bruut in de achterband :X:D
t leek net toen je de laatste run deed dat hij warm liep is dat ook zo??


over wie heb je het nu?
 
Ik wil wel even het volgende zeggen over al de reacties op de crew !
Ik moet toegeven dat niet vlot verlopen is. MAAR jemoet jezelf maar eens plaatsen in de huid van een crewlid. Kenny (keuring) die flauwviel, gevolg -> een defecte computer die beschadigd raakte door de val en nog een hoop chaos. Daardoor is heel de keuring en ingeschrijving vertraagd. Tijdsmetingen waren er ook niet dus daarom was het maar een knock out sprint. Er was ook wat gezeur over mensen die hun sprint wonnen en niet door gingen wegens een VALSE start. En volgens mijn weten is de crew nog niet kleurenblind of dronken en dat ze het verschil niet zagen tssen en brandende en niet brandende lamp. Voorderest leuke opkomst,mooi weer,snelle scoots,lekkere hamburgers,....


Idd oom agent was een biertje aan het drinken maar die hoorde niet bij de crew 8P
 
Net, tof strak ding, wat ook nog eens knalt! stond nog heel even met je te praten@bank


Nick, netjess ding hoor 8)! nu nog leren wheeliën :*! (onthou wel, dat ie van mij is he 8) )


Net ding, jammer van het banken:


blingg 8):
 
Last edited:
Thunder-rox said:
Als de tijdwaarneming niet werkt kun je niet echt over een winnaar spreken

Regel het zelf dan effe vriend? Als ik fred met een baard zie rondlopen, weet ik meer dan genoeg...

Inne & Crew hebben tot 3 uur 'snachts aan het systeem gewerkt, als er dan door een ongelukje, geen tijdswaarneming meer is, vind ik niet, dat je ook maar een enkel recht hebt, om je muil open te trekken...
 
HJ EVO ROX said:
En heeft er iemand foto en filmpje van de wheelie van de HJ RUNNER (CHROOME RUNNER FRAME).
Toen die hem echt super stijl vollegas over de baan heen ging.

ikk :D morge effe hier op zetten..is wel wat mindere kwaliteit maar je ziet ut :D

greetZ
 
Xyntaxis said:
Net, tof strak ding, wat ook nog eens knalt! stond nog heel even met je te praten@bank


Nick, netjess ding hoor 8)! nu nog leren wheeliën :*! (onthou wel, dat ie van mij is he 8) )


Net ding, jammer van het banken:


blingg 8):

Jammer van banken?

Dennis
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top