Digitale toeren begrenser op remsignaal

sArGeAnt

Well-Known Member
Ik heb een Digitale Begrenser via rem-signalen. Ik heb de Witte en Zwarte draad al kunnen aansluiten, wit aan plus uitgang van contact en Zwarte aan chassis van me scooter. Nu heb ik nog een Groene en Blauwe draad over. Die moeten op de PICK-UP en op de blabla voor de STOP ofzow iets. Iemand hier ervaring meej? Waar sluit ik die kabels op aan?

Ik heb een Beta Ark L.C met minarelli blok
 
Advertisement - register to remove this

ik heb geen flauw idee , ik heb wel een vraagje , hoeveel heeft dat je gekost, en begrenst die nu ook je toeren of alleen je snelheid, (werkt ie goed (als ie het doet??)??
 
Opgestart door dave:
ik heb geen flauw idee , ik heb wel een vraagje , hoeveel heeft dat je gekost, en begrenst die nu ook je toeren of alleen je snelheid, (werkt ie goed (als ie het doet??)??


Hij doet het dus nog niet..:p Maar hij begrensd de toeren, hij is variabel af testellen en het ding koste me maar 99 piek...Das nix voor goede begrensers..;P EN het is echt koel: Kontakt AAN: BEgrenser aan,
Signaal met remhendel geven: Begrenser uit.
Kontakt uit: Begrenser uit...

Perfect voor de wouten..;PP
 
ik heb zo'n klote lange code
frown.gif

lang-kort-lang-lang-lang (ZZZZZZzzZzzZzzZSNURK
biggrin.gif
)
Het begint echt fucking irritant te worden na een tijdje....
 
die zijn klote(12 standen),nou jah hangt ervan af,wat je afstelling is.
12 standen:als de goeie stand er niet tussen zit,heb je er geen ene @#$@ aan

[This message has been edited by Prozhen (edited 20 September 2000).]
 
Ik heb ook zo'n begrenzer met code en het werkt goed ik heb een lange code dat is wel wat kut maarja je kan niet alles hebben.
 
Back
Top