Het grote auto gespot topic #11

Status
Not open for further replies.
Komt die uit de buurt van krimpen ? Staat zo'n zelfde omgebouwde gtt tegenover mn werk, ziet dr niet uit en stoer dat die hem vind haha.
 
Collectie auto's @ Nordschleife van eergisteren.

En de auto’s van de dag
44.jpg

:love:
 
Komt die uit de buurt van krimpen ? Staat zo'n zelfde omgebouwde gtt tegenover mn werk, ziet dr niet uit en stoer dat die hem vind haha.


foto is iig genomen in almere-buiten.


er rijd hier trouwens een echt r34 gtr?? rond een blauwe, ding al gespot petrik?
 
Helaas nog niet...ik vond al iets vreemds aan die witte, nu weet ik dus dat het geen echte is. Wel gaar dat ie dan wel met GTR logo's rijd!
 
Was zojuist bij de ADAC Eifelrennen op de Nürburgring / Nordschleife. Met allemaal fantastiche klassieke DTM/DRM autos. Machtig mooi. Vooral de BMW M1 met die mooie 6 in lijn turbo maakte een waanzinnig geluid volgas op het rechte stuk van de Nordschleife.

Verder veel E30 M3's, en verder Merc 190, Porsche 935 K3, aantal generaties en uitvoeringen van 911's Ford GT, BMW 2002, Alfa's, paar MKI Golfjes en een verdwaalde Mini. Heerlijk gepruttel die oude motoren.
 
Was zojuist bij de ADAC Eifelrennen op de Nürburgring / Nordschleife. Met allemaal fantastiche klassieke DTM/DRM autos. Machtig mooi. Vooral de BMW M1 met die mooie 6 in lijn turbo maakte een waanzinnig geluid volgas op het rechte stuk van de Nordschleife.

Verder veel E30 M3's, en verder Merc 190, Porsche 935 K3, aantal generaties en uitvoeringen van 911's Ford GT, BMW 2002, Alfa's, paar MKI Golfjes en een verdwaalde Mini. Heerlijk gepruttel die oude motoren.

Alleen jammer dat vandaag de race werd afgelast door het slechte weer. Ik heb nog een filmpje van die M1. Het geluid van die wit met paarse Corvette was ook belachelijk.
 
Die oude Stingray toch?

Vandaag ben ik niet eens naar de baan gegaan, al wilde ik nog wel een natte ronde NS doen eigenlijk.

Ja die. Er was ook een auto die hadden de uitlaat door de koker van het chassis geleid, weet niet meer welke maar daar kwam ook zo pokke herrie af. Er is alleen best veel stuk gegaan zaterdag.
 
Vanochtend een aantal zwarte 5-series gespot + zwarte transporter. Wilde een rotonde op en ze kwamen van rechts met flink gas opgeknald, allemaal 1 blauwe zwaailamp op 't dak + sirene aan. Lui die er in zaten hadden volgens mij kogelvrije vesten aan (ging erg snel).

Leek exact op die pics die je soms wel eens ziet als een arrestatieteam een crimineel heeft vastgereden oid.

Iemand een site waar je zoiets kunt chekken?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top