begrenser kut dingen!

Originally posted by Flugel


kheb nog een 2e gashandle liggen, ga ik denk ik binnekort ook maar es mee kloten, is piaggio opzich niet moeilijk, maar dan kan je handel maar half open, bij mij dan, en dan gewoon dat ding blokeren, moet je ook nog een oplossingen, dat je de gashandle gewoon open kunt draaien

Lukt niet, bij een kwart gas fozo (wat dus heel kortdraaien is en zeker opvalt) gaatie nog veel te hard. Ooit is geprobeerd, maar je venreukt alleen je gashendel.

(pinnetje hadden we erin gemaakt die je erin kon stoppen weh adden het handvat voor een deel afgesneden (viel niet op) en als je dat weghaalde kon je die pin er steken en kon de hendel neit verder, maar hij ging nog altijd te hard... :|
 
ik heb ook zo'n cgc erin gebouwd zitten in mn standaard x8rs, en dan valt het niet op. ik vind het een goed ding. ik had 0,6kw ipv 1,1 scheelde toch mooi 130 piek. hij trok heel standaard naar de 0,6 en pruttelde niet zo erg. als je een vettere setup hebt moet je hem natuurlijk niet op 30 of 50 afstellen, maar op 60-65 ofzo. krijg je een boete van iets van 90 piek ofzo, maar verder geen gezeur. is nog altijd goedkoper dan voorkomen bij justizi

en dat begrenzers voor mietjes zijn vind ik onzin. het is juist vet om die lui net zo hard terug te naaien als zij jou doen. maarja als je geen begrenzer wilt.. een gast die er ook op moest met z'n aerox (had ik later gehoord) had zn bougiekap er direct bij het afstappen afgetrokken. hij daar trappen. "ja hij doet het niet meer". hij lopend naar school, maar geen rollenbank voor hem. ;)
 
Back
Top