begrenser kut dingen!

twatboy

GS-Tuning Squad
Nou ik wou ff vertellen dat begrensers kut dingen zijn.

Ik maak open en bekijk mijn cdi . met wat er stond op papierte. staat er yamaha. wit,geel en zwart ...
ik kijken nergens een wit,geel snoertje te bekennen. dus ik alles goed bekijken en aan sluiten zoald het hoord. ik starten goed ik knopje om (op stand 1) prutel prutel prutel en komt niet boven de 50 stand 2 prutel prutel prutel en komt neit boen 30 nou... ehm weet iemand wat ik moet doen???
 
Advertisement - register to remove this

ja, ik vind ook wel dat dat opvalt als je op de rollebank moes staan, die geloven je nooit, pruttel, en hheeeel traag naar de top. ik ga mij toch iets anders zoeken, iets met mijn gaskabel ofzo proberen.
 
Begrenzer heb je toch niks aan.
Met een beetje flinke setup is het alleen maar pruttel pruttel.
valt ook niet op ofzo|(
Kijk gewoon beter om je heen of je geen wouten ziet, en rijdt in de stad gewoon niet boven de 60.

Doe ik ook altijd... nog maar 1x aangehouden (reed 80 en... geen boete!:p :W )
mzzl
 
Het is gewoon een laatste redmiddel..
Alsie op de bank moet en ze mochten denken dat er een opzit hebben ze waarwschijnlijk geen zin heel je machine ondersteboven te keren voor die begrenzer..

"heb je een knopje omgezet?" "nee hoor m'neer.."
Valt ook niet op als je een carb hebt 2x zogroot als standaard (diam) en een 125 demper, een cilinder waar iets instaat gegraveerd ( LL )..
Je kan veel zeggen, alleen niet hoe hard hij gaat en dat je een begrenzer hebt..

Netjes blijven is het devies, heb zelfs nog zitten lullen met die flik over amerikaanse karren, hij had zelf een Old's tornado met een 5,7 liter d8 ik (350ci)..
 
ja, ik had er ook een begrenzer in ( de kabeltjes zitten er nog steeds maar de toerenbegrenzer ligt in de garage..) da klinkt toch nie!!! prut prut uch uch, echt triest! En ze komen er toch achter en dan moet je ook nog es 200,- extra dokken!!!!!!!!!
en ze houden het precies bij hoevaak je er al op bent geweest en hoeveel vermogen ie toen had...

valt nie op hoor:

1e keer: orginele pot: 90,-
2e keer: ZX 140,-

en dan zou ie nou 50 lopen met dat gepruttel en ZX, dat geloven ze ech nie, dus dan zegt die blauwe "laat maar es hier" .....kappen eraf, en ja hoor begrenzer...conclusie alsnog
140,- plus 200,- voor het oplichten= 340,- en bedankt!!!:? :?
 
we hebben het hier allemaal over de begrenzer van creco met dat draaiknopje erop met 12 standen toch?

kan het niet gewoon zijn dat die slecht is en andere het wel goed doen?

ow is het allemaal hetzelfde? snap niet dat ze dan gemaakt worden
 
Originally posted by Metal
ja dat kan jij makkeklijk zeggen, jou scoot rijdt toch nooit, dus jij hoeft toch niet bang te zijn voor de plisie :p:p:p:p
whehe
mja alsje gewoon stnd onbegrenst rijd met ander uitlaatje of mhr50 dan ist nogwel's handig

ree zelf ook met 19mm mhr50 en vario zooi etc boete was 90 piek...
thx 2 begrenzer
 
Al dat gezeik om die begrenzers !! Maar er zijn vast wel mensen zoals styliz die hun begrenzer toch wel dankbaar waren nadat ze op de roller hebben gestaan, niet dan ??
Laat maar horen !! :p
 
Daan, begrensers zijn (HOREN) gewoon handig. Ik heb voor meer dan 2500 piek aan onderdelen in me scoot gewoon begrenser op 70km/h afstellen. Ik wil niet alles kwijt raken snappie?

Het zijn idd wel hoerendingen ik heb er al vier gesloopt... :) :(
 
toen ik deze scoot kocht zat er al begrenzer in, nah ik dacht mooi meegenomen. Totdat tot voor kort me complete onsteking + vliegwiel moest worden vernieuwd doordat dat ding kortsluiting in de regen had gemaakt. Ja vraag me dus nie hoe en wat maar het zal uitermate kut zijn aangesloten ofzo?!?!:( Wel dik 5 meyers kwijt :'( (ken je veel boetes van betalen)
 
Originally posted by Mr. NrgMc2
toen ik deze scoot kocht zat er al begrenzer in, nah ik dacht mooi meegenomen. Totdat tot voor kort me complete onsteking + vliegwiel moest worden vernieuwd doordat dat ding kortsluiting in de regen had gemaakt. Ja vraag me dus nie hoe en wat maar het zal uitermate kut zijn aangesloten ofzo?!?!:( Wel dik 5 meyers kwijt :'( (ken je veel boetes van betalen)

Haal dan gelijk een HPI met licht spoelen :)
 
Lijkt me toch sterk dat je met een begrenzer je grondplaat en vliegwiel sloopt. Ik ken niemand die zijn CDI heeft gesloopt met begrenzer. Alleen prutsers die dingen verkeerd of slordig aan sluiten. En met echt brute setup brand je je begrenzer door, ik ken 2 mensen die dat deden op de rollenbank. Als je je begrenzer goed aan sluit zal je heus niets slopen en nergens last van hebben, tenzij je hem onnodig aan zet.
 
Originally posted by lineo46
ja, ik vind ook wel dat dat opvalt als je op de rollebank moes staan, die geloven je nooit, pruttel, en hheeeel traag naar de top. ik ga mij toch iets anders zoeken, iets met mijn gaskabel ofzo proberen.

kheb nog een 2e gashandle liggen, ga ik denk ik binnekort ook maar es mee kloten, is piaggio opzich niet moeilijk, maar dan kan je handel maar half open, bij mij dan, en dan gewoon dat ding blokeren, moet je ook nog een oplossingen, dat je de gashandle gewoon open kunt draaien
 
Back
Top