Interessante dingen maybe?

volgensmij was het breken van de zuigerveer het probleem, niet. Maar het egaal afslijten van de zuigerveer het probleem. Denk maar goed na en je weet het probleem.
 
http://www.pivotalengine.com

JAVA: http://www.pivotalengine.com/solutions.html#animation

Watergekoelde 'zuiger'

watercooledpiston.jpg
 
of pulse motor..

2 takt met een oliegevuld carter lijkt me juist nadelig voor snel gebruikt , denk dat het heel wat weerstand zal geven.
 
het debiet van de uitlaatgassen van een 80cc zijn nooit genoeg om zo een grote turbo aan te drijven
en de carburator zal nooit benzine leveren als er overdruk op staat.
dacht dat dit hier niet gezegd moest worden
 
het debiet van de uitlaatgassen van een 80cc zijn nooit genoeg om zo een grote turbo aan te drijven
en de carburator zal nooit benzine leveren als er overdruk op staat.
dacht dat dit hier niet gezegd moest worden

Als je een paar pagina's terug leest, zie je dat we het hier al uitgebreid over gehad hebben. Ik kwam het plaatje toevallig tegen.

en als je membraankleppen dicht zijn geeft je carb ook geen benzine.. maar jij denkt dus dat er helemaal geen turbo op een motor met carburateurs mogelijk is? of wat bedoel je met dat laatste?
 
het is zeker mogelijk
als je op een normale carbu druk zet blaas je je vlotterkamer gewoon leeg.
heb persoonlijk en geblazen 2-takt en wou gewoon even zeggen dat het zoals op de foto nooit zou werken.
 
Back
Top