Het grote "Auto gespot topic" #7

Status
Not open for further replies.
isdat op zolder ?

Gwizzz :W

Ja, Top Gear was een tijdje terug op Zolder maar dat moest
geheim blijven maar ben het toch te weten gekomen.

Was overal beveiliging en niemand mocht binnen. Uiteindelijk toch binnen geraakt over de omheining en zo ook wandeling door de paddocks gemaakt etc :D.
 
Nieuwe BMW gespot,

Kenteken: 52-GBL-7
Voertuigsoort: personenauto
Merk: BMW
Handelsbenaming: 1ER REIHE
Brandstof: Benzine
Vermogen: 225 kW (306 Pk)
Vervaldatum APK 28-05-2012
 
Ja, wilde ik net zeggen..

Wat voor speciale motor ligt hierin? (Staat in 1 van die reacties eronder)
 
"Al lange tijd doen er wilde geruchten de ronde over het vermogen van de nieuwe Audi RS6. Jawel, hij heeft een V10 met twee turbo´s. Het blok dat we kennen van de S6 en de S8, waarin het tot maximaal 450 pk komt, levert als biturbo maar liefst 580 pk en 650 Nm. Dat koppel komt vrij bij 1.500 toeren, en blijft zo hoog tot 6.250 toeren per minuut."
 
wanneer zou een van de 3 eens echt gek gaan doen en gewoon een doodleuk voor 800+ gaan :W :W

verkopen doet het toch wel :p
 
Ze zeiden bij zowel Audi als AMG dat de PK-oorlog wat getemt moet worden. Als een gewone gezinswagen al op straat komt met meer pk's dan een gemiddelde Ferrari, dan vind ik dat opmerkelijk zoals E55 AMG, etc... Maar nu deze RS6 heeft MAAR 40 pk minder dan een 599GTB en 80pk minder dan een Enzo....Dat vind ik op zen minst zeer leuk, maar ook onvatbaar. Nuja zij zeiden dat ook.
Ik geloof zelfs dat BMW van de dikke M-motoren afstapt (via petrolhead.nl) Dat ze atmosferische motoren gaan buiten zwieren en geblazen blokken gaan gebruiken. Spijtig
 
Vandaag 5 verschillende audi S5'en achter elkaar op me werk. :p 2 witte, 2 grijze en 1 zwarte. echt supervet, ze kwamen allemaal met die Led lichtjes aanrijden. :p
Zag er wel droog uit.

Verder nog de Lambo van een rijschool hier uit het dorp. :p
 
Bij me buurman op de plaat 1 van zijn 3 porsche's

[ir]http://img291.imageshack.us/img291/745/fotos0087ew5.jpg[/ir]
 
Ding is egt een monster heb en paar x met hem mee gereden
gaat egt goed van zen plaats dat ding :#

ook heeft hij nog:
Targa
911Gt2
Bmw e36 M3
Dikke merc e220 d8 ik en een toffe chevy van met dvd en de hele poppekast er in :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top